Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 599 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2020-06-10 10:06 | |
Aran, tror du virkelig at Donnieboy er ‘en kristen mann’? | ||
GreteSB | 2020-06-10 10:21 | |
At jeg har fått kjøpt flybilletter hjem og drar om 17 dager! Dessuten, at Trump bare frir til erkekonservative kristne. Han har ikke vært i kirken han stilte opp foran siden presidentinnsettelsen. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-06-10 10:23 | |
Har funnet ut at jeg nesten må få sagt at: Med den klokskapen du mener at du besitter Aran, så skulle det egentlig være helt innlysende at du ser hvor mentalt forstyrra Donald er. Hvordan kan det ha seg at jeg, som da ikke er så klok som deg, kan se det? Donald Trump er en "kristen" narsissist. De fleste (i fagmiljøet) og en del utafor; skjønner at han er narsissist; altså en svært syk mann. | ||
Cygnus | 2020-06-10 10:59 | |
Aran har det med å hevde sterke meninger om ting han ikke har peiling på. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-06-10 14:23 | |
Ja, det er underlig... | ||
LilleLaila | 2020-06-10 19:53 | |
At det nå ikke lenger heter "likemann", men "likeperson". Litt rart ord spør du meg! Skal vi heretter møte "personsterke" og søke etter "personskap"? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-06-10 19:56 | |
Som sagt, jeg mener Donald er unødvendig mye mobba i MSM (Main stream media). Samtidig så ser jeg jo at han kunne ha løst mange ting annerledes. Cygnus jeg mener selv at jeg har peiling på mye. Og jeg tror at om jeg satte meg ned så kunne jeg skrive en utmerket balansert analyse av Trump og Trump som president. Jeg tilhører de som vektlegger saker fra flere sider og ikke er polarisert, selv om enkeltinnlegg fra min side kan virke tilhøre sterkt den ene eller andre siden i debatten. | ||
Cygnus | 2020-06-10 20:02 | |
At jeg lurer på hva Aran mener når han sier at Trump har satt skapet på plass! Mesteparyten av tiden babler han mest: www.youtube.com/watc...jl inkhGJKk Forøvrig begynner ledende republikanere nå å ta litt avstand!) | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-06-10 21:29 | |
Jo han har satt skapet på plass. Tenker da at politisk korrekthet har fått en fortjent støyt slik at det mer ekte fremkommer i politikken. Jeg synes Biden sier mye populærpopulistisk og at han er for lite forståelsesfull for den økonomiske underklassen i USA, men foretrekker Biden fremfor Trump, Sanders ville vært enda bedre. | ||
Cygnus | 2020-06-10 21:50 | |
Det EKTE? Trump ekte? Nå er det du som tuller! | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-06-10 22:02 | |
Finnes det noe mer ekte enn Trump når det gjelder oppførsel ?. Han lyver mye ja, men det han uttrykker i oppførsel og ekteheten/genuiteten i intensjonene sine som president for USA er unik forpresidenter. Er oppførselen hans barnslig og umoden, ja, det kan jeg være med på, men falskt virker det ikke | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-06-10 22:05 | |
Trump kan virke barnslig , grinete og umoden i oppførsel til tider, men ikke hele tiden selvsagt. | ||
Cygnus | 2020-06-10 22:20 | |
Jo faktisk er det hele tiden! Falskt mht religion, falskt med det meste. Men som sagt så tror jeg ikke du vet så mye om ham som du tror. | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-06-10 22:47 | |
Pøh Tviler på at Trump er sur og grinete når han koser seg med Melania f.eks. Og jeg har en bok om Trump jeg kjøpte på bibliotekets utsalg som jeg bare har lest de første 30 sidene av, så om man får samlet seg til å lese mer så vet jeg mer. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-06-10 23:08 | |
Under valgkampen sier Donald: Nasty woman til Hilary Clinton; med DET uttrykket i trynet! Det var mer enn nok til at jeg forsto at han har en alvorlig personlighetsforstyrrelse . Han reagerer veldig spontant; som et lite barn; jeg pleier å tenke 4 år. Han blir veldig fort provosert, og som et lite barn ofte gjør, reagerer han med: angrep er det beste forsvar. Du kan lese så mye du bare vil Aran, men du får ikke noe mer forståelse av ham. Man må nok enten ha det som fagfelt eller ha erfaring selv for å virkelig forstå. Du kan skrive side opp og side ned om dine "observasjoner" av ham, som du mener stemmer; men du tar feil. | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-06-11 08:58 | |
Du er rask til å dømme meg OP. Les nå ALT det jeg skriver. Jeg innbefatter i mitt uttrykk om Trump det du mener pluss så mye mer. Jeg uttrykker flere sider om Trump, du ser?/uttrykker bare den negative siden. | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-06-11 09:05 | |
Så ser jeg at du vurderer Trump ut ifra den hendelsen under valgkampen der Trump uttrykte avsky for Hillary ved å lage grimaser og stå tett bak henne osv. Selvsagt er det upassende og ufin oppførsel sånn isolert sett, men du må ta mange andre ting i betraktning her også. Hillary var dårlig likt av den amerikanske befolkningen pga. ting hun gjorde som kunne minne om korrupsjon og Hillary gikk sterkt til angrep på Trump i starten av valgkampen før dette skjedde. Hun kalte Trump for dum og uegnet som president og hun ramset opp en masse uheldige ting om Trump. Jeg tror du ville handlet selv som Trump, Ordputter om noen hadde sagt det samme som deg. Du ville forsvart deg selv ved å prøve å sette den andre i et uheldig lys. Og det er jo omtrent akkurat det du gjør med meg her. | ||
Cygnus | 2020-06-11 10:09 | |
At ordspillforum er ein forvitneleg stad! | ||
Cygnus | 2020-06-11 11:04 | |
At en ikke bør hoppe til konklusjoner: www.washingtonpost.c...e= facebook | ||
Vannmann | 2020-06-11 12:03 | |
He-he... At enkelte har vanskelig for å skjønne poenger | ||