Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 565 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2014-12-21 17:38 | |
Masse lys og røkelse og julestjerner, men ikke vasket ennå eller all julepynten!! Hvilken julesang liker du best? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-12-22 00:51 | |
For vanskelig å svare på, men Tiri Te Kanawa og Bing Crosby synger julesanger veldig bra. Hva er sjansen i % for at du i 2015 a. Kjøper en ny bil ? b. Snakker med en stortingsrepresentant ? c. Er i Bodø ? | ||
auau | 2014-12-22 06:17 | |
En gang på 60-tallet i Sevilla, av alle steder! Sydlandsk fløyelsnatt, sammen med hjertenskjær og hyggelige venner. takk for at du fikk meg til å tenke på det! Ditt beste minne hittil? | ||
Lene T | 2014-12-22 10:32 | |
a: 0 b: 0 c: 0 når tar du juleferie? | ||
Emil1960 | 2014-12-22 12:04 | |
Auau : jeg er da både hyggelig og utadvendt, på turer m bikkja snakker man jo om løst og fast, m heg er ikke medlem av noen forening... er likssom ikke helt meg, kanskje et kor/ band kunne vært noe , vel vi får se, og håpe på det beste :-)) ! Har du kjøpt nok lutefisk og rakfisk ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-12-22 12:10 | |
Lene T : Jeg tar juleferie når jeg har funnet julegave til moder'n. Emil : Har kjøpt både rakfisk og lutefisk, ja. Er det noen som har et julegavetips til en dame på 63 som har "alt" (inkl.kjekke praktiske duppeditter), ikke ønsker seg noe, og som har begrenset med plass hjemme? | ||
GreteSB | 2014-12-22 12:47 | |
Bøker! Det har man alltid plass til. Hva slags underholdning er det hos deg på julaften? | ||
Emil1960 | 2014-12-22 13:31 | |
Erik : En god champis, sennep med homnig( supergodt), en klassiker av en film, varmt skjerf i freshe farger, eller rett pg slett masse flaxlodd el.l. ?! GreteSB : største underholdningen er nok når Dvergdachs Kasper åpner " hundretusener av pakker , og iveren er så stor at han prøver seg litt på våre også... Og tunga på knea( men d er jo ikke så langt ned på en dachs ;-)) ) ! Blir du mest glad over å gi eller få gaver ? | ||
Krepsefrua | 2014-12-22 15:02 | |
Har nok kommet i den alderen at det kjekkest å gi, og se de fornøyde ansiktene som lyser opp og blir glad :) Ser du på medisterkaker kun som julemat? | ||
radioaktiv | 2014-12-22 18:07 | |
Erik75: Spa til mamma og billett til noe koselig. kjøp to og si at gaven inkluderer middag hos deg. Krepsefrua: vi spiser aldri medisterkaker. Er du lei julemusikken til Mena og Adams ? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-12-23 02:06 | |
Kan ikke si man i farta gjenkjenner musikken du spør om så man kan ikke svare noe spesielt der, annet enn at man til nå i år har hørt lite julemusikk, så kanskje man setter på cd-er med noen klassiske perler. Hva er sjansen i % for at du i 2015 a. Spiser middag på restaurant b. Tar minst en flyreise c. går en fjelltur som varer mer enn 4 timer | ||
AaseB | 2014-12-23 13:56 | |
Den var ikke enkel, for der er det mange artige typer. Men kanskje fotgjenger Gudleik Knotten. Han er: "Født i 12. vers av "Tomtegubben går i ring" under Schøyen Busselskaps julefest i Bærum 1928, hvoretter erklært aktiv fargeblind. Knotten er skinn og beinfri, har uryddig gangsett med sidesleng og bærer vadmelsdress med "Viking" stoppdekkmønster bak. Han er assymetrisk, er tilsnakket en rekke ganger og har bl a gitt uttrykk for sitt syn på trafikken i sin selvbiografiske bok, "Volvo'n slik jeg traff den". På tide å ta fram disse bøkene igjen, kjenner jeg. :-) Brygger du ditt eget øl til jul? | ||
Cygnus | 2014-12-23 17:08 | |
Nei, men husker noe slags hjemmebrygget juleøl da jeg var liten - barn fikk også smake på det! Har du et juletre og er det pyntet, | ||
Cygnus | 2014-12-23 17:08 | |
? Skulle det stått!! | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-12-23 20:04 | |
Jeg har juletre, og det pyntet jeg fredag. Tidlig, men det var fridagen min før jul, så det passet meg best. Er du ferdig? Definer spørsmålet som du vil... (Ferdig til jul, utslitt...) | ||
AaseB | 2014-12-23 21:34 | |
Jeg er så godt som helt ferdig uansett tolkning. Har vært på butikken 3 ganger(!) i dag. Holdt på å kræsje med rådyr to ganger pluss en nabo. Stressa alle sammen, tror jeg. ;-) Skal du på juletrefest i løpet av jula? | ||
GreteSB | 2014-12-23 21:49 | |
Nei, men jeg skal på romjulsturnering i scrabble, det kan jo godt bli en fest! Kan du tenke deg å komme? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-12-24 14:38 | |
Huff, for en dag, AaseB! Usikker om jeg jeg får det til, GreteSB, men har faktisk lyst!:) Er du flink til å si ja, selv om du innerst inne mener nei? | ||
Emil1960 | 2014-12-24 18:13 | |
RIKTIG GOD JUL JUL FOLKENS ! Er alt vel ? | ||
Nixita | 2014-12-25 00:07 | |
@Mira7: Er vel ikke flink om jeg sier ja, hvis jeg mener nei... Vel kommer jo litt an på hva du mener da. På f.eks spørsmål om "jeg klippet meg i dag, synes du jeg er fin?", vel da vil jeg prøve å si ja på et eller annet vis :) @Emil1960: Ja nå er alt vel, mett fortsatt :) Er du flink til å si nei om du blir spurt om å være med på noe du virkelig ikke vil, eller svarer du ja fordi du synes du må? | ||