Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 815 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2020-04-16 19:44 | |
![]() | At den særegne øynaturen utenfor Bergen er praktfull: grå steinrabber, lyng, hav! Vidunderlig! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-17 19:51 | |
![]() | He er et anne klipp fra den filmen jeg fortalte om i geografitråden. En fin komedie: www.youtube.com/watc...PJ zNNpUFsU | |
AaseB | 2020-04-18 10:30 | |
![]() | Ikke akkurat helt nyoppdaget, men at selvtilliten blant folk er så veldig feil fordelt, er tragisk. Forumet her blir nå veldig prega av noen med den lite sympatiske kombinasjonen maks selvtillit og minimal selvinnsikt. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 11:17 | |
![]() | Og da har jeg funnet ut at det må du gjerne mene AaseB, men jeg synes ikke noe om å karakterisere andre på den måten her inne. Først ville du "bli kvitt" den/de som har flere profiler; og nå er det nestemann på lista? "Noen" som har "den svært lite sympatiske kombinasjonen"... Ja, hvordan skal vi bli kvitt dem? Eller, kanskje jeg er en av dem? | |
AaseB | 2020-04-18 11:31 | |
![]() | Jeg snakker ikke om å bli kvitt, men skulle ønske enkelte modererte seg litt. Når andre brått slutter å kommentere i en tråd f eks, så er det et hint om noe. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 11:43 | |
![]() | Moderer ja; det kan hende. Men ikke karakteriser folk på den måten i et så lite Forum; det er rett og slett dårlig gjort! Vi kan alle oppføre oss som både idioter og svært lite sympatiske innimellom; men du mener å slå fast at noen her inne har denne " lite sympatiske kombinasjonen". Der gikk du over streken. det finnes bedre måter å ordlegge seg på. | |
AaseB | 2020-04-18 12:22 | |
![]() | Vi har nok ikke like streker, Op, det er sikkert. Om jeg gikk over din her, kan da ikke jeg bry meg om. Kanskje det kunne være lurt å reflektere litt over hvorfor forumet ikke har flere deltakere? Det er nok ikke fordi folk er stumme av beundring over hva de ser her inne, tipper jeg. At Cygnus fikk liv i geografitråden igjen, var et lyspunkt for mange, så vi på deltagelsen. Nå ser det ut som at det også var midlertidig. Noen bør gå i seg selv her. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 12:39 | |
![]() | For noe vrøvl! Du gikk ikke over "min strek". Du karakteriserer "noen" her inne på en ganske stygg måte. Det blir hengende i lufta hvem disse "noen" er. Når du slenger ut sånne lite flatterende karakteristikker, så sier det mye om deg. Og du er feig som ikke sier med rene ord hvem du mener har denne "lite sympatiske kombinasjonen". Hvis du hadde ment det om meg for eksempel; så vær så god å si det. Forstår jeg det rett? at denne påståtte sabotasjen av Geografitråden er helt/delvis grunnen til dine karakteristikker? Fordi noen prøver å lage oppgaver i en tråd som noen andre misliker, så drar man det så langt som å snakke om sabotasje... Vel, synes egentlig det var ganske morsomt. Nei, du gikk definitivt ikke over min strek. Du oppførte deg bare ekstremt spesielt som vil henge ut "noen" i et så lite forum. Du kan sikker skrive melding til disse "noen"; så vet de at deu mener dem. | |
TiramB | 2020-04-18 14:22 | |
![]() | Så var det på an igjen ;-) | |
bris1 | 2020-04-18 14:31 | |
![]() | Jeg fant fort ut at det ikke er samme regler for alle. Ordputter kritiserer Aase for ikke å navngi hvem hun snakker om, i samme tråd som hun omtaler meg som «man». Og at et spørsmål til Aran om han ønsker å sabotere blir lest som en påstand om at han saboterer. Noe han for øvrig ikke har svart på. Og sånn går no dagan. | |
AaseB | 2020-04-18 14:56 | |
![]() | Så lenge noen tydeligvis kjapt tyr til trusler dersom andre pirker borti selvbildet hans, så tenker jeg at deg er greit å ikke være så konkret, jeg. At du blander deg borti alle tema og tråder her inne og tror det handler om deg, er da ikke mitt problem, Op. Det er faktisk lov å la være å kommentere alle steder, om det ikke er opplagt for deg. | |
bris1 | 2020-04-18 15:29 | |
![]() | Fant ut at det var en fin dag å lage en liten potetåker på plenen i disse selvforsyningstider. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 15:32 | |
![]() | Så fint at du er kommet i bedre humør nå bris1. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 15:33 | |
![]() | At jeg vurderer å dra å kjøpe en kake på Rognan. Tenker på flere typer. En med bringebærgele og bringebærfromasje. Og en sånn banankake med marsipanlokk | |
bris1 | 2020-04-18 15:34 | |
![]() | Takk, Arian. Det var hyggelig å høre. Ønsker det samme for deg :-)) | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 16:51 | |
![]() | Så hyggelig at dere er venner, igjen, da! Og at "folk" som blir omtalt som lite hyggelige å være i Forum med ikke bryr seg. Og så lurer jeg litt på min "henvendelse" til bris? Hvor jeg skal ha omtalt henne som man... Men bortsett fra alt dette; så ser jeg frem til turnering i kveld! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 16:54 | |
![]() | Ja, vi er venner igjen. La oss håpe det varer noen måneder nå. Kjøpte en sjokoladekake med bløtt fyll i sentrum på butikken. Man gleder seg. Kaka stårtil tining. | |
bris1 | 2020-04-18 17:00 | |
![]() | Op, klippet ut fra ditt svar til AaseB - her er hva du skrev: "Forstår jeg det rett? at denne påståtte sabotasjen av Geografitråden er helt/delvis grunnen til dine karakteristikker? Fordi noen prøver å lage oppgaver i en tråd som noen andre misliker, så drar man det så langt som å snakke om sabotasje... Vel, synes egentlig det var ganske morsomt. " Det var ingen andre enn jeg som brukte ordet sabotasje, og det var i et spørsmål til Aran, som nevnt tidligere. Hadde vært helt greitt om du hadde gjort som du ønsker at Aase skal gjøre, nemlig å oppgi hvem du sikter til når du skriver om noen i forum. Så du ser, det er ikke like greitt å snørr og bart hele tiden. | |
bris1 | 2020-04-18 17:00 | |
![]() | He he, skille snørr og bart, skulle det ha stått. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 17:09 | |
![]() | Hva? Men det står jo svart på hvitt! at dere "beskyldte" Aran for sabotasje av geografitråden. Og så er jeg ikke korrekt...og gjengir hvem som beskylte Aran for sabotasje. Beklager så mye, det tenkte jeg virkelig ikke på. Kildehenvisning er jeg ikke god på. Bris beskyldte Aran for å sabotere! med eller uten snørr og bart! | |