Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 815 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bris1 | 2020-05-23 17:42 | |
![]() | Aran, hjemmelaget coleslaw slår det meste av tilbehør. | |
LilleLaila | 2020-05-23 18:02 | |
![]() | At Aran er glad i hamburgere ;) Jeg synes også det kan være godt, men alltid så klinete og vanskelig å spise ..... | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-23 19:56 | |
![]() | At jeg nå, i skrivende stund, spiser burger med SOPP for første gang. Joda, det smaker godt! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-24 07:18 | |
![]() | At jeg kjøper disse beef burgerne på 140 gram , de er saftige og gode. Bruker også løvstek som burger. En typisk burger som man lager selv er slik. Hamburgerbrødene toaster i brødristeren slik at de blir litt sprø i konsistensen og får litt brun stekefarge. Burgeren stekes slik at den blir passe. Ofte bruker jeg to tykke skiver med gulost som smelter på burgeren når den andre siden stekes. Smelter lettere når det er lokk over stekepanna. Bruker også grillkrydder på burgeren. Så har man hamburgerdressing på den ene brød-delen . Hamburgerdressingen blandes med oppkuttet kinakål, oppkuttet gul løk, og/eller rød løk, oppkuttet paprika. Tomatbiter kan være aktuelt. Eller tomatskiver på toppen av burgeren der osten ligger. Så litt ketchup og sennep på toppen av burgeren oppe på osten. Så legges den andre brød-delen oppå der igjen. Så kan man bruke ulike typer dipp med dette. F.eks. blue cheese dipp, eller kald chili bearnaisesaus i slike ferdigkjøpte begre , eller hvitløksdressing mm. Drikke kan være alt mulig. Bruker oftest vann. | |
auau | 2020-05-25 12:43 | |
![]() | Jeg lurer på hvordan en blir seende ut etter at et slikt måltid er over. | |
LilleLaila | 2020-05-25 12:53 | |
![]() | Akkurat, auau. hehe. Ikke noe man ville velge på en første date f.eks. ;) | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 13:35 | |
![]() | Gulp! | |
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 13:54 | |
![]() | Når jeg og Aran skal date, blir det ikke burger på menyen. Men noe heeelt annet ;-) | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 21:49 | |
![]() | Ja ja, ikke overdriv nå da MP. Pizza kanskje. Akkurat nå prøver jeg å bli kjent med en 39 år gammel filipinsk kvinne på Facebook som bor sør i Norge. Lurer på hvordan det går. Hun har veldig pent utseende og hun ble enke for 2 måneder siden.... Hun var gift med en fyr som lignet på meg av utseende. | |
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 22:22 | |
![]() | Det var en fleip altså, Aran ;-) Enke i to måneder! Makan...... Men, ta turen sørover for å hilse på henne, så kan du jo benytte anledningen til å hilse på alle ordspillvenninnene dine også; LilleLaila, OP, Cygnus, Bris, Kda, meg og flere. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 22:22 | |
![]() | Oi, hun virker jo kjempehyggelig. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 22:22 | |
![]() | Jo jo… vel.. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 22:42 | |
![]() | Hun skrev hun var en kristen så da skrev jeg til henne at det var jeg også og det likte hun veldig godt. Så skrev jeg at Jesus er som et idol for meg, og da skrev hun: Wow ! Og så hadde vi ellers samme mening om noe helt essensielt som det ikke er vanlig at folk har i vår alder. Så dette ser jo artig ut. Nå kommer jeg ikke til å fortelle noe særlig mer om dette, men litt , som dette , er vel greit. | |
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 22:44 | |
![]() | Tipper du kommer til å legge ut mer etter hvert. Kan kanskje opprette en egen tråd: Arans jakt på kjærligheten. En tråd for spesielt interesserte ;-) | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 22:45 | |
![]() | Hm, hehe, og da ønsker hun en med "Aranaktig" utseende igjen! Som en trøst. Akkurat som når man har mista voffen, og ønsker en av samme rase. Men, enke i to måneder? Filipinene? 39 år gammel begynner å bli litt vel ungt Aran? Nei, jeg sier som Monsi; hold deg til Ordspilldamene dine! | |
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 22:51 | |
![]() | Hahaha, jeg ler og ler :-) Kontaktannonse: bill.mrk "Aranaktig" utseende :-) | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 22:51 | |
![]() | Og de spesielt interesserte er jo oss her inne? Rent bortsett fra en litt stor aldersforskjell, så kan det jo være noe der. Og kjemi spør ikke etter alder! 9 år mellom meg og Sambo. Virka mye da jeg var 42 og han hadde passert 50! 50! 50! Men, det har jo gått bra. Likt verdigrunnlag er nok noe av det viktigste. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 22:54 | |
![]() | Kommunikasjonen vår var nok på et dypere plan enn utseendet, Hun jobber i helseetaten i en bykommune sørpå og er oppvokst på landsbygda på Filipinene. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 22:57 | |
![]() | Vi har vel alle noe ved oss som gjør at en eler annen tenker: JA, hun/han vil jeg gjerne bli bedre kjent med. For meg så er det så enkelt som å trives i hverandres selskap; trives godt; og ønske å tilbringe mye tid sammen. | |
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 22:58 | |
![]() | Jeg fant ut at jeg ville opprette en egen tråd for dette temaet; Aran & jakten på kjærligheten. For nå er vi i ferd med å fucke til hele trådtemaet i denne tråden. | |