Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 10 454 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bris1 | 2020-08-21 22:27 | |
![]() | Hva er egentlig saken, Alina? Pride ble omtalt av lind, og Emil og lind hadde noen kommentarer fram og tilbake om det. Helt normalt, altså. Det er uendelig mange saker som engasjerer den enkelte, og de aller, aller fleste innleggene her blir forbigått i stillhet. Også mine. Skal jeg ta meg nær av at ingen andre interesserer seg for det? Synes ikke det, nei. Brenner man for noe og er interessert i å få andre i tale så er det en mulighet å være litt proaktiv. Og til slutt, jeg applauderer Pride! | |
Alina1960 | 2020-08-21 22:38 | |
![]() | Bra du applauder pride, bris:) | |
Cygnus | 2020-08-21 22:43 | |
![]() | Og det er nettopp det som er saken, Alina - Emil ante ikke hva bris, jeg , eller Ordputter mente om akkurat denne saken - men valgte, som alltid før (synes jeg, men det er vel min overdrivelse) å gå ut fra at hun sitter der blant folk som ikke støtter henne. Mens nå har det vist seg at faktisk er både bris og jeg engasjert så har hun ikke da hoppet til konklusjoner for tidlig? vel never mind - neste uke skal jeg skrive om min hovedsak, og da må best alle være engasjert! ; ) God natt alle! Sweet dreams! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-21 22:53 | |
![]() | Ja, Pride er jo positivt. Men det som jeg også har lagt merke til er at Emil kommer med små utbrudd her i Forum; og virker ofte irritert fordi vi andre ikke har fokus på homofili her? Skjønner ikke poenget med å irritere seg over det i et Ordspillforum. Det er da alltid mulig å komme med forskjellige meninger og tanker om homofili uten å forvente et stort engasjement fra andre deltakere. Som du også sier bris, så blir de fleste innlegg "forbigått i stillhet". Vi kan jo ikke forvente respons på de innlegga vi har her. Synd hvis du bruker energi på å irritere deg over det Emil. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-21 22:55 | |
![]() | Flott Cygnus; vi venter på din hovedsak. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-21 22:59 | |
![]() | Men nei, godt mulig det ikke blir "hallelujaengasjement" på deg heller... | |
lind | 2020-08-21 23:09 | |
![]() | Nå er det opprettet en tråd om dette ,Alina og Emil :) bedre det enn at vi ramlet helt ut her i en annen tråd. | |
roysen - Ikke medlem lenger | 2020-08-21 23:13 | |
![]() | Ja, jeg tenkte det var best å opprette en pride-tråd. Hvor tar jeg det fra? | |
Nixita - Administrator | 2020-08-21 23:16 | |
![]() | At sommeren dessverre er på hell, nå er det skikkelig mørkt ute. | |
bris1 | 2020-08-21 23:22 | |
![]() | At et eller annet saksedyr var i ferd med å spise på ei døende gresshoppe på gulvet i kjellerstua. Uææææ! | |
lind | 2020-08-21 23:28 | |
![]() | Plutselig blei det så mørt her nord,alltid like uvant når midnattsola forsvinner. | |
Nixita - Administrator | 2020-08-21 23:29 | |
![]() | At gårdskatten som tidligere bodde i låven og ikke turte å komme inn i huset, ligger ved sien av meg i sofaen og maler. | |
Cygnus | 2020-08-21 23:48 | |
![]() | Når er midnattsolen der borte, lind? Tromsø: 20 juli. | |
lind | 2020-08-21 23:52 | |
![]() | Å så koselig Nixita !:) Mener det er 30 juli her Cygnus | |
lind | 2020-08-21 23:53 | |
![]() | Men no først æ synes det ble så mørt | |
Alina1960 | 2020-08-22 07:54 | |
![]() | At jeg har et forslag til Cygnus om halleluja- engasjement: En predikant ved navn Levi «ett eller annet» reiser rundt om i landet, og oppsøker barneskoler/ andre skoler for å formidle prat om herren og sitt homohat. | |
Cygnus | 2020-08-22 10:43 | |
![]() | Jeg vet det! Her i Bergen HEF har dette vært en stor sak! Han har nå lovet ikke å oppsøke barn mer. Vi får se! | |
Alina1960 | 2020-08-22 11:11 | |
![]() | Håper på det, Cygnus:) | |
Emil1960 | 2020-08-22 16:05 | |
![]() | Cygnus : jeg har hele min tid her på ordspill tatt deg for å være en inteligent person ! Men når du sammenligner en hjertebarnsak med noe man ER så begynner jeg å lure ...? Selv har jeg f.eks.Noah som en hjertesak - jeg vil at alle dyr skal behandles med respekt og kjærlighet , og at vi tar vare på mangfoldet i naturen ! Homofili er vel neppe en hjertesak - det er noe man er , HVER DAG HELE LIVET ! Og , som nevnt tidligere , uten at jeg vil utdype dette mer her ( kanskje kommer det seinere) , MEN , så har jeg mange ganger sagt at jeg har vært utrolig heldig , jeg har alltid hatt oppbackende familie, venner , kjæresters familier etc. ! Allikevel , det er nemlig ikke alle som er så heldige , og jeg mener at de fortjener en bedre hverdag nå i 2020 ! Fortielse er vel det verste ...åjada , dette har vi alltid visst sier mange , men ingen gjør noe med det ...er ikke det litt vel rart da ? JEG forstår : det er ikke alle som kjenner noen som er sånn , kanskje heller ikke intr.i å kjenne noen , ikke så « verdensvante» , bygdedyr, you name it ...folk er « rare» :-)) ! Jeg har sett ( dessverre) noen skumle konsekvenser av at folk gir f... : noen har tatt sitt liv , noen sier at at de ikke har hatt noe liv -de « kom ut « for seint - så MANGE bortkasta år er ofte et utsagn ! Jeg er KJEMPEGLAD for at dette ikke gjelder meg , men fri og bevare ...vær ditt beste mot din medmennesker , det skal så lite til !!! | |
Vannmann | 2020-08-22 17:03 | |
![]() | At PR-avdelingen til SIAN nok en gang kan gni seg i hendene over den idiotiske oppførselen til deres motdemonstranter. | |