Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 897 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-23 16:12 | |
Du er ikke helt på villspor bris1.... , men navnet på henne har jeg ikke avslørt., men du svarer ikke på spørsmålet. Jeg ville skrevet: Eidsvåg avslører , over bildet av en storøyd overrasketmusiker... Har gjort det før, spist kvikklunsj og appelsin, men kan ikke huske sist, men har ikke planlagt skiturer nå. Kanskje det blir en hyttetur. Hvor mange liter kakao antar du at du blir å drikke i løpet av påskeferien ? | ||
Lene T | 2013-03-23 16:22 | |
Ca. 0. Har du en spesiell middag som tradisjon på påskeaften? | ||
bris1 | 2013-03-23 16:30 | |
James, det du fikk var mitt forslag til overskrift. Dersom spørsmålet hadde vært hva jeg trodde DU ville ha satt som overskrift ville saken ha stiller seg annerledes. | ||
AnnikenN | 2013-03-23 16:31 | |
Vi pleier å ha hele familien samlet til deilig lammelår:)...........mmmm mmmmmmmm gleder meg:) | ||
bris1 | 2013-03-23 19:11 | |
(pst, AnnikeN. Du glemte spørsmålet) | ||
USA - Ikke medlem lenger | 2013-03-24 08:47 | |
Ser at JamesO er like opptatt av kjendiser som meg. Artig. Og at bris1 er i sitt gode gamle kverulanthumør.... Om du fikk 25 spesidaler fra en gavmild eldgammel onkel i Amerika, ville du ha hjerte til å si i fra til han at denne pengeenheten er utgått for lengst ? | ||
Emmas | 2013-03-24 10:53 | |
Går ut fra at verdien av en slik gave langt ville overskride en evt. kroneverdi? Da ville jeg takket og bukket og sagt at jeg ville la pengene fortsette å gå i arv! Skal du følge Påskelabyrinten? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-24 10:56 | |
Jeg ville straks henvist til wikipedia som helt sikkert har en artikkel om spesidaler og gjeldende pengeenheter, og så satt jamesO på saken. En problemstilling out of space eller noe sånt. Sikler du etter kjendiser? Og hva gir det deg? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-24 10:58 | |
nei og nei, for sen, for sen. Påskelabyrinten? Nei, hører fint lite på radio. Sikler du etter kjendiser. Og hva gir det deg? | ||
Boubou | 2013-03-24 13:44 | |
Sikler sånn generelt ganske lite, bortsett fra en sjelden gang når jeg sovner på sofaen (...), og er lite opptatt av sjendisser. Jeg får litt vondt av at ganske ordinære (HØYST ordinære, ofte) mennesker plutselig blir fantastiske og interessante (og talentfulle!!!) fordi mange vet hvem de er. Noen ekte og reellt interessante mennesker er det dog der ute, uten at jeg i farten kommer på noen. Har/skal du plante noe som skal spises i løpet av sommeren? | ||
sigrid2 | 2013-03-24 18:17 | |
Sukkererter! Høye og fine, smakfulle og friske. Kanskje litt salat? Oppfylles noen gang ønsket om en frodig hage med store, fine grønnsaker i din hage ? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-24 19:43 | |
Har et håp om at bjørnebærbuskene jeg plantet i fjor skal gi avkastning i år, men smått med grønnsaker i min hage. Har du fått solt deg i dag? | ||
Lene T | 2013-03-24 20:43 | |
Nope. Har jobbet med semesteroppgave i hele dag:/ Innleveringsfrist i morgen tidlig, og SÅ er det påskeferie:D Spiser du mer godteri enn vanlig i påsken? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-03-25 12:26 | |
Helt klart! Elsker marsipan, så det går en del av det. Samt masse annet, er jo bare påske en gang i året...;) Hva er ditt favorittgodteri? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-25 12:32 | |
cheez doodles, bare må ha det! hvem er din favorittdetektiv? (fra film, tv-serie eller bok) | ||
gomle måsegg | 2013-03-25 15:12 | |
Carl Mørck Har du kjeftet på naboen noen gang? | ||
bris1 | 2013-03-25 15:35 | |
Aldri! Men jeg har en gang fått kjeft av en nabo. Har du fortsatt stasjonær PC eller har du gått helt over til laptop? | ||
Emmas | 2013-03-25 16:02 | |
Aldri hatt stasjonær hjemme, bare laptop. Har du sett nordlys den siste uka? | ||
Fidelma | 2013-03-25 22:48 | |
Nei, lite av det, gitt. Hva er forskjellen på et forhør og et avhør? | ||
bris1 | 2013-03-26 11:33 | |
Nå kunne jeg jo ha googlet de to ordene for å finne forskjellen, men det er jo en ganske kjeeeedelig måte å svare på ;-) Min oppfatning er at man forhører en mistenkt, mens man tar et avhør av alle som har/kan ha noe å fortelle som belyser saken som etterforskes. Bruker du ull eller superundertøy innerst når du legger ut på tur? | ||