Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 707 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-05-29 23:30 | |
For meg personlig så er det mest slik at jula varer helt til påske fordi jula assosieres med vinter og påsken likeså. Hva er en god bløtkake for deg ? | ||
PETO - Ikke medlem lenger | 2013-05-29 23:56 | |
Jordbær og krem til fyll og jordbær og gele på toppen. Namnam. Hvilken melodi forbinder du med sommer? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-05-30 01:01 | |
Mange, men kanskje først og fremst denne lille go'biten : www.youtube.com/watc...xG 9f5BRIvY Fullfør denne setningen : "Det var dråpen! Du har forspilt din siste sjanse, din lille ...... " | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-05-30 07:06 | |
Djevel!!! Er du forfengelig? | ||
gompedyret | 2013-05-30 09:13 | |
Kjempeforfengelig! For eksempel stod jeg en gang på badet og børstet håret både lenge og vel. Hoppe i fallskjerm, springe maraton eller dykke femti meter under vann? | ||
dolby | 2013-05-30 12:16 | |
Må bli den siste, de to første er allerede krysset av på "dette skal gjøres før jeg dør"-lista. (Da har jeg tatt meg den frihet å godkjenne halvmaraton ;)). Hva serverer du hvis du skal imponere noen med en treretters middag? | ||
sigrid2 | 2013-05-30 20:35 | |
Litt varm asparges med lekker tilberedning og krydring først, så en biff av indrefilet med avansert saus og bakte poteter, og til slutt hjemmelaget sjokolade-is med exotiske frukter. Korrekte viner til, og kaffe til desserten. Så er det bare å ta i mot skryt og takksigelser. Hva er din beste sommeropplevelse noensinne? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-05-31 12:03 | |
Har vært så mange fine, så klarer rett og slett ikke plukke ut noen spesiell opplevelse! Men når jeg var liten, å raste mens vi kjørte nordover på ferie, mors deilige smørbrød, kanskje bli kjent med noen unger på rasteplassen... Når jegtvar 18 år, min første tur uten foreldre til vakre Hellas, 6 gode venninner... Den første sommeren til barna... Forteller du alltid sannheten, uansett? Eller kan du ty til en hvit løgn? | ||
Sanding | 2013-05-31 12:12 | |
Ja, det prøver jeg alltid på! Unntaket er rundt jul og bursdag, men pokerfjeset mitt er så dårlig at de som kjenner meg avslører meg med en gang. Ikke lett! :) Hva synes du om Lambda? | ||
PETO - Ikke medlem lenger | 2013-05-31 18:31 | |
Jeg tør ikke gå foran den bygningen. Det ser jo ut som den holder på å bikke forover. Har du tro på ekteskapet? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-05-31 22:15 | |
Tja... Det er vel noe med den gamle vitsen som definerer "ektefelle" som en felle man ikke vet man har gått i før det er for sent.... Er "Det skrangler i skrotten" en brukandes tittel på en bok eller noe sånt? | ||
Fidelma | 2013-05-31 23:07 | |
Ja, det er vel like brukandes som noe annet. Hvilket ord er mest beskrivende for saker og ting folk rasker med seg i fylla av rangelskrammel og fyllenips? | ||
PETO - Ikke medlem lenger | 2013-06-02 01:00 | |
Tjuvgods Har du gjort noen gode gjerninger i det siste? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-06-02 10:34 | |
Tja, ikke noe å få medalje for, men vi reiste oss for noen langt eldre på flyplassen i går, slik at de fikk sitte. Venter du i spenning på Nesbø sin nye roman, Politi, som slippes den 6.6, eller kunne du ikke ha brydd deg mindre? | ||
gompedyret | 2013-06-02 13:25 | |
Jeg kunne ha brydd meg mindre, men å si at jeg venter i spenning ville vært å ta helt hysterisk hardt i. Når var sist gang du var utendørs i skikkelig kraftig regnvær (uten paraply)? | ||
sigrid2 | 2013-06-02 16:29 | |
Slusene åpnet seg på Fredriksten festning ( Halden) da vi satt og så midnattsopera i juni 2005. Hadde ikke paraply og ikke regnklær. Forestillingen hadde så vidt begynt, så det ble en kaldt og våt fornøyelse. Når var sist du var så tørst at du kunne betalt hva som helst for en flaske vann? | ||
Smalhansen | 2013-06-03 01:06 | |
Regner med at du mener ildvann, som angivelig indianerne kalte det, Sigrid2. Må nok ha vært i langt yngre dager, det. Jeg støtter Norsk-Tipping nærmest daglig, er fascinert(!) av grasrotandelen som etter mittt ønske gir midler til lokal håndballklubb. Er du også spillegal? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-06-03 09:57 | |
Spiller en fast lottokupong som leveres hver 10. uke, og leverer cm ekstra godt ny og ne, så er vel ikke akkurat gal:) Leser du papiraviser? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-06-03 10:27 | |
Ja. Frykter du for den "seriøse" fremtiden til avisene, eller ønsker du tabloidiseringen velkommen? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-03 11:30 | |
Ja siden Dagbladet gikk over fra fullformat til tabloid har jeg bare vært i storhumør....Endelig er det praktisk mulig å lese avisen på bussen og toget uten å måtte plassere hånda på kinnet til personen som sitter ved siden av en. Beskriv en god sjokoladekake for deg . | ||