Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 924 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Chiraff | 2021-04-11 01:14 | |
At jeg også lurer på hvem som utnevner spillvertene - Erik75 (som ikke er medlem lenger) har signert tråden «Liste over spillvertene». Men hvem er spillvert/moderator? ALLE steder på nettet som er åpen for kommentarer har en plikt til å opplyse om HVEM? Her heter den mest aktive «Moderatoren» Ordspill.no ;-) Men hvem er hun? Og det må være mulig å komme med en grei, oversiktlig sett med retningslinjer som de/han/hun forholder seg til. Med bakgrunn i mange innlegg her inne hvor det rettes tildels kraftig kritikk mot moderatorene, forlanger vi: 1) Hvem er dere? 2) Hvem velger dere? 3) Hvilke spilleregler følger dere? 4) Hvorfor kan ikke deltagere kunne forsvare seg imot utidige utestengelser? Andre her inne har helt sikkert innspill! Jeg burde nok opprettet en egen tråd for dette. | ||
Humleskog | 2021-04-11 17:07 | |
At det er lettere å bli med i andres spill enn å få noen til å bli med på de spillene en oppretter selv :) | ||
lind | 2021-04-11 22:35 | |
Selv trur jeg at når det stadig dukker opp tullprofiler ( vil kalle dem for det ) har det lett for å bli uenigheter,da det ser ut som om dem kun er ute etter å provosere... | ||
LilleLaila | 2021-04-12 00:18 | |
Enig med lind. De har helt klart ødelagt mye av stemningen her inne | ||
Krepsefrua | 2021-04-12 09:14 | |
At det snøøøøør..NEEEEEI !! | ||
Audioman | 2021-04-12 12:08 | |
At det er rimelig dårlig stemning på forum for tida... | ||
auau | 2021-04-12 12:16 | |
At det må vi gjøre noe med, alle sammen! | ||
LilleLaila | 2021-04-13 05:39 | |
At jeg er enig med auau. | ||
Nixita | 2021-04-13 09:22 | |
At det var deilig å sove lenge i dag. | ||
Emil1960 | 2021-04-13 13:45 | |
At det er på tide med en skikkelig storrengjøring ! | ||
Audioman | 2021-04-14 00:18 | |
At når så mange reagerer på spillvertene, begynner man å tenke ingen røk uten ild... 🙄 | ||
kda | 2021-04-14 03:06 | |
At spillvertene har fått nok pepper. Synes de har forklart seg greit nå jeg! | ||
LilleLaila | 2021-04-14 06:37 | |
At jeg egentlig gir litt blaffen i hva som skjer med spillvertene. Er jo egentlig her for å spille jeg. Ble "lurt" inn i forumet igjen av Maximilian Minimilian etter mange års fravær ... går nå tilbake til kun spill og chatting der. Trivdes bedre med det :) | ||
lind | 2021-04-14 15:08 | |
Sljønner ikke heller all den klagen mot spillevertene... Da jeg lagde min profil var det kun for å spille som LL. Men så oppdaget jeg da dette Forumet og enkelte ting så artig ut. Men så ble det bare mere og mere tull,så nå er jeg mest bare å ser innpå her. Det er fort gjort å bli provosert når det kommer så mange useriøse,tullete profiler. Dem er nye og hiver seg inn i samtalene med en gang,som dem skulle vært her alltid. Og det har dem nok men bare dukker opp med nye fjåsete NAVN! God onsdag alle sammen :) | ||
auau | 2021-04-14 15:23 | |
Takk, det samme, lind. Jeg registrerer at aktiviteten i diverse tråder har avtatt ganske merkbart siste tiden. Har mange av oss gått mer eller mindre lei eller hva er årsaken? | ||
Alina1960 | 2021-04-14 15:40 | |
Jeg synes det er synd at så mange forsvinner. Jeg antar at det har sammenheng med Moderator tråden, hvor mange skrev litt om hva de ønsket her inne, men det er ikke noen diskusjoner der lengre, da den ikke var skrevet under seriøst? Bare en tanke. Ha en fin onsdag, lind og Auau. | ||
London Rose | 2021-04-14 18:32 | |
Er så enig med lind og auau.. | ||
Stekt Suppe - Ikke medlem lenger | 2021-04-15 02:28 | |
At folka fra brannvesenet et flinke fyrer. | ||
bris1 | 2021-04-15 08:03 | |
At moderatortråden ble stengt i går kveld. At å stoppe kjeften på kritiske røster på den måten vel ikke er veien til harmoni i forum. Hva om det faktisk ikke er et alternativ å klage til spillvertgruppa slik de ber om? Hva hjelper det å klage til gruppa på gruppa eller deler av den når man opplever å ikke bli tatt på alvor? Det er slik jeg oppfatter kritikken fremsatt i tråden, og som medførte stenging. Veldig synd, jeg hadde store forventninger til at denne gangen kunne det komme noe bra ut at en dialog mellom brukere og admin. | ||
Ordspill no - Ikke medlem lenger | 2021-04-15 10:49 | |
Disse kritiske røstene har fått tilnærmet fritt spillerom til å fremføre sin kritikk her i forumet i årevis, bris1. Vi har besvart de samme spørsmålene, og tatt imot de samme beskyldningene og insinuasjonene så mange ganger over så lang tid fra de samme personene. Det er *derfor* vi stenger tråden og legger inn beskjeden fra eierne under forumreglene nå. Hva angår den dialogen du etterlyser, så har den vært forsøkt i flere år. Men, dessverre. Private meldinger fra oss til klagerne, med utstrakt hånd og uttalte ønsker om å ha en hyggeligere tone i forumet har blitt bryskt avvist med svar som «beklager, men det er ikke aktuelt for meg, altså.». Da når man til slutt et punkt hvor man må si at nå er det nok og at videre diskusjon og dialog er helt meningsløst. Viser igjen til oppdaterte forumregler, og ber om at tråden nå fortsetter i trådens tema. | ||