Spillrom
Sjiraffen | 4 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 4 |
Mobilspill
Pågående | 8 757 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-09-13 14:27 | |
De dyrene jeg kunne tenke meg jakte på er bjørn, ulv, jerv og gaupe. Hvilke parti(er) blir med i regjeringen tror du ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-09-13 14:49 | |
Tror det blir H/Krf/V, men det morsomste hadde jo vært hvis ingen av fløyene klarer å bli enige om noe, og Miljøpartiet De Grønne danner mindretallsregjering! Hvilken sport skulle du gjerne sett var mer utbredt i Norge? | ||
AaseB | 2013-09-13 17:27 | |
Personleg skulle eg gjerne sett at 400-meter friløp for folk utan retningssans hadde vore meir i medias fokus enn det er i dag. Men straks oppstyret rundt den nye regjeringa har roa seg, tek det seg nok opp. ;-) Er det andre slags kulturelle innslag som hadde fortent å vere meir i vinden etter ditt syn? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-09-13 17:39 | |
HaHa, herlig svar AaseB. ..:) | ||
AaseB | 2013-09-16 16:56 | |
Ok. Da tolkar eg det slik at alle her meiner at kulturen i Noreg er balansert og godt representert i media. Kva for LP, kassett eller CD var den første du kjøpte? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-09-16 18:01 | |
Husker ikke hva første kassett var, men mine første to LP'er (kjøpt sammen) var Dark Side Of The Moon med Pink Floyd og The Top med The Cure. Første CD var Berlin med Lou Reed. Er det nerdete å huske sånt? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-09-16 21:32 | |
Ja så absolutt (jeg husker også første plate og første kassett....)!!:) Husker du sist noen gledet/overrasket deg, og med hva? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-09-16 22:06 | |
Jeg fikk hjemmestrikket grytelapp med smilende flodhest på av kjæresten her om dagen. Stas! Hva tror du Mira7s første plate var? | ||
gompedyret | 2013-09-17 20:59 | |
Jeg tror det enten var ABBA med waterloo eller Meat Loaf - Bat out of Hell. Hva sier reven? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-09-17 21:27 | |
Utrolig, men helt riktig Gompedyret...:) Det var Abba, ikke Meat Loaf, for ordens skyld:)) Spørsmål over! | ||
AaseB | 2013-09-17 22:21 | |
Reven sier: "Give me my royalties, Ylvisbrothers, and I'll let you know!" Kan du ta i bakken med strake bein? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-09-17 22:42 | |
Nei. (Au...) Når fikk du sist skikkelig vondt, og hvorfor? | ||
gompedyret | 2013-09-17 23:45 | |
Jeg drev og flyttet rundt på saker og ting. Barbeint, som man jo gjerne er når man driver og flytter rundt på ting. Hvilken gjenstand som var skjebnesvanger husker jeg ikke lenger, annet enn at den var stor, hard og fast bestemt på å ikke flytte seg en eneste millimeter selv om en uhellsvanger mellomlilletå skulle finne på å krasje knallhardt inn i den. Det hører med til historien at den selvsamme gjenstanden et øyeblikk senere måtte lette på den knallharde "nekte å flytte seg"-policyen idet den ganske brutalt ble slengt rundt i rommet ledsaget av noen stygt gutturale lyder samt generell forbannelse av diverse guder som strengt tatt neppe hadde så alt for mye med det inntrufne i det hele tatt. Hva er det søteste du har spist hittil i uken? | ||
Sanding | 2013-09-18 10:52 | |
Sveler, med kjøpesyltetøy (40 % bær) Hvilken bokstav vil du absolutt ikke ha når du spiller Ordspill? | ||
Sinabelle | 2013-09-18 11:57 | |
J på slutten av et spill er sjeldent bra. Så jeg sier J, med F på andreplass. Når byttet du batterier på røykvarslerne sist? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-18 12:05 | |
da jeg flytta inn her kjøpte jeg nye batterier dagen etter og sjekka at sesorene virka og at røykvarsler i kjeller og oppe kommuniserte med hverandre som de skulle =) har du vært like flink? | ||
gompedyret | 2013-09-18 14:01 | |
Trenger ikke være flink. Husverten har tapetsert omtrent hver eneste kvadratmeter med røykvarslere, så den brannen som klarer å snike seg ubemerket forbi alt dette fortjener nesten å få brenne ned huset! Hvor mange stavmiksere eier du? | ||
KariKr | 2013-09-18 14:34 | |
Ingen desverre :-( Ønsker meg til jul..... Har du hatt tid til å plukke tyttebær innimellom jobb og ordspill;-)? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-18 15:06 | |
nei, men jeg har plukka 23 kg blåbær, da var jeg for lei til å starte på tyttebæra! hva har du plukka? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-09-18 15:30 | |
Jeg har plukket opp skittentøy som ved en "tilfeldighet" havnet på gulvet til sønnen min istedenfor skittentøyskurven!!! Dårlig med bærplukking på meg i år... Hva er det kjæreste du eier? | ||