Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 783 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Emil1960 | 2016-12-30 18:48 | |
Nei, men vil gjerne ! Er du god og mett av Julemat ? | ||
Cygnus | 2017-01-01 13:25 | |
Ikke hvis du mener overmett! Har du noen spesielle planer for 2017? | ||
Betagirl | 2017-01-05 09:54 | |
Jeg skal starte mitt nye år med å selge huset, og starte singellivet! Det blir topp! Jeg lar det samme spørsmålet gå videre! | ||
AaseB | 2017-01-09 17:58 | |
Det ser ut som at folk her har tenkt å ta livet som det kommer i 2017. ;) Har du fått vekk alt av julepynt nå eller tenker du at 20. dag jul er siste frist? | ||
Cygnus | 2017-01-09 19:21 | |
Nei pynten står ennå - firdi vi skal ha 'juleselskap' på lørdag. Men så er det bort!!' Skal du følge med på presidentinnsettelsen 20 januar? | ||
Chiraff | 2017-01-10 22:35 | |
Ja, må jo følge den seremonien. Nok en gang retter terroristen en nazi-hilsen til det norske folk i retten, en jævel som overhodet ikke trenger noen som helst sympati for sine soningsforhold - hva tenker du om denne andre rettssaken? | ||
sekhmet | 2017-01-11 16:05 | |
Jeg synes hele greia er så ekkel og støtende- ikke minst fordi vi vet at han vil ha oppmerksomheten mest av alt. (Flott at Jensensaken tar luven fra ham!) Gjør du øvelser eller går tur hver dag? | ||
HannaLo | 2017-01-12 18:31 | |
Det blir nok innimellom Har du hatt noe av ekstremvær eller storm det du bor? | ||
GreteSB | 2017-01-16 11:52 | |
Ekstremt nok her, det er kaldt, det har regnet mer enn jeg kan huske, oversvømmelser og sterke vinder. Veiene opp til fjellet er stengt pga mye snø. Dette er altså Kypros. Hvordan varmet du opp boligen din? | ||
auau | 2017-01-16 12:35 | |
Fjernvarme nå. Tidligere parafinbrenner, strøm + peis i stue og peisestue. Og i hallen en alle tiders, gammeldags vedovn som varmet langt inni sjelen..... Skiføre der du bor og benytter du deg evt av det? | ||
Lene T | 2017-01-16 18:26 | |
Menneskeskapt skiføre i et nærliggende skianlegget, men jeg benytter meg ikke av det. Anno eller Kjendisfarmen? | ||
Cygnus | 2017-01-16 19:05 | |
Ingen av delene! Har du noen gang ønsket at du kunne være diktator og fikse alt som er galt i landet? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-01-16 19:16 | |
selvsagt! har ikke du? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-01-17 17:05 | |
www.dagbladet.no/nyh...k/ 66643110 Denne saken ble altså rent for mye for sensurkåte spillverter........ Og til saken; hvis ikke det å kalle en annen for vietnamesermegge er rasistisk så vet ikke jeg. Det sjarmerende begrepet "fittetryne" faller nok utenfor rasisme, men helt klart utenfor gangbar omtale, mener nå jeg. Hva sier du? | ||
GreteSB | 2017-01-17 17:28 | |
Jeg sier at noen mangler folkeskikk, og selvfølgelig er det rasisme. Det var forøvrig overskriften vi reagerte på. Er det for mye mobbing og rasisme blant folk? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-01-17 17:38 | |
(overskriften gjenga saken, problemordene) Mobbing og rasisme; for mye? Uansett mengde så er det vel for mye, særlig for den/de det går utover? Eller? Uansett, sosiale medier + kommentarfelt i aviser gjør sitt til at gørret spres kjappkjapt. Kristin Brataas, Frp-dama, er herlig komisk i sin forklaring, trekker inn halvslektninger og ene med det andre. Men! Sensurerte altså seg selv, til tross for kreative bortforklaringer. Hvordan kan man forvente at barn/ungdom skal bli bevisste språkbruk og holdninger når man har politikere som K. Brataas? | ||
Cygnus | 2017-01-17 21:00 | |
Det er nettopp det som blir vanskelig - å oppdra barn/ungdom med slike tilstander i det offentlige rom! Hvordan ser din yndlingskveld hjemme ut? | ||
GreteSB | 2017-01-20 21:53 | |
Sitte i sofaen, under et pledd og lese en god bok eller spille ordspill på iPaden. Da slapper jeg av. Hva tenker du om Trumps tale i dag? | ||
Cygnus | 2017-01-21 11:06 | |
Den var fryktelig - sjåvinistisk og ikke minst lite storsinnet (Men å forvente at en 70-åring plutselig skal bli storsinnet bare fordi han blir president, det er bare dumt!) Tror du vi ser begynnelsen på et amerikansk diktatur? | ||
AaseB | 2017-01-21 11:29 | |
Hadde det ikke vært for at folk protesterer, hadde dette sett skummelt ut. Selv om Trump påstår at media samler seg mot ham, tror jeg ikke at han kan klare seg lenge med den linja han har holdt på til nå. Det er noen saker han før eller siden må ta innover seg. Den som sover i et demokrati, våkner i et diktatur, sies det. Hvorfor engasjerer du deg eller ikke i samfunnsdebatten? | ||