Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 780 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2019-02-07 00:12 | |
Ja auau og jeg møttes og det var kjempekoselig - har også møtt andre ordspillere når det var scrabbletreff her, men det var jo sånn mer i ‘embeds medfør’, mens auau og jeg møttes som venner in spe! | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-02-07 00:26 | |
Det har hendt at jeg har annonsert på FB-siden min at jeg på det klokkeslettet sitter på en bestemt restaurant (der det ikke er mye folk) og har med meg spillebrettet for Scrabble. Får vel prøve det igjen. | ||
auau | 2019-02-07 11:02 | |
Det føltes som Cygnus og jeg hadde kjent hverandre i årevis da vi hilste, kjempekoselig møte som jeg aldri glemmer! Og det er mye en kan lese og lære, både om og av hverandre, på og mellom linjene her inne på Ordspill. Ordspill-festival på Bømlo sommeren 2019? Bindende påmelding til hvem? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-02-07 18:47 | |
At jeg har ei tann som er så vond at jeg knapt kan være borti den. Au! Helt sånn plutselig....... :-/ | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-07 19:06 | |
At jeg dessverre har for stort stressnivå til å tåle en ordspill-festival på Bømlo, sukk... nå syntes jeg litt synd på meg selv, og det uten vond tann! | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-02-07 19:08 | |
Jeg har også en vond tann. Har fått time hos tannlegen om noen dager. I dag hadde jeg et viktig telefonmøte med sovnet fra hele greia. | ||
Cygnus | 2019-02-07 20:17 | |
Stakkars deg, Talia, tenner kan være noe herk! | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-07 21:14 | |
He he- men det å ikke ha tenner er enda verre! | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-07 21:29 | |
Aran: Har du tenkt til å legge ut et Gnomebilde etter hvert? He he- det får meg til å tenke noen år tilbake: Sambo hadde spart skjegget (altfor lenge; så han ble kalt for Gjerstadgubben), og så blødde han neseblod titt og ofte på grunn av noen tabletter (flimmer); på toppen av det fikk han tannpine, og det hovna opp ganske kraftig. Måtte ta bilde da selvfølgelig! Og tar det frem av og til for å få en god latter. Lurer litt på om jeg skal legge det ut her, en liten stund, for det er jo Sambos profil. Prøver på det; så får jeg legge ut et "bedre" bilde av meg selv senere. | ||
Cygnus | 2019-02-07 21:37 | |
Ordputter - hvorfor skal han legge ut et bilde til? Bildet hans er jo der allerede - hvis du absolutt vil se det, så bare gjør det! | ||
bris1 | 2019-02-07 21:40 | |
Det fins faktisk regler for bruk av profilbilder, just saying. Nå imøteser jeg regnet som er meldt! | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-07 22:01 | |
Jeg fant nettopp ut at : Husk det dere "godt voksne damer", ikke vær så pirkete. Aran har jo ny profil, og har blitt noen år eldre, så hvorfor ikke et nytt "gnomebilde"? | ||
Cygnus | 2019-02-07 22:11 | |
Hva mener egentlig ordputter med godt voksne damer? Hvorfor sier hun ikke det er mener? Hva har alder (voksenhet!!) med saken å gjøre? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-02-07 22:12 | |
Det blir rent for mye for de godt voksne pirkedamene, vet du ;-) Må ikke komme her og oppmuntre til regelbrudd...... ;-) | ||
Nixita | 2019-02-07 22:28 | |
At jeg tenker at voksne damer kan være pirkete, men det kan også yngre damer/jenter, samt et utvalg menn i alle aldre. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-07 22:30 | |
Fant nettopp ut at selveste Billy the kid har nytt bilde! Så hvorfor snakke om regelbrudd? Har han brutt regelen, eller? | ||
Nixita | 2019-02-07 22:39 | |
At nå glemmer enkelte tema for tråden,og lurer man på reglene for profilbilde, finner man det her: www.ordspill.no/user...up loadpic/ | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-02-07 22:53 | |
Reglene for profilbilder er for strenge. Gir så lite muligheter til variasjon. Burde vært lov med ulike klesplagg, hodeplagg, briller, solbriller, ev. grimaser med mer. Sikker på at flertallet er enig i dette. Sik det er nå med reglene så er det vel nesten like strengt som med passbilde | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-07 23:05 | |
Glemme ja; Alzheimer light kalles det... (Skulle vært egne "snille" regler for PTSD folk her); neida, det mente jeg ikke, men det er faktisk "lettere" for meg å surre det til, enn for "de fleste". Og de fleste er ikke Taliaen og Aran. Sukk! Jeg fant nettopp ut at vi kanskje aldri får se Gnomebilde av Aran; og det er bare triste saker. Sånne bilder burde være lov, for er det ikke bra med en god latter? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-07 23:12 | |
Vel, FANT NETTOPP UT! at jeg prøver å legge ut bilde av sambo hvor han nettopp har vært i kamp med Mike Tyson, likevel! For dette er hans profil, og bildet er ikke manipulert, og det er artig. | ||