Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 16 |
Mobilspill
Pågående | 8 728 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
lind | 2021-05-07 23:37 | |
At det er fint på Hvaler der stekt suppe bor,du er sikkert enig :) | ||
bladfyken - Administrator | 2021-05-08 00:00 | |
Melding frå spelvertane Det er nokre kommentarer her som minner stygt om mobbing av Aran. Vi oppmoder på det sterkaste dei som har noko imot det Aran skriv her om anten å melde frå til ein av oss eller la vere å kritisere. Sarkastisk og ironisk personkritikk er uønska i forum. Det er faktisk lov å la vere å lese og kommentere i trådene til Aran. Ver greie mot einannan, så blir dette ein triveleg stad å vere. | ||
trymare | 2021-05-08 01:31 | |
At jeg har/ #=_*** drukket litt vin i kveld. | ||
LilleLaila | 2021-05-08 07:54 | |
At det ikke er ønskelig med for høy temperatur her inne ... men da blir forumet også litt mindre interessant | ||
GreteSB | 2021-05-08 08:46 | |
At det går fint å ha høy temperatur på diskusjoner uten personangrep. | ||
kda | 2021-05-08 09:21 | |
Sant det, GreteSB ... samtidig som det ikke går an å lage en omelett uten å knuse noen egg. Dessuten vil man alltid tråkke noen på tærne dersom man sier sin ærlige mening. Det skytes da tilbake om personangrep, når man egentlig bare sa hva man mente ! | ||
lind | 2021-05-08 13:52 | |
At jeg er enig ,uten personangrep. Men har sett det har vært gjort mot Aran ,og det ikke greit ! | ||
bris1 | 2021-05-08 14:41 | |
At mye kan puttes inn i kategorien "sin ærlige mening" - må alle meninger på trykk? | ||
bladfyken - Administrator | 2021-05-08 15:26 | |
Kda og LilleLaila: : Viss de hadde hatt ein son eller dotter på skulen som vart mobba, hdde du då skseptert at læraren snakka det bort med at "utan litt temperatur, så blir skulen mindre interessant" eller at "elevane må få lov å seie sin ærlege meining om einannan!" Skjerp dykk!!! | ||
auau | 2021-05-08 17:17 | |
At bladfykens vise henstilling etterleves. Det er nok ufred i verden. Og livet er for kort til at vi skal forsure det for hverandre. | ||
LilleLaila | 2021-05-08 18:54 | |
Ser poenget ditt, bladfyken. Skal skjerpe meg, men hva kda gjør kan ikke jeg styre! | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-08 19:02 | |
Morna Jensen .... | ||
kda | 2021-05-08 20:15 | |
Nå er ikke dette en skole, bladfyken, og forumdeltakerne er ikke barna mine, men jeg ser poenget ditt. | ||
Landkrabba | 2021-05-08 21:04 | |
Så fordi dette ikke er en skole og vi ikke er barna dine, kda, så er det greit å være stygge med hverandre? Er det dét du prøver å si? | ||
bladfyken - Administrator | 2021-05-08 21:18 | |
Nettopp fordi dette ikkje er ein barneskule, men stort sett vaksne menneske, så bør folk kunne oppfører seg skapeleg og ikkje driv personhets og mobbing. Men eg er glad for at kda og LilleLaila ser poenget, og håper at andre som har kome med latterleggjerande kommentarar og negative personkarakteristikkar i det siste, gjer det same. Høg temperatur er elles ok – så lenge diskusjonen dreier seg om sak. Ha det kjekt, alle – det er derfor vi er her! :-) | ||
bladfyken - Administrator | 2021-05-08 21:26 | |
Og så kan vi gå attende til det denne tråden handler om. :-) Eg har nett funne ut at eg har trua på at dette skal bli eit knakande bra, interessant og triveleg forum! :-) | ||
Nixita | 2021-05-08 21:31 | |
At jeg er ening med bladfyken, ellers har jeg funnet ut at den nye oppvaskmaskinen min er skikkelig klønete å stable i. Får satse på at jeg finner ut av det uten for mye irritasjon :) | ||
trymare | 2021-05-08 22:25 | |
At Bladfyken har en svært fin takt og tone med spillerne her inne. Han er virkelig en spillvert jeg har tillit til, og som jeg vil lytte til :) | ||
kda | 2021-05-09 14:07 | |
At jeg også liker tonen til bladfyken. Virker fornuftig og samtidig respektfull i sin refs. Nei! Jeg menter ikke at man skal være "stygge" mot hverandre, det har jeg da aldri sagt Landkrabba! Er absolutt enig med Bris1 i at man ikke alltid bør si sin ærlige mening, i hvert fall ikke om andre, men om sak mener jeg nok det er viktig. | ||
auau | 2021-05-09 15:23 | |
At vi er tilbake til gode, "gamle dager" i denne tråden. Og takk for det! | ||