Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 930 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
piruett | 2021-10-12 00:53 | |
Hva er vitsen med å holde dette i gang? Noen burde ha fått med seg at det fint går an å lage seg en chattegruppe på messenger eller WhatsApp for å få utløp for skrivekløe og tilsvarende støtte. Men, dette er forum i dag, og det er ingenting å gjøre med det. | ||
Stekt Suppe - Ikke medlem lenger | 2021-10-12 02:26 | |
At jeg synes synd på folk som aldri har annet enn negativitet å komme med. | ||
bris1 | 2021-10-12 10:44 | |
Det er ikke behov for din medlidenhet, Stekt Suppe. Du kan bidra til løsning om du ønsker det. Konkurrerer du om å ha flest innlegg? Flest intetsigende tråder? Å få nicket ditt øverst i forum? Hva er greia? | ||
LilleLaila | 2021-10-12 11:35 | |
Enig med både Trymare og Bris .... mange har prøvd å si at disse tomme innleggene dine er trettende, Suppe, men får jo bare pepper av spillvertene hvis man kritiserer noe som helst. Selv er jeg blitt livredd for å ta opp ting jeg reagerer på, av frykt for å bli kastet ut. Føles som om man er under pisken! | ||
Kanarifuglen | 2021-10-12 11:54 | |
Nei, jeg har ikke tenkt å krangle med noen. Men hva er poenget med å klage på innlegg dere mener er intetsigende ? Hvorfor ikke bidra selv med noe dere mener ikke er intetsigende ? La oss nå si at de "intetsigende" innleggene opphører. Ja, da skulle vel alt bli fryd og gammen her inne ? Ingen å klage på, ingen å irettesette, ingen å irritere seg over. Men dessverre nei, det finnes alltid en mulighet for dem som ønsker å uttrykke misnøye. | ||
piruett | 2021-10-12 12:44 | |
Uansett hva andre bidrar med er det noen som må inn og fjolle i alle tråder. Det burde være plass til alle, også til de som har lyst til å ha litt saklighet og god diskusjon. Ønsker man det blir man straks stemplet som sure og misfornøyde. Det stimulerer ikke til å være aktiv her inne. Gode tråder, som Geografitråden blir pulverisert til å bli et kaos av vill gjetning. Ingen respekt for den som har brukt tid på å lage en god oppgave med ledetråder som kan bringe en videre. La oss nå si at du og Stekt Suppe (som de fleste skjønner hvem er) blir de eneste deltakerne her, blir du fornøyd da? | ||
piruett | 2021-10-12 12:46 | |
Piruett er Bris1, har problemer med å logge på etter oppdatering av ordspill. Låner min manns nick til jeg får orden på det, har ingen planer om å operere med to nick. | ||
LilleLaila | 2021-10-12 12:47 | |
Hvem spør du, piruett? Har du nå plutselig lagt ned forbud mot å gjette villt på geografioppgaver også nå? Så kan man ikke delta der heller da hvis man vil prøve seg på gjetninger? | ||
bris1 | 2021-10-12 12:55 | |
LL, jeg har ikke myndighet til å legge ned forbud. Jeg sier min mening, akkurat som du og andre gjør. Og spørsmålet mitt gikk til den som skrev innlegget før meg, burde ha adr Kanarifuglen. | ||
auau | 2021-10-12 13:10 | |
At midt oppi disse meningsytringene har jeg ryddet i blomsterkassene før frosten kommer, høstet umodne tomater og lagt ned løker til vårblomstring. Kan noen gi meg råd om beste håpet for å modne tomatene innendørs? | ||
LilleLaila | 2021-10-12 13:34 | |
Er du Piruett også Bris!??? | ||
bris1 | 2021-10-12 13:35 | |
LL, jeg forklarer i et innlegg før ditt forrige. | ||
LilleLaila | 2021-10-12 13:44 | |
Jeg så det etterpå Bris1, sorry :) At det er så mange trøtte og sure typer her inne .... kan man ikke ha det litt moro da, spøke og le og ikke ta seg selv så fryktelig høytidelig? | ||
bris1 | 2021-10-12 13:50 | |
Trøtte og sure typer? Det er da flott å ha det litt moro, spøke og le. Men hele tiden og overalt? Vi er nok forskjellige på det punktet, kjenner jeg. | ||
trymare | 2021-10-12 14:24 | |
Regelen om bumping bør gjelde at man ikke får skrive flere innlegg på rad, om ingen andre har svart i mellomtiden. Suppa gjør dette gjentatte ganger, noe han aldri må gjøre igjen. Det har med respekt for øvrige forumdeltakere å gjøre, og fordi monologer ikke er gøy. | ||
Nixita | 2021-10-12 14:29 | |
Så tre vitser på rad er en monolog? | ||
LilleLaila | 2021-10-12 14:34 | |
Se tråden "Ord som forsvinner" f. eks. Nixita | ||
Nixita | 2021-10-12 14:38 | |
At det blir heller ikke en monolog etter min mening. Nå har jeg postet to ord i tråden om ord som mangler i ordlista. Betyr det at om jeg kommer over ett til før noen andre, kan jeg ikke skrive der? | ||
nugr - Ikke medlem lenger | 2021-10-12 15:37 | |
Tips til Auau; om du legger eple sammen med tomatene, vil de modnes fortere. Jeg har mine umodne tomater på et brett på benken sammen med to epler, fungerer fint det. | ||
bladfyken - Administrator | 2021-10-12 15:51 | |
Det er ikkje noko forbod mot å skrive fleire innlegg etter einannan i same tråd. Forbodet mot "bumping" handlar berre om å "svare på egne innlegg". (Og for å presisere: Det er sjølvsagt heller ikkje akseptabelt å bruke fleire brukarar til å "bumpe".) | ||