Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 489 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Happy4You | 2017-11-10 16:57 | |
Jeg feirer jul ved å først få med meg 3 nøtter til askepott - så på ettermiddagen samles med nermeste familie og spise Pinnekjøtt & Multekrem & Pepperkaker & Julekaker og masse gløgg / øl / brus osv... Etterpå pakker vi opp julegaver og drikker kaffe og koser oss før kvelden er omme :D Hvor kommer du til å handle årets julemat? Sverige? Danmark? Der de selger lokale produkter? Eventuelt, hvilken butikk =) ? | ||
Cygnus | 2017-11-11 16:58 | |
Der de selger lokale produkter! Har du noen gang blitt lurt trill rundt? Og i så tilfelle hvordan? | ||
auau | 2017-11-12 13:52 | |
Honning som hadde gjennomgått en prosess (krystallisert) og så ut som små mark i bokses. Jeg viste det til mannen min som egentlig ingen kommentar hadde. Samme dag kom venner på besøk, bl a honningprodusenten vår (Ivar) - en stor skøyerfant. Min mann fikk fortalt ham historien om marken, under fire øyne. Like etterpå vred de praten inn på honning og oppbevaring, og Ivar fortalte troverdig om at det kunne gå mark i honningen. "Ja, der hører du," sa jeg henvendt til mannen min. Men karene gapskrattet og jeg forsto raskt at jeg hadde blitt rundlurt. Fikk høre dette ganske mange ganger opp gjennom årene! Feirer du din egen bursdag med brask og bram eller? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2017-11-12 16:21 | |
Jeg feiret 50-årsdagen med litt brask og bram, leide et lokale, bestilte mat, hadde levende musikk, servitører/kjøkkenhjelp, toastmaster osv. Ellers så er det ofte bare noen damer på god mat og godt drikke. Vi er en venninnegjeng som mistet ei i kreft for 10 år siden, og vi ble enige om at det er i grunnen verdt å feire litt at man blir et år eldre! Abonnerer du på noen magasiner eller Ukeblad? | ||
Cygnus | 2017-11-12 17:56 | |
New Scientist og Dag og tid. Har du noen gang vært så sint at du nesten følte du kunne sprekke eller slå noen eller noe sånt? | ||
Happy4You | 2017-11-17 17:35 | |
Ja, ganske ofte faktisk - spesielt hvis noen terger meg. Er du avhengig av en kopp kaffe for å våkne? Hvis ja: Begrunn hvorfor, og gjerne ta med HVA slags kaffe du drikker (filter eller maskin)? | ||
Emil1960 | 2017-11-17 21:43 | |
Elsker Nespresso ...masse gode smaker ! Hva ser du på tv’ i helga ? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2017-11-18 14:07 | |
Programmer på BBC Brit og History channel, ingen spesielle planer Hva er det minste beløpet i penger du heller skulle ha i stedet for OL-gull i en friidrettsøvelse ? (For meg er dette ca 30 millioner kroner, men hva er det for deg ? Dvs at for 29 millioner ville jeg heller hatt et OL-gull (da jeg var i 20-årene). | ||
AaseB | 2017-11-20 19:59 | |
Jeg skulle fint klart meg med en tier. No sweat.;) Dersom du plutselig fikk en gratisbillett til en konsert, hvor som helst og med hvilken som helst artist, hva ville du ha reist på? | ||
Nixita | 2017-11-20 20:15 | |
Willie Nelson og gjerne på et lite sted. Ville du fortsette å jobbe om du vant 10 millioner? | ||
trud | 2017-11-20 21:16 | |
Nei - jeg er pensjonist så det er uaktuelt. Jeg ville heller investere i eiendom. Bruker du gamle skinnkåper e.l. i kulden?? | ||
auau | 2017-11-20 23:04 | |
Blir det kaldt nok, finner jeg min utgamle saueskinnskåpe (med ulla inn). Den er varm og god, den! Hvilke småkakeslag MÅ du ha til jul? 9 | ||
Cygnus | 2017-11-20 23:20 | |
Egentlig ingen, skjønt elskerfattigmann (men har aldri bakt det) - men må ha min amerikanske Bourbon cake (fruktjulekake)! Har du planlagt julegaver til alle dine nå? | ||
misten - Ikke medlem lenger | 2017-11-21 07:05 | |
Jeg er ferdig med julegavehandlingen, heldigvis. Har du "ekte" juletre, eller et av plast? | ||
Emil1960 | 2017-11-21 14:38 | |
Ikke Juletre ! Hva blir din ultimate Julegave i år , og til hvem ? | ||
Happy4You | 2017-11-23 21:26 | |
Det må vel bli en Konfekteske til min Mormor og bestefar ;) Er du en person som elsker å stå opp tidlig i helgene, eller ligger du og drar deg mest mulig i senga? | ||
HannaLo | 2017-11-24 09:45 | |
Sover nok litt frempå :) Uansett kaffe og tv. Hva synes du om Black Friday? Handler du noe idag og på lignende handelsdager? | ||
AaseB | 2017-11-24 10:11 | |
Jeg sparer en hel haug med penger på Black Friday, faktisk! Det er en av ikke så mange dager i året foreløpig at jeg med vilje ikke kjøper noe som helst. Jeg blir litt oppgitt over hvor lett folk lar seg lure til å tro at de sparer penger ved å shoppe mer. Hva tenker du om #metoo#-fenomenet? | ||
AaseB | 2017-11-26 09:58 | |
Ingen mente noe om det, da prøver vi noe annet: Dersom alle slags dyr kunne snakke for en dag, hvilket av dem ville du tatt deg en prat med og hva ville du si/spørre om? | ||
Cygnus | 2017-11-26 11:16 | |
Jeg tror jeg ville funnet en gammel og klok elefant som kunne fortelle noe om hva hun trodde kom til å skje med verden. Hvilket dyr synes du er det vakreste? | ||