Spillrom
Sjiraffen | 22 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 22 |
Mobilspill
Pågående | 8 965 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Nixita | 2018-09-09 16:46 | |
Det vet ikke jeg i hvert fall. Tror du at du en dag blir lei av å spille ordspill? | ||
Emil1960 | 2018-09-09 17:04 | |
Kanskje ... Er du glad i høsten , og hvorfor ? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2018-09-09 19:26 | |
Den fine fargefulle naturen og den behagelige temperaturen Hva betyr fargen rosa for deg ? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-09-09 19:34 | |
Rosa? Fyttirakkern. Hvis det er en farge jeg absolutt ikke liker så er det rosa. Og deretter kommer knallorange… noen unntak er høstens orangeaktige farger på blader; vakkert. Hva med sort/svart ? er du en "sortkledd type"? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2018-09-09 22:54 | |
Nei, er ingen typisk sortkledd type. Dog var det noen sorte T skjorter på tilbud , - 70% eller noe sånt, for en stund tilbake som jeg slo til på. Kler meg mye i blått for tiden. Hva er din mest spektakulære pizza-historie som du kan fortelle her ? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2018-09-09 23:35 | |
Kan nå fortelle min pizzahistorie. Jeg var på ferie i Oslo for å se på Bislet games . Bestilte pizza til hotellrommet etter stevnet. Fyren fra Peppes som kom med pizzaen var veldig innpåsliten og ville absolutt spise pizzaen sammen med meg, men det hadde jeg ikke noe lyst til, og gav beskjed om dette. Jeg ville slappe av med en god pizza, se på TV og bl.a. tenke over dagens opplevelser med verdensrekorder på Bislet stadion. | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-09-09 23:54 | |
He he- pizzahistorie! Nei, der har jeg intet å bidra med. Men jeg har en brunosthistorie: For noen år siden var det rydding i 2 gamle frysere (som jeg ikke hadde hatt noe med å gjøre); der ble det funnet mat som mildt sagt hadde lagt for lenge. De hadde frosset ned brunoster i 1996; og da vi rydda der i 2010/11 var selvfølgelig det første jeg tenkte at de måtte kastes. Men det tenkte ikke "deleieren" av fryseboksen! Brunosten smakte faktisk helt bra. Og jeg tenkte tilbake til 1996 da jeg spiste den. Føltes het koko. | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-09-09 23:57 | |
Har du en underlig/artig "mathistorie" ? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2018-09-10 01:46 | |
Ok, ja 15 år gammel brunost, hørtes litt skummelt ut. Vel nå har jeg noen pærer min mormor hermetiserte i 1972 i kjelleren, så kanskje man skulle ta seg en smakebit...46 år gamle …. Har drøssevis med mathistorier. Bare lurer på hvilken man skal velge. Kanskje den gangen man var på ferie på en spansk sydhavsøy og dro innom en liten restaurant der menyen var på spansk, og jeg ikke forstod helt hva jeg bestilte og endte opp med en ensformig grå leirgryte med tunfisk med ensformig kjedelig smak. Hva var din siste kulturopplevelse ? | ||
HannaLo | 2018-09-10 01:57 | |
Konsert Hva er favoritt drikken din? | ||
Alina1960 | 2018-09-10 08:56 | |
Kaffe Latte, Hvilket sted er det flotteste stedet du har reist til? | ||
Cygnus | 2018-09-10 10:58 | |
Singapore Hva slags musikk liker du best? | ||
Alina1960 | 2018-09-10 11:08 | |
Klassisk. Hvilken kunstner i Norge synes du har det mest imponerende kunstverk? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-09-10 11:12 | |
Jeg tar en liten avsporing... Til Cygnus: Kan du beskrive Singapore sett med Cygnusøyne? Hva er det som gjør at du synes Singapore fortjener 1.plass ? (Bare ren nysgjerrighet fra en som har reist lite, men er på vei...). Og så tar jeg meg den frihet å sende musikkspørsmålet ditt videre ? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-09-10 11:15 | |
Nå er jeg frekk; en avsporing til: Aran: Pærene til mormor burde sjekkes! Våger du bare en liten bit? | ||
Cygnus | 2018-09-10 11:17 | |
Abelon:Jeg synes alle disse asiatiske (og fordåvidt amerikanske) storbyene er fascinerende fordi de har skutt opp fra å være ingenting eller små landsbyer i løpet av 200 år. Singapore er nydelig landskapsmessig, og en utrolig blanding av mange kulturer - templer, farvesprakende bebyggelse langs en stor elv, og samtidig ren og pen og hypermoderne!! | ||
GreteSB | 2018-09-10 14:15 | |
Det er litt mye avsporinger i denne tråden og spørsmål blir borte. Alina1960 spør: Hvilken kunstner i Norge synes du har det mest imponerende kunstverk? Det første som faller meg inn er Gustav Vigelands skulpturer. Hva syns du om valgresultatet (foreløpige) i Sverige? | ||
Cygnus | 2018-09-10 15:53 | |
Beklager avsporingen! | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-09-10 16:16 | |
Ha-ha! Beklager at jeg ler, men jeg syntes det var en herlig ironi i at Grete klager på at det er mye avsporinger som drukner spørsmålene som blir stilt her, og så blir neste innlegg en beklagelse uten noe svar på spørsmålet :) Vi får anmode folk om å holde småpraten om ting og tang i egne tråder, og bruke denne tråden til å svare på spørsmålet som blir stilt, og stille et nytt spørsmål. Det er slik den skal fungere. Så gjentar vi Gretes spørsmål : "Hva synes du om valgresultatet (foreløbige) i Sverige?" | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-09-10 16:27 | |
Ville ikke ha spora så mye av hvis jeg hadde sett Alina1960 sitt spørsmål! Men, det er lett, for meg, å miste fokuset når jeg "ser noe interessant". Valget i Sverige ja; en form for avsporing der også... Ikke fullt så galt som i USA; men ikke helt bra. Når vi snakker om avsporing. Hva med Den Transsibirske Trippen; noen som har tatt den, eller har lyst til å ta den? Og kan jeg spør hvorfor? | ||