Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 924 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-21 22:53 | |
Ja, Pride er jo positivt. Men det som jeg også har lagt merke til er at Emil kommer med små utbrudd her i Forum; og virker ofte irritert fordi vi andre ikke har fokus på homofili her? Skjønner ikke poenget med å irritere seg over det i et Ordspillforum. Det er da alltid mulig å komme med forskjellige meninger og tanker om homofili uten å forvente et stort engasjement fra andre deltakere. Som du også sier bris, så blir de fleste innlegg "forbigått i stillhet". Vi kan jo ikke forvente respons på de innlegga vi har her. Synd hvis du bruker energi på å irritere deg over det Emil. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-21 22:55 | |
Flott Cygnus; vi venter på din hovedsak. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-21 22:59 | |
Men nei, godt mulig det ikke blir "hallelujaengasjement" på deg heller... | ||
lind | 2020-08-21 23:09 | |
Nå er det opprettet en tråd om dette ,Alina og Emil :) bedre det enn at vi ramlet helt ut her i en annen tråd. | ||
roysen - Ikke medlem lenger | 2020-08-21 23:13 | |
Ja, jeg tenkte det var best å opprette en pride-tråd. Hvor tar jeg det fra? | ||
Nixita | 2020-08-21 23:16 | |
At sommeren dessverre er på hell, nå er det skikkelig mørkt ute. | ||
bris1 | 2020-08-21 23:22 | |
At et eller annet saksedyr var i ferd med å spise på ei døende gresshoppe på gulvet i kjellerstua. Uææææ! | ||
lind | 2020-08-21 23:28 | |
Plutselig blei det så mørt her nord,alltid like uvant når midnattsola forsvinner. | ||
Nixita | 2020-08-21 23:29 | |
At gårdskatten som tidligere bodde i låven og ikke turte å komme inn i huset, ligger ved sien av meg i sofaen og maler. | ||
Cygnus | 2020-08-21 23:48 | |
Når er midnattsolen der borte, lind? Tromsø: 20 juli. | ||
lind | 2020-08-21 23:52 | |
Å så koselig Nixita !:) Mener det er 30 juli her Cygnus | ||
lind | 2020-08-21 23:53 | |
Men no først æ synes det ble så mørt | ||
Alina1960 | 2020-08-22 07:54 | |
At jeg har et forslag til Cygnus om halleluja- engasjement: En predikant ved navn Levi «ett eller annet» reiser rundt om i landet, og oppsøker barneskoler/ andre skoler for å formidle prat om herren og sitt homohat. | ||
Cygnus | 2020-08-22 10:43 | |
Jeg vet det! Her i Bergen HEF har dette vært en stor sak! Han har nå lovet ikke å oppsøke barn mer. Vi får se! | ||
Alina1960 | 2020-08-22 11:11 | |
Håper på det, Cygnus:) | ||
Emil1960 | 2020-08-22 16:05 | |
Cygnus : jeg har hele min tid her på ordspill tatt deg for å være en inteligent person ! Men når du sammenligner en hjertebarnsak med noe man ER så begynner jeg å lure ...? Selv har jeg f.eks.Noah som en hjertesak - jeg vil at alle dyr skal behandles med respekt og kjærlighet , og at vi tar vare på mangfoldet i naturen ! Homofili er vel neppe en hjertesak - det er noe man er , HVER DAG HELE LIVET ! Og , som nevnt tidligere , uten at jeg vil utdype dette mer her ( kanskje kommer det seinere) , MEN , så har jeg mange ganger sagt at jeg har vært utrolig heldig , jeg har alltid hatt oppbackende familie, venner , kjæresters familier etc. ! Allikevel , det er nemlig ikke alle som er så heldige , og jeg mener at de fortjener en bedre hverdag nå i 2020 ! Fortielse er vel det verste ...åjada , dette har vi alltid visst sier mange , men ingen gjør noe med det ...er ikke det litt vel rart da ? JEG forstår : det er ikke alle som kjenner noen som er sånn , kanskje heller ikke intr.i å kjenne noen , ikke så « verdensvante» , bygdedyr, you name it ...folk er « rare» :-)) ! Jeg har sett ( dessverre) noen skumle konsekvenser av at folk gir f... : noen har tatt sitt liv , noen sier at at de ikke har hatt noe liv -de « kom ut « for seint - så MANGE bortkasta år er ofte et utsagn ! Jeg er KJEMPEGLAD for at dette ikke gjelder meg , men fri og bevare ...vær ditt beste mot din medmennesker , det skal så lite til !!! | ||
Vannmann | 2020-08-22 17:03 | |
At PR-avdelingen til SIAN nok en gang kan gni seg i hendene over den idiotiske oppførselen til deres motdemonstranter. | ||
AaseB | 2020-08-22 17:16 | |
At intet er nytt under solen. | ||
Cygnus | 2020-08-22 17:17 | |
Nå må du gi deg, Emil! DU kritiserte oss fordi vi ikke brydde oss, m a o at det ikke var viktig fir oss. Så stemte flere i og mente at det var en viktig sak. Hva er det nå du kritiserer meg for? Og for your info: jeg ER intelligent og jeg ER en ganske snill person. Så igjen , hva er det egentlig du kritiserer meg for? | ||
Emil1960 | 2020-08-22 17:27 | |
Kritiserer ikke noen , men mener generelt at folk må tenke litt dypere ! Beklager hvis jeg har såra noen !! | ||