Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 924 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Emil1960 | 2015-12-30 15:52 | |
Oops... Har du tro på at folk vil komme til en bedre forståelse for hverandre i 2016 ? | ||
Cygnus | 2015-12-30 16:16 | |
Nei, dessverre! Har du et viktig prosjekt i livet ditt? | ||
auau | 2015-12-30 16:34 | |
Viktig og viktig, prosjekt og prosjekt, fru Blom! Historien om min barndom og oppvekst ønsker jeg å formidle til mine etterkommere. En tid med levekår som trolig aldri noen vil komme i nærheten av å oppleve heretterdags. Så når jeg er i skrivemodus, blir det noen tilbakeblikk og nedtegnelser, totalt uredigert. Det viktigste er å fortelle så levende at noen gidder lese det! Om jeg noensinne kommer i mål med dette, vil tiden vise! Finnes det flere med slike forsetter, mon tro? | ||
AaseB | 2015-12-30 18:14 | |
Nei, jeg har ikke det, men er veldig glad for at andre har hatt det. I fjor til jul fikk jeg nemlig en bok med informasjon om slektslinjer og dagligliv på gården jeg er oppvokst på, helt tilbake til 1920-tallet. Det var en gave fra tanta mi som da var 90 år, hun hadde samlet disse opplysningene fra hun var jentunge og brukt det siste året på å samle dem, legge inn bilder og laget en vakker bok av det. Det var tidenes beste julegave. Gir du tips når du spiser ute på restaurant her i Norge? Hvorfor/hvorfor ikke? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-12-30 19:55 | |
Ja, det gjør jeg. Men, størrelsen på tipsen varierer med servicenivået og type sted/ansatte. Synes egentlig bare det er en hyggelig å kunne gi litt ekstra hvis man får litt mer enn bare mat og drikke satt på bordet. Jeg oppdaget til min store forferdelse i julen at de svenske Twistposene ikke har bitene med Bananlikør. Har du noen gode tips for hvordan man kommer over et sånt sjokk? | ||
Cygnus | 2015-12-31 03:03 | |
Du må ta tre DYPE pust i serier på tre, fulgt av tre dypp med hodet ditt i iskaldt vann. Denne syklus gjentas tre ganger. Garantert å roe sjelen. Er du en langsint person eller snarsint? | ||
bris1 | 2015-12-31 10:27 | |
Veldig snarsint, og veldig lettflirt! Og takket være dårlig hukommelse blir de fleste fornærmelser fort glemt. Hva gjør du i kveld? | ||
2smart4u | 2015-12-31 12:09 | |
I kveld skal jeg være i båten min - kun sammen med hunden. Og det gleder jeg meg stort til! Hva tenker du om det nye året vi går i møte? | ||
Emil1960 | 2015-12-31 13:42 | |
Tja...blir det mer terror, klarer vi få til fredsforhandlinger f.eks. ! Personlig : Ønsker å være lykkelig ;-)) Har flere her inne en båt ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-12-31 14:26 | |
Jada! Nå ligger den riktignok uten luft i seg på en hylle i kjellerboden, men så fort badetemperaturene kommer til sommeren, så blir den nok blåst opp og satt på vannet igjen :) Hvilket språk synes du er vakrest? | ||
AaseB | 2015-12-31 14:46 | |
Vakrest er nok fransk, men tysk er morsomst. Er det hyklersk å ikke kjøpe eget fyrverkeri fordi en syns det er noe tull, og samtidig ha litt glede av å se på naboens? | ||
Nixita | 2015-12-31 16:12 | |
Nei, og jo færre raketter jo bedre! Synes du dagens regelverk rundt rakettoppskyting er strengt nok? | ||
Emil1960 | 2015-12-31 16:21 | |
NEI ...det kunne event.vært sendt opp fra et rådhus eller et passende sted for felles trygghet og glede , hvert år blir altfor mange skadet av fyrverkeriet , og hvor mange sliter ikke med hundene sine...OG gi heller penger til trengende , ikke bare send de til vers !!!!!!!! Kjøper du fremdeles dette tullballet ? | ||
Nixita | 2015-12-31 20:06 | |
Har aldri kjøpt en rakett og ingen planer om å starte med det heller! Hadde folk enda kun sendt opp ved midnatt, så ville det vært mye lettere for oss som har dyr og beskytte de... Har du et nyttårsforsett fra tidligere som du har klart å gjennomføre? | ||
Cygnus | 2016-01-01 05:09 | |
Absolutt ikke - siden jeg aldri har hatt sånne! ;) Har du et ønske for det nye året? | ||
GreteSB | 2016-01-01 10:37 | |
Et naivt ønske om fred og mindre fremmedhat. Hva skal du gjøre for å bli kvitt julefettet? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2016-01-01 11:45 | |
Jeg har en utspekulert plan hvis hensikt er å kamuflere julefettet inni alt det andre jeg kommer sikkert kommer til å legge på meg fremover også. Hvem er din helt sånn til hverdags? | ||
AaseB | 2016-01-01 12:40 | |
Jeg har en slektning på min alder som i 25 år nå har jobbet for å skape fred og rettferdighet i verden. Hun har sørget for å, sammen med sin gjeng, skaffe seg en posisjon der de har påvirkningsmulighet på noen politikere i EU-toppen. Hun står på døgnet rundt, er alltid optimistisk og ser stadig små framskritt som gjør at hun føler hun får belønning for strevet. Men hun søker aldri oppmerksomhet for seg selv, og det beundrer jeg. Det er godt å vite at noen faktisk gjør mer enn å bekymre seg for verden. Er du som hadde nyttårsforsetter i går kveld fortsatt positiv til prosjektet ditt? | ||
Emil1960 | 2016-01-01 14:03 | |
YEZ :-)) ! Har du gitt noen en klem i dag ? | ||
auau | 2016-01-01 15:51 | |
Ja. Spesielle ritualer denne første dagen i et nytt år? | ||