Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 599 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
kda | 2021-03-24 04:59 | |
At folk ikke er det minste interessert i språk og kultur her inne ... bare masse tomprat! | ||
auau | 2021-03-24 10:29 | |
:) | ||
Ordspill no - Ikke medlem lenger | 2021-03-24 12:18 | |
Slettet en "sandkassekrangel". Vær greie med hverandre, vær så snill. Denne barnslige skittkastingen fra begge sider er en lidelse å se på. | ||
Cygnus | 2021-03-24 12:25 | |
At jeg skulle likt å vite hva som var galt/sandkasse med mitt svar til kda. | ||
Ordspill no - Ikke medlem lenger | 2021-03-24 12:33 | |
Cygnus : Du starter ballet med en dårlig skjult anklage mot "en person". Alle skjønner hvem du mener. Ikke minst vedkommende selv. Og da vedkommende svarer deg med samme mynt, så svarer du med nye utropstegn, og så fortsetter det og fortsetter det.... It takes two to tango. | ||
Cygnus | 2021-03-24 13:30 | |
Jeg skrev ingen anklage, det jeg skrev er et faktum. | ||
Emil1960 | 2021-03-24 13:46 | |
At ordspill-«samfunnet» er litt som samfunnet ellers ...fortielse og usynliggjøring ! | ||
Ordspill no - Ikke medlem lenger | 2021-03-24 14:06 | |
Vær så snill, Cygnus. Denne krangelen var det nok en gang du som startet. Og det faller på sin egen urimelighet når du kritiserer andre for å skrive for mye her inne, når du selv er den med flest innlegg under "Prat" denne måneden. | ||
lind | 2021-03-24 16:52 | |
Er bitcoin bare virus/spam eller er det noe man virkelig kan tjene noen slanter på ? | ||
Cygnus | 2021-03-24 19:26 | |
Jeg er imponert, Ordspill.no - har du virkelig talt igjennom alle de Prat-trådene? Men jeg håper virkelig at innleggene stort sett var relevante da. Men skal selvsagt slutte skrive så mye. | ||
Ordspill no - Ikke medlem lenger | 2021-03-24 19:46 | |
Det er ingen som har bedt deg skrive mindre, Cygnus. Slutt med sånt tøys! Antall innlegg er lett tilgjengelig gjennom en enkel søkefunksjon, og det eneste som ble påpekt var ironien i at den som selv skriver mest av alle klager på at andre skriver mye. For øvrig betegnende at av de to som var involvert i dagens krangel, så er det du som fortsetter å klage og klage i innlegg etter innlegg her. En av punktene i regelverket vårt heter "Lytt til spillvertene". Det bør virkelig ikke være så vanskelig som du gjør det til gang på gang. Har du klager eller føler deg urettferdig behandlet, så sender du en klage til oss i meldings form. Ikke gjennom gjentatt sutring og spamming av tråder i forumet. Da setter vi strek for den diskusjonen, og videre innlegg om dette temaet her i tråden vil bli slettet fortløpende. | ||
bris1 | 2021-03-25 10:47 | |
Jeg har funnet ut at vi i tillegg til spillverter har noen som kalles "overvåkere", jfr reglene for ordspill. Og jeg lurer på hvorfor det ikke blir opplyst hvem disse er. Er for eksempel Ordspill no en overvåker? Flere overvåkere? Siste innlegg fra vedkommende synes å være vel krasst siden spamming er mye brukt her inne uten at det har kommet tilsvarende reaksjon fra admin. Avsnitt i forumsregleene: * Lytt til overvåkerne og administratorene. Overvåkerne passer på at reglene i forumet følges, og at stemning er trivelig. De er ikke i forumet fordi de har noe imot enkeltbrukere, eller for å hakke på noen. En overvåker kan gi en advarsel til et medlem. Ved andre gangs advarsel utestenges medlemmet. | ||
auau | 2021-03-25 11:44 | |
At for første gang i livet har jeg fått rengjøringshjelp! Så herlig å få gjort grundig rent uten å løfte en finger, bortsett fra å taste på Vipps. | ||
bris1 | 2021-03-25 11:58 | |
auau, jeg savner min fine vaskehjelp. Siden vi flyttet i leilighet litt for langt unna henne så prøver jeg å klare meg uten. Godt for deg! | ||
LilleLaila | 2021-03-25 12:35 | |
At Cygnus er en av fargeklattene her inne. Hvorfor skal det absolutt være kjedelig i dette forumet? | ||
London Rose | 2021-03-25 12:41 | |
Jeg har funnet ut (for lengst) at det ville blitt ganske så kjedelig her i forum uten innlegg fra Cygnus... Hun har et egen evne å sette ord på ting, og jeg oppleve henne som veldig observant og morsom, | ||
LilleLaila | 2021-03-25 12:52 | |
Helt enig, London! De fleste leser ikke det hun skriver, men tolker for mye. Tror hun er spydig når hun ikke er det osv. | ||
kda | 2021-03-25 13:59 | |
Hva? Har Cygnus og jeg hatt en krangel? Det har virkelig gått meg hus forbi!! (og så "sandkassekrangel" da) Unnskyld meg administratorer, men dere virker til tider noe humørløse og konfliktsky .... | ||
bris1 | 2021-03-25 14:04 | |
Tidenes innlegg, kda :-)) | ||
The kid - Ikke medlem lenger | 2021-03-25 14:18 | |
Ordspill ække så morsomt lengre,og forumet er blitt på nivå med vgd altså svært lavt | ||