Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 567 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
travel - Ikke medlem lenger | 2013-06-07 22:39 | |
At jeg vart med på cup i kveld! Syns det er skummelt og jeg røk ut på første runde. så det sier vel sitt. hvorfor liker du ordspill bedre enn wordfeud? | ||
Fidelma | 2013-06-07 22:43 | |
Jeg kan ikke fordra utformingen av wf-brettet eller de sære summene på brikkene, og liker ikke tilfeldig. Hva skal til for at du skal bli overlykkelig akkurat nå? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-06-07 22:43 | |
fordi jeg ikke har fancy telefon/ipad eller blabla som gjør at jeg kan spille wordfued hvilken bil bør jeg kjøpe i morgen? (stasjonsvogn må det være, ev SUV) | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-06-07 22:44 | |
OK fid, du vant overlykkelig - straks jeg har kjøpt meg ny bil spm over | ||
Fidelma | 2013-06-07 22:52 | |
Skoda Yeti er helt konge! Når slutter det å være usannsynlig gøy med bursdag? | ||
sny | 2013-06-08 17:41 | |
Slutter aldri det! Hvor drømmer du om å feire din neste bursdag? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-06-09 00:26 | |
Hotell Nordevik i Skärhamn, med husets klassiker lettpanert torsk m/dillpoteter og hjemmelaget remulade på menyen :) Fisk når som helst på dagen, eller kun til middag? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-06-09 12:01 | |
fiskepålegg i ulike varianter - ja takk! Hvilken singel - LP - kassett var den første du kjøpte for egne penger? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-06-09 15:08 | |
Det var en kassett med ABBA, Arrival. Den ble spilt mye, helt til kassettspilleren spiste opp båndet:( Er du mistenksom av deg? | ||
dolby | 2013-06-09 23:44 | |
Kun når alle unga er hjemme og huset er stille FØR leggetid - da er det definifivt noe i gjære..... Er du en lytter eller en prater? | ||
travel - Ikke medlem lenger | 2013-06-10 10:48 | |
Begge deler tror jeg, syns jeg er flink til å lytte...... men skravla går også ...... Er du glad for vårt flerkulturelle samfunn? | ||
sigrid2 | 2013-06-10 17:52 | |
Ja, jeg er glad for å bo på denne kloden, som ganske riktig er et flerkulturelt samfunn. Hvordan skal vår flerkulturelle verden dele inn en ny planet, hvis vi finner ut at vi ikke kan bo på denne kula lenger? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-11 15:29 | |
Tror nok alle flerkulturelle problemer innad i menneskeheten er forsvunnet når menneskeheten kommer så langt som til å bosette seg på en annen planet. Hvilken fromasje liker du best og hva spiser du sammen med fromasjen da ? | ||
sny | 2013-06-11 22:53 | |
Sitronfromage og kransekake er best! Hvilken is er din favoritt? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-11 23:50 | |
Det varierer . Men Diplomis hadde en dessertis som var en blanding av banan, sjokolade og vanilje, den var god. Pistage is er også godt. Når jeg kjøper kuleis så er romrosin ev. med sjokoladebiter i en favoritt. Ellers er jo softis nydelig. Hvilken type milkshake foretrekker du ? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-11 23:50 | |
Bra kombinasjon der sny med sitronfromasje og kransekake, nam, nam .... | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-06-12 15:32 | |
Foretrekker helst noe annet enn milkshake! Går du noen glade dager i møte fordi du får igjen på skatten, eller blir du skyldig og må bruke av feriepengene dine for å betale restskatt? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-12 16:42 | |
Hvorfor liker du ikke milkshake ? Det er jo gudenes nektardrikk fra kuas gyldne jur. | ||
sny | 2013-06-12 19:19 | |
Ingen av delene - restskatten ble betalt før feriepengene kom (og rentene begynte å løpe!) Hvilken av de norske dialektene liker du best? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-13 10:13 | |
Det må bli Saltdalsdialekten. Her hvor jeg bor. Denne dialekten er for øvrig kjent for å forkorte ordene og setningene veldig mye. Mener å ha lest at dialekten forkorter mest av alle dialekter i Norge, men om det stemmer vet jeg ikke. F.eks. når man sier. Hva er klokken ?, så kan det bli på dialekt på sitt mest ekstreme, men mye brukt: k-e-klokka ? (uttales som i ett ord og det uttales svært hurtig, slik at det er uforståelig for f.eks. en østfolding) keklokka ?. Til tross for at man har vokst opp med en slik dialekt så greier man likevel å uttrykke seg bra, men det har vært en kamp, som det er for mange Saltdalinger som reiser ut i verden for å jobbe eller ta utdanning, å arbeide med hjernen i ung voksen alder, for å kunne uttrykke seg forståelig for andre. Hvilket bilde/øyeblikk fra verdenshistorien ville du helst ha sett i perioden år 0 til år 1800 ? | ||