Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 707 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2021-01-10 21:29 | |
Selvsagt er det kulturelle aspekter i språk! Men de 2-3 enkle setningene dine er fullstendig uten noe særpreg som viser noe sånt - eller hvilken identitetstap synes du følgende har lidd? ‘Ord er ikke nok. En burde spørre hvorfor folk stemmer/stemte på en sånn person som Trump og så gjøre noe med det.’ | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-01-10 21:52 | |
Poenget er at jeg skrev kommentaren til en video av Arnold Sw. tidligere guvernør i California som jeg forklarte. Og da ble det for dumt å oversette til norsk synes jeg, så jeg bare kopierte rett over til dette forumet. At du ikke finner gullet i mine setninger bare sier noe om at du ikke ser nøye etter. Du ser nok sikkert gullet. Du bare prøver å jekke meg ned, slenge deg på denne tragiske bølgen til aaseb og noen andre. Hensikten med mine korte setninger er å bidra til å få Arnold S. og hans følgere på FB til å forstå at det hjelper ikke bare med ord, man må utvise praktisk politiske handlinger der man tar utgangspunkt i hvorfor så mange valgte å stemme på Trump. Dette er veldig viktig for den politiske posisjonen i USA å forstå og gjøre noe med i praksis. Deri ligger skjønnheten og betydningen i mine setninger . Så er det her viktig å tilføye at Arnold S. er kjent for sine blomstrende bravader av ord på facebookvideoer . Jeg er jo enig med det han sier, men jeg ville ha frem det viktige poenget, nemlig å forstå hvorfor og deretter handle. Slik at USA kan bli et bedre samfunn. | ||
Cygnus | 2021-01-10 21:58 | |
Snilt av deg å hjelpe dem slik, AS har nok aldri fundert på hvorfor folk stemmer på Trump, regner jeg med. | ||
Nixita | 2021-01-10 22:08 | |
At nå setter vi strek ______________ Videre innlegg utover trådens tema vil bli slettet! | ||
Cygnus | 2021-01-10 22:44 | |
At jeg hater snø! | ||
Nixita | 2021-01-10 22:53 | |
At jeg syns snø er mye bedre enn regn på denne tiden av året :) | ||
Cygnus | 2021-01-10 23:36 | |
:) | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-01-11 07:19 | |
At I et demokrati er det ytringsfrihet for alle. Om folk stenges ute fra twitter eller facebook o.l. er det bare starten på å tvinge alle til konformitet der folk til enhver tid må ha de samme meninger som styresmaktene for å kunne få normale rettigheter som helsehjelp, strøm, reisemuligheter osv.. Så langt kan det gå. Kina er allerede der. Politikerne skal være valgt av folket for å tjene folket. Politikerne er ikke folkets ledere, de er folkets tjenere. | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-01-11 09:05 | |
Donald Trump sitter vel og funderer på å knerte seg selv nå. | ||
auau | 2021-01-11 13:27 | |
At i øyeblikket kommer vinteren til Follo-området. Det snør, det snør, det er det det gjør..... | ||
Cygnus | 2021-01-11 14:57 | |
At det gjør det mye i Bergen også, man akkurat nå skinner solen! | ||
auau | 2021-01-13 11:48 | |
At nå må dere i Bergensområdet trå varsomt: Leser i avisen at det er meldt mellom 80 og 90 bruddskader i Bergen de to siste dagene, grunnet glatt føre. | ||
Cygnus | 2021-01-13 12:16 | |
At det er verre enn som så, Auau: BT melder 170 bruddskader på 2 dager! Og klink is! | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-01-13 12:24 | |
At jeg har spilt 12000 kamper og skal hente pakken med goddis på samverkelaget. | ||
auau | 2021-01-13 13:44 | |
Skummelt føre! Da overdriver ikke min morgenavis, om vi skal tolke det positivt. På den andre siden: Dårlig orientert...? | ||
Cygnus | 2021-01-13 13:48 | |
(Kanskje de var 1 døgn sent ute, auau?) At jeg VIRKELIG savner å være ute i den store verden! | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-01-14 11:44 | |
At Kurt Oddekalv var en av de aller første som tok opp problemene med stråling fra teknologi. Han begynte med dette tidlig på 1990-tallet og muligens litt før. Han var en foregangsmann på så mange områder. Og Kurt Oddekalv tok inn i varmen alle oss som er motstandere av unødvendig eksponering for stråling i samfunnet fra teknologi og innlemmet vår organisasjon i Norges Miljøvernforbund. | ||
Cygnus | 2021-01-14 12:13 | |
At det er like glatt i sentrum som i går! | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-01-16 06:47 | |
At jeg skrev en melding til en gammel kjenning om at han fremdeles skylder meg 9 klinkekuler fra spill i skolegården i 1976. Og at jeg vil ha de klinkekulene tilbake. | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-01-16 06:51 | |
Skal bli spennende å se hva han svarer. Skal prøve å ta det positivt men seriøst, bare for skøy. | ||