Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 787 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
JamesO - Ikke medlem lenger | 2012-10-31 21:45 | |
Flger alt for lite med på Farmen til at jeg har lært meg navnene på dem som deltar. Så dette kan jeg ikke svare på Hvilken musikk synes du passer best når du sitter og ser ut gjennom flyvinduet ? | ||
gompedyret | 2012-10-31 22:14 | |
Et Tangerine Dream-album fra før 1980 gjør susen, gjerne Phaedra eller Force Majeure. Klassisk Jean Michel Jarre funker også. | ||
gompedyret | 2012-10-31 22:15 | |
Apropos 2001, hva synes du om Kubricks 2001 - En Romodysse? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-10-31 22:44 | |
En fantastisk film, langt forut for sin tid. Når matet du sist ender? | ||
piaf | 2012-10-31 23:07 | |
Det er liksom noe små barn og gamle damer driver med, så det har jeg ikke gjort siden ungene var små ... Oops, det er visst en stund siden. På tide å begynne igjen! :-) Hva synes du om at Star Wars er kjøpt opp av Disney og at det kommer en episode VII? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-10-31 23:16 | |
Tja... Kan det egentlig bli verre enn de "nye" filmene som kom? Ikke at jeg var noen stor fan av de opprinnelige filmene heller, men de nye syntes jeg var grusomme. Er det virkelig bare små barn og gamle damer som mater ender, eller er det helt normalt for en 37 år gammel mann å ha dette som et av ukens høydepunkter? ;) | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-31 23:26 | |
Ingen aldersgrense for andemating. Men hvor normalt det er å ha det som et av ukens høydepunkt........vel. Det kan jeg ikke svare på. Bruker du refleksvest? | ||
Ettigrib | 2012-10-31 23:32 | |
Nei, jeg eier ingen refleksvest. Ikke eier jeg en liten refleks heller. Jeg innser at det er dumt, og jeg har lenge tenkt at jeg burde gå til anskaffelse av en. Går jo stadig ute i mørket. Finnes det en god grunn for ikke å ha anskaffet refleks, eller burde jeg skamme meg? | ||
Kirsti | 2012-10-31 23:36 | |
Du burde sikkert skamme deg litt. Men ikke så mye mer enn jeg burde, jeg som har fått sånn fancy myk refleks av moren min, lagt den i lommeboken sånn at jeg alltid har den med meg, og latt den ligge der i to år uten å ta den opp ... Hvillken film burde alle se? | ||
Fidelma | 2012-11-01 00:45 | |
Highway 61 fra 1991. En merksnodig film som er like bra i dag. m.imdb.com/title/tt010203 5/ Hva er den beste gjerningen du har gjort noensinne? | ||
Kirsti | 2012-11-01 00:59 | |
Jeg var med på å redde et annet menneskes liv en gang. Det er nok ikke noe som topper det, tror jeg. Ikke fordi jeg føler meg så innmari flink og snill når jeg tenker på det, for det gjør jeg ikke, men fordi det er så fint at vi greide det, vi som tilfeldigvis var der da det skjedde. Hvilken historisk begivenhet skulle du veldig gjerne ha vært til stede ved? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-11-01 09:18 | |
The Big Bang. Greit å vite hvordan akkurat det gikk til. Hvilke grønnsaker ville du dyrket hvis du hadde hatt drivhus eller åker? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2012-11-01 09:23 | |
er storforbruker av tomater... nam! men finnes sikkert noe mer spennende å dyrke. hadde frukttrær, bærbusker og kjøkkenhage som barn. det var tider dyrker du noe? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-11-01 09:57 | |
Jeg dyrker hobbyen min, ordspill... Har forøvrig et kirsebærtre som har bidratt til masse god likør! Ripsbusker og annet smått er borte, erstattes av blåbærbusker neste år. Har allerede pakket inn mange julegaver (for kunder, jobber i bokhandel), har du begynt å kjøpe julegaver allerede? | ||
bris1 | 2012-11-01 10:07 | |
Jeg har begynt å lage julegaver. Har du hørt om facebook-gruppa Strikk for livet? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-11-01 11:11 | |
Nei, men blir nysgjerrig og kommer til å sjekke ut gruppa...:) Har du tiltro til politiet og arbeidet de gjør? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-11-01 11:19 | |
Ja. Jeg tror politiet får ufortjent mye kjeft her til lands. Hva er ditt beste tips mot feber og snørr, når man først ligger syk? | ||
Boubou | 2012-11-01 12:50 | |
Ta en skikkelig grogg: sitron, ingefær og honning, slant rom, toppes med varmt vann og drikkes som te. Varm dusj før og pakk deg inn i ulltepper og dundyner etterpå. Hjelper ikke det er det bare å bli liggende til det går over, med god samvittighet, og så mye solbærtoddy, lesestoff eller film som du orker... Din tndligsvisesanger? Og hvilken sang er best? | ||
Boubou | 2012-11-01 12:52 | |
Alle skjønte naturligvis at tndlings betyr yndlings? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-11-01 13:24 | |
Georg Wadenius. En av hans mange flotte barneviser her : www.youtube.com/watc...JU b5dS2ylM Har du noengang stemt taktisk (i mot din politiske overbevisning, for å unngå et verre alternativ) i kommunestyrevalg? | ||