Spillrom
Sjiraffen | 23 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 23 |
Mobilspill
Pågående | 8 933 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Persilleblad | 2012-12-30 23:05 | |
![]() | Har ingen kjæledyr, men jeg ville hørt med en dyrlege. Kalkun i morgen? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-30 23:26 | |
![]() | Niks. Tror det blir biff. Jeg fikk vise feriebildene fra Bømlo på storskjerm for full konsertsal til øredøvende applaus. Hva er ditt morsomste minne fra 2012? | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-12-30 23:36 | |
![]() | Guran hadde laget pannekakerøre og snubla med full krukke på vei opp tretrappa til vårt trehus. Ho ho det var skøy dere. Favorittfarge på genser når du skal i gebursdagselskap til en gammel kjenning ? | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-30 23:53 | |
![]() | (er det ikke bedre å svare for egen person enn å agere tegnefilmfigur? Eller er det bare jeg som .........) | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-30 23:53 | |
![]() | (tegneserie......... for orden skyld) | |
Persilleblad | 2012-12-31 00:07 | |
![]() | Rød kanskje? Liker du å fly? | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-12-31 00:11 | |
![]() | Wstine det er en grunn til at tegneserien Fantomet finnes for å si det sånn..... static.blogo.it/comi...ha ntom.jpg Og gratulerer med 2000 foruminnlegg. | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-31 00:16 | |
![]() | (ah! takk for opplysningen - 2000!!! A day to remember! Men USA du er ikke Fantomet selv om Fantomet heeeelt sikkert finnes. Beklager, men noen måtte opplyse deg om det, du er gammel nok til å få vite sannheten nå. 2001) | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-12-31 00:52 | |
![]() | Jeg er den jeg er. Fantomet, mannen med ti tigres styrke, stemmen som får forbrytere til å fryse til is, ånden som går, rettferdighetens forkjemper, forbrytersyndikaters store skrekk. Jeg har et trehus i jungelen der jeg bor med min snille kona Sala. hun elsker meg enormt og nå er vi på ferie i hytta i Norge og min elskede kona har laget herlig nattgryterett til oss. (Jaktet en hjort i går) | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-12-31 07:24 | |
![]() | Jeg er absolutt ikke glad i å fly, men for å komme meg til varmere strøk eller en storby må jeg bare overvinne den frykten. Sier "aldri mer" hver gang... Hva står på menyen i kveld? | |
Sinabelle | 2012-12-31 08:55 | |
![]() | I kveld er det nyttårsselskap, og vi serverer følgende: Forrett 1 dandert på tre små fat: en liten fiskesuppe, kamskjellcarpaccio og brochetter med bacon og reker. Forrett 2 foie gras med tilbehør. Hovedrett nummer 1 er laks tataki med agurkpakke, agurkgelé, eggekrem, pepperrotsnø, vinaigrette og rugbrød. Etter det vanker det en frisk hvilerett, en sorbet med agurk, melon, sitron og rosmarin. Hovedrett nummer 2 er indrefilet av okse med kokte fjellmandelpoteter, asparges og rødvinssaus. Deretter pepperkaker med Stilton og fikensyltetøy. Desserten i år blir forholdsvis lett, vaniljeis med friske bær og smeltet sjokolade. For til kaffen venter det en supermektig kake som omtrent kun består av krem, nemlig SPORTSKAGE! Slenger med en link til sportskagen så dere får se hva slags kake det er. Slettes ikke en kake man spiser for å være sunn! MITT spørsmål er: hva liker du best, nyttårskonserten i Wien eller hopprennet som kommet etterpå? | |
Sinabelle | 2012-12-31 08:57 | |
![]() | Glemte visst linken i alt oppstyret. :P laglace.dk/sortiment...sp ortskage | |
Lene T | 2012-12-31 10:02 | |
![]() | Definitivt konserten! Hva er din "once i lifetime"-drømmereise? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-31 10:16 | |
![]() | Den går til en annen planet! Hvilken tidligere tv-personlighet savner du mest? | |
Boubou | 2012-12-31 10:40 | |
![]() | (Sinabelle: er det for sent å fiske etter en invitasjon? Skal ikke trenge meg på, jeg kan forsvinne stille like før kaffe og sportskage) | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-31 11:15 | |
![]() | (Sinabelle: Imponerende! Blir nysgjerrig; hvor mange gjester snakker vi om da? Hvor lang tid tar det å tilberede alt dette? ) Savner Anne Kath. Herland i Nytt på nytt. Jordras, flom, styrtregn. Tror du mor Norge går i oppløsing og raser sammen? | |
GreteSB | 2012-12-31 11:28 | |
![]() | Vi raser vel ut i havet etterhvert! Hva er ditt nyttårsforsett? | |
Fidelma | 2012-12-31 12:03 | |
![]() | Bli flinkere til å planlegge middag for ei uke av gangen. Hvilket nyttårforsett hadde du i fjor som du har greid å holde gjennom året? | |
Sinabelle | 2012-12-31 12:59 | |
![]() | Hadde ingen nyttårsforsetter i fjor, og har heller ingen planer om å innføre det i år. :) wstine: Det blir åtte til bords. Vi begynte å lage noe av maten i går, men menyen har vært klar en stund. Boubou: Kanskje til neste år? Som wild card, eller evt. som følge, hihi. Hva er din favorittkake? | |
Boubou | 2012-12-31 13:07 | |
![]() | Liker egentlig ikke kaker noe særlig, men kransekake er ok. Har du en høy, mørk, rik og singel venn stiller jeg følge neste år, Sinabelle! Har du vært på ski i jula? | |