Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 599 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
KariKr | 2014-12-05 18:55 | |
Ja det syns eg er artig å ta vare på gamle tradisjoner. Både kaker og litt heimelaga pålegg.Og det kan jo være hyggelig å gi bort noe av det også. Syns du det er viktig å lære noe av hvordan ting ble gjort før? Eller tror du alle nyvinninger er mye bedre | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-12-05 21:51 | |
Jeg tenker vel at det er viktig både å ta vare på kunnskap, og bruke de gamle metodene til å utvikle ting videre der det er fornuftig/bærekraftig/gen ereltinnmarismart. Hvem var din første forelskelse på filmlerretet? | ||
heidi44 | 2014-12-05 22:51 | |
Luke Machaan i en Westernserie på 70- eller 80-tallet. Hvis du leser et interessant spørsmål lenger opp, hvordan føler du det at du ikke får svare på det? | ||
Cygnus | 2014-12-05 22:51 | |
James Dean. Jeg hadde et bilde av James Dean's bilvrak (han kjørte seg ihjel) fra en avis og hulket over det til stadighet!!! Forelskelsen var stor også til Rock Hudson!! Er det noe du ikke kunne unnvære på en øde øy (av ting altså)? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-12-06 19:30 | |
Ja liker slike spørsmål. På en øde øye ville jeg hatt en øks, kniv, lightere, sag, 5 kvinner på min alder . Og ca 30 dagers der på øya med palmesus , strender, tilgang på ferskvann og rikelig med frukt og høner. Er du en flittig bruker av dagligvarebutikkers ferskvaredisker ? Og hva kjøper du som regel der ? | ||
Toneeeee | 2014-12-06 23:56 | |
Absolutt! Varme fiskekaker i hånden (hjertekaker kun!) og kongekrabbe :-) En gruppe mennesker strandet på en øde øy med paradisiske forhold, perfekt temperatur,nok å spise, ubegrenset tilgang til ferskvann, ingen farlige dyr osv..... Hadde det etter din mening forblitt paradisiske tilstander med menneskenes ankomst eller har vi ondskapen med oss? Blir det som i The Coral Island eller er du enig med W. Golding og hans Lord of the Flies.......? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-12-07 00:08 | |
Jeg tror kanskje det kommer an på menneskene. Og at det da som regel vil bli vanskelig å unngå trøbbel i paradis. Men, man kan jo håpe. Hva ville du svart på spørsmålet til Heidi44 for fire innlegg siden? (Siden det forble ubesvart...) | ||
Toneeeee | 2014-12-07 00:47 | |
At jeg av og til hadde blitt litt lei meg. Særlig om det er noe jeg er over middels interessert i for ikke å si hjertesakene mine. Når det er sagt betyr det svært lite, ti minutter senere er det få om noen som husker noe! Så er det vel mulig å lirke spørsmålet inn på nytt ved senere anledning. .... Var ute i hagen og plukket en fin bukett med margeritter i dag. Har vi grunn til bekymring mht global oppvarming eller er det kun skremselspropagada....... .... | ||
Nixita | 2014-12-07 02:28 | |
Nei det er nok dessverre ikke det.. Har du lest alle alle spørsmål og svar i denne tråden? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-12-07 10:26 | |
Nei! Hva synes du om søndagsåpne butikker nå før jul? Tror du vi hadde klart oss uten? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-12-07 10:37 | |
Ja det burde ikke vært søndagsåpne butikker, kun bensinstasjoner burde få holde åpen på søndager Hva er ditt favorittall og hvorfor ? | ||
Cygnus | 2014-12-07 11:36 | |
3! Alle gode ting er tre!!! Er julen for deg en religiøs høytid eller en feiring og lysfest i mørkeste vinteren? | ||
KariKr | 2014-12-07 12:34 | |
For meg er det en tros feiring. Men den lagt til solsnu og mørketida. Og det er hyggelig med lys i mørketida. Bruker du noe hjemmelagd julepynt og gamel julepynt eller har du alt "stilrent" som bilder på tv og ukeblad? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-12-08 02:08 | |
Foretrekker gammel julepynt Hva er ditt forhold til kosmos ? | ||
GreteSB | 2014-12-08 10:36 | |
Hvis du mener i betydningen universet er svaret 0. Det forholder jeg meg ikke til. Jeg holder meg på landjorda. :) Tror du at det er liv på andre planter? | ||
Cygnus | 2014-12-08 10:45 | |
Ja det tror jeg - for sannsynligheten for liv på kun EN liten filleplanet i hele universet er minimal! Ville du likt å reise ut i universet? | ||
Emil1960 | 2014-12-08 10:51 | |
Tja... det kan kanskje være liv, men jeg kan ikke forestille meg noe menneskelignende isåfall ! Har du vært på Harryhandel hos søta bror , eller i andre land for den del og kjøpt inn div. til Jul - eller holder det med Norge ? | ||
AaseB | 2014-12-08 11:02 | |
Behovet for, lysten til og sannsynligheten for at jeg reiser ut i universet er ca like stor som trangen til å reise på harryhandel: minimal. Tenker du over at den vakre papiradventstjerna du har i stuevinduet kan ta fyr? | ||
Emil1960 | 2014-12-08 11:33 | |
Har ikke papirjulestjene, men et STORT vakkert hjerte som ikke kan ta fyr :-)) ! Har du angst for noe ? | ||
Dorthe b | 2014-12-08 16:07 | |
Ja , edderkopper! Og så har jeg vel ett snev av flyskrekk ( dessverre ), så blir ikke mye farting til det store utland på meg . Men bevares , mye flotte steder å se og oppleve i Norge heldigvis . Her i huset hadde vi vår årlig blindtest med juleøl i helgen . Har du smakt årets juleøl og har du en favoritt ? | ||