Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 783 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Nixita | 2018-10-13 10:24 | |
Veldig lyst på en biff, men blir nok noe med fisk. Planlegger du middagene, eller er det på impuls fra dag til dag? | ||
Cygnus | 2018-10-13 19:54 | |
Det varierer en del! Endrer du boligen din - inne - f eks med farver osv - eller er alt som det alltid var? | ||
Tom-Tom - Ikke medlem lenger | 2018-10-17 22:11 | |
Jeg synes vi pusser opp og maler og faens oldemor støtt her. Men, det er vel kanskje typisk mannfolk å synes det? Er du lykkelig gift? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-10-17 22:39 | |
Nei, men jeg har det greit som singel. Og det høres nesten ut som du er gift med mora mi, Tom-Tom :) På en skala fra 1 til 2 : Hvor dum er du når du sitter som godt betalt stortingsrepresentant, og bestemmer deg for å jukse med reiseregningene dine? | ||
auau | 2018-10-17 22:51 | |
Herlighet, går det an? Lavmål. Og vi stemmer inn slike folk. Den skalavurderingen må minst bli 2. Eller 0 eller langt under streken. Hvis du satt i en reisekomite og skulle planlegge sommertur for godt voksne, f eks to overnattinger. Hva ville du foreslå som interessant reisemål? Kort begrunnelse hvorfor. Tror gjerne Erik75 sier Bømlo. | ||
Cygnus | 2018-10-17 23:58 | |
Ta turen til Ålesund - vakker by med mye å se - og så til Harøy/Finnøy og videre til Ona. Vakker natur og mye historie! Hvis du fikk en reise til og opphold i et hvilket som helst land - hvilket land ville du velge? | ||
misten - Ikke medlem lenger | 2018-10-18 13:45 | |
Jeg ville reist til Canada, skautur, oppleve naturen der. Kanskje møte elg og bjørn. Fiske litt, laksemiddag over bål. Men, det blir med drømmen. Det er refleksens dag i dag, er du flink til å bruke refleks/refleksvest? | ||
GreteSB | 2018-10-18 13:53 | |
Nei, jeg er ikke flink i det held tatt. Skam på meg. Jeg ga en refleks til svigermor, hun skjønte ikke hva det var og nå henger den på kjøleskapet hennes.:)) Hva ville du kjempe for hvis du var lokalpolitiker? | ||
Dragon lady | 2018-10-18 14:49 | |
De fattige Hva er det pinligste du har opplevd? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2018-10-18 18:30 | |
Det har jeg lite lyst til å skrive her, men kan prøve å tenke på noe annet pinlig, skal vi se ….. … kommer ikke på noe … annet enn at jeg nå muligens kan havne i en pinlig situasjon da jeg har satt dataavdelingen der jeg jobber med hjemmekontor i en del bevegelse pga. at jeg hadde gjort en feil innstilling på en knapp på noe it-utstyr, og meldt i fra om at det var større problemer med it-utstyret enn det egentlig var, pga at jeg overså denne innstillingen på tdatautstyret Hvor hadde du din beste ferie ? (fortell gjerne litt) | ||
epleskall - Ikke medlem lenger | 2018-10-20 19:29 | |
Beste og beste fru Blom, men jeg hadde en riktig fin ferie nå i sommer, da jeg ragga rundt i bobilen i et aldeles deilig sommervær. Planen var å dra nordover, men gadd jo ikke det da vi fikk tidenes beste sommervær her sør. Skal du gå med bøsse i morgen? Tv-aksjonen, Kirkens bymisjon. | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-10-21 15:47 | |
Nei, men gir selvfølgelig. Kanskje de burde begynne å gå rundt med betalingsautomat nå som de fleste av oss ikke bruker kontanter i det daglige? | ||
GreteSB | 2018-10-21 16:27 | |
Det er det noen som gjør! Jeg var i butikken en gang og hadde ikke kontanter, men jeg har betalingsterminal sa mannen... Smart i dette kontantløse samfunnet. Hva ville du gått i demonstrasjonstog for/mot? | ||
Cygnus | 2018-10-21 21:33 | |
I min ungdom i USA var det førstog fremst MOT VietNamkrigen (Nixon dukket opp en gang på mitt universitet- han lot som om vi hyllet ham!) - nå virker en del mye mer diffust, men MOT rasisme er en sikker vinner. Har du en sak du gjerne gir penger til? | ||
bris1 | 2018-10-24 15:28 | |
Jeg er støttespiller for en liten gruppe som på dugnadsbasis har klart å få i gang skole for alle barna i en liten landsby i Gambia. Der er ansatt tre lærere og en vaktmester. På frivillig basis jobber kvinner med å lage lunsj til barna, foreløpig to dager i uka. Vi har også boret etter vann og sørger nå for vannforsyning til Desilami og omegn. Vi har fått til et system hvor den lille helsestasjonen er bemannet jevnlig. Det strikkes og heklet over en lav sko av frivillige, primært her i Vestfold, og alle nyfødte får et teppe i gave etter fødselen. Fordi dette er et NON-profit arbeide går alt av innkomne midler til arbeidet der nede. Og det jobbes frivillig i begge land. Det gir meg en masse å kunne bidra. Har du kjøpt inn godterier til utdeling Halloween? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2018-10-24 17:26 | |
nei, men om det skulle komme noen innom så velger jeg knep i stedet for knask. Var det ikke sånn ? ellers så kan man jo bare brekke noe sjokolade av sjokoladeplatene og hive en mandarin oppi posen Bra innsats bris1 Hvor er det høyeste du har spist ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-10-24 17:37 | |
Ca. 7000 m.o.h. (Spiste en pakke rosiner på flyet til Haugesund) Hvem stoler du mest på av utenlandske statsledere? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-10-24 18:50 | |
Angela Merkel er vel en av de bedre. Og stoler minst på ? | ||
Tom-Tom - Ikke medlem lenger | 2018-10-24 19:08 | |
Dødt løp mellom Donald Trump og Stefan Løfven. Hva spiste du til middag i dag? | ||
bris1 | 2018-10-24 19:27 | |
He he, Tom-Tom, bra valg 😊 Jeg hadde svineribbe med spicy krydder og mangosalat. Følger du alle nyhetssendingene på TV for tiden? | ||