Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 926 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
LilleLaila | 2022-01-01 12:15 | |
Riktig godt nyttår, Cygnus og alle dere andre :) | ||
Cygnus | 2022-01-01 14:36 | |
At det nye året begynte vått her i Bergen! | ||
eskhh | 2022-01-01 15:57 | |
Godt nytt år :-) | ||
Chiraff | 2022-01-01 16:23 | |
Riktig Godt Nyttår til alle her inne! | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2022-01-01 23:22 | |
At jeg må ringe koronatlf mandag! Fikk mld av smittestopp-appen i går ettermiddag, jeg har vært i nærheten av en smittet, og kan selv være smittet! Men de karantenereglene, der står det litt forskjellig her og der, usikker på om jeg skal på jobb! Greit å være på den sikre siden! | ||
Cygnus | 2022-01-02 01:39 | |
Huff, Mira - krysser fingrene! | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2022-01-02 08:37 | |
Takk, Cygnus! | ||
Darrang | 2022-01-04 19:10 | |
Godt nyttår mine damer (og herre) | ||
Cygnus | 2022-01-04 20:17 | |
At jeg lurer på hvordan det gikk med Mira. | ||
auau | 2022-01-05 10:52 | |
Lurer jeg og - . Godt nytt år til alle! | ||
Cygnus | 2022-01-05 11:47 | |
Godt nytt år til deg også, auau, samt alle ordspillere! | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2022-01-06 19:17 | |
Takk, det gikk bra! Trengte ikke karantene siden jeg har fått 3. dose med vaksine. Og ikke ble jeg smittet!:) | ||
Cygnus | 2022-01-06 19:39 | |
Så bra! Og smitteappen virker altså! | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2022-01-06 20:00 | |
Ja, jeg har lurt noen ganger, men fikk bekreftet at den virker! | ||
auau | 2022-01-08 23:02 | |
Ikke nettopp funnet ut, dette er en episode fra i går. Måtte ha pasientreise (drosje). Under enhver kritikk og det burde muligens kunne opprettes egen tråd - om andre har opplevelser utenom det vanlige fra samme selskap. Sykehuset bestilte. Jeg ventet ved anvist plass. Tlf fra drosjen med spørsmål om hvor jeg var, den ventet. Tilfeldigvis kom en sjåfør forbi og forsto problemet. Sikker på at drosjen din står ved et annet sykehus, sa han. "Min" drosje ringte nok en gang og spurte hvor jeg var. Jeg fortalte at jeg sto utenfor resepsjonen ved det sykehuset som hadde bestilt (jeg oppga navn). Er du ved NN-sykehus? var mitt spørsmål. Meget gebrokken uttale fra sjåfør, men jeg forsto at det stemte. Omsider kom han til riktig adresse. Underveis begynte han samtale på sitt eget språk pr tlf og etter et kvarters tid, svingte han av hovedveien, inn på en bensinstasjon og fortsatte helt i enden på plassen, mørkt og utrivelig. "Hva skal dette bety?" spurte jeg. Skjønte ikke svaret, han tok ytterjakken, ga et lite signal i hornet og forsvant. Jeg ringte Pasientreiser, men der var kaos en fredag ettermiddag i forrykende snøvær. Jeg fikk beskjed at alt var opptatt, ring mandag!!! Etter vel 10 minutter alene i drosjen, kom sjåføren til syne fra et hjørne langt borte. I mellomtiden hadde en liten bil som sto parkert rett ved siden av drosjen, mest sannsynlig den bilen drosjesjåføren signaliserte til før han gikk, startet og kjørt. Ingen hadde vært ute av den bilen fra drosjen parkerte der. Mer og mer mystisk. Så returnerte sjåføren, satte seg i drosjen og kjørte. Jeg spurte igjen hvorfor vi sto der. Sjåføren kunne veldig dårlig norsk og jeg var like klok. Vi kom til bestemmelsesstedet mitt, tidsforbruk en time mer enn innoverturen. Jeg er pr dato temmelig bevegelseshemmet, men fikk opp døren og kom meg ut av drosjen. Sjåføren satt passiv bak rattet. Ettersom jeg hadde rullator med, måtte jeg spørre om jeg kunne få den. For meg virket det som han hadde glemt at han hadde lagt den inn i bagasjerommet. Ærlig talt, går det an å oppføre seg sånn for en drosjesjåfør med jobb som syketransportør? Jeg kommer til å forfølge saken, det får være en grense! | ||
Spar - Administrator | 2022-01-08 23:05 | |
I all verden! Du må absolutt forfølge saken. | ||
Cygnus | 2022-01-08 23:24 | |
Ja dette var bunn-nivå! | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2022-01-09 09:21 | |
Jøsses, ja dette burde forfølges! | ||
Nixita | 2022-01-09 09:21 | |
At jeg er rystet og lei meg på auau sine vegne. Helt uakseptabelt! Jeg ville blitt redd, i bil med en mann som oppfører seg sånn. Anmeld så han ikke får kjøre syketransport igjen. | ||
bris1 | 2022-01-09 10:10 | |
Noe så skrekkelig, auau! Jeg håper virkelig at du klager inn denne hendelsen. En slik behandling av en pasient er fullstendig uakseptabel. Håper det går bedre med deg nå. | ||