Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 914 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-01 20:42 | |
Aner ikke. Har du et godt råd til en muligens pollenallergiker? Tror jammen meg jeg har blitt allergisk på mine voksne dager...... | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-01 20:56 | |
Medisin må brukes. Hva er den største fisken du har fiska sjøl ? | ||
HannaLo | 2018-06-02 06:52 | |
Makrell i tomat på boks fra rema.. Enn så lenge :) Har du fobi mot noe - krypdyr eller annet? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2018-06-02 07:12 | |
Ja! Krypdyr, edderkopper, å fly (jobber med saken, og har kommet meg veldig), mørket og høyder! Sover du bort sommernatta? | ||
trud | 2018-06-02 09:35 | |
Ja - sover godt med åpent vindu.. Jeg skal på Middelalderfestival i dag - skal du gjøre noe spennende?? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-06-02 21:42 | |
Nei, her er det for varmt til å gjøre noe som helst i dag, men så snart temperaturene blir levelige igjen, så skal jeg ordne balkongkassene for sesongen. Har du en favorittplante? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-02 23:20 | |
He he , Jeg kaller den "Orker du det" , altså Orkide ! Ellers så er naturen ute det beste. Hvor mange dager regn håper du på når det omsider forhåpentligvis snart kommer? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-02 23:48 | |
2 Hvor mange USD har du heime ? | ||
Cygnus | 2018-06-02 23:52 | |
Du gjentar deg selv, jensine! Men mitt svar er ca 200. Hadde de og deres ‘kollegaer’ med til Yangon ifjor - men der likte de ikke dollarsedler som var nye og nystrøkne, så kom tilbake med en god del!! Hva vil du helst gjøre på en varm og deilig sommerkveld/natt? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 00:04 | |
Ok, selv har jeg antagelig ca 30 USD, men er ikke sikker Ja noe av det man helst vil gjøre er å sove godt. Hvor mange engelske pund har du heime ? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 00:11 | |
Ingen pund, ingen dollar. Hva skulle det være godt for? (å ha dollar og pund i heimen?) | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 00:13 | |
Det er jo rester av penger man har med seg hjem etter ferier i disse land, og greit å ha om man skal feriere der på nytt. Kunne du tenke deg å prøve canabis ? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 00:55 | |
Cannabis! Nei vet du hva! Det er et altfor personlig spørsmål, altså, jensine. (jmf en annen tråd.... ;-) ......) Tenk hva andre jensine kan få ut av det svaret...! | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 01:48 | |
AHA ! Jensine dyrker cannabis ! Ok- da kommer vi alle en tur til deg i sommer. Jeg prøvde så vidt hasj i min ungdom, men merka ingenting. Sannsynligvis fordi jeg ikke greide å trekke skikkelig inn, som røykere er vant til. Ritalina glemte spørsmålet. Mitt spørsmål: Hvis du har gjort ville ting i din ungdom, har du noensinne klatra opp en stige til andre etasje midt på natta i "påvirka tilstand" og labba inn på soverommet til en du likte godt, og …? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 10:39 | |
Et såpass detaljert spørsmål kan jeg definitivt svare NEI til ;-) Særlig den biten med å klatre opp en stige til andre etasje. Foretrekker trappevarianten :-) Er du allergisk mot noe? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 11:04 | |
Ja stalkere Hvor mye penger har du i kontanter hjemme nå ? | ||
GreteSB | 2018-06-03 12:47 | |
20-30 euro i mynter. Bruker mest kort. Hvorfor er Jensine1 så opptatt av hva vi har av kontanter hjemme? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 13:00 | |
Fordi jeg er opptatt av at vi må beholde kontanter i samfunnet. Kontantløst samfunn er skummelt på mange måter Hvor høyt er det høyeste du har klatret i et tre ? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 13:36 | |
KontantLØS, yes skummelt, TrådLØS, yes skummelt; en skrue LØS. I morra blir det mer levelig temperatur! Klatra en del i stiger, ikke i trær. Klatra i fjell. Tenkte for leeeenge siden at det ville vært moro å klatre i trær, men redd for å falle ned, at grenene skulle brekke og jeg skulle brekke et eller annet. Pyse! Hva er det meste du hadde synes var "fornuftig" å betale for en tomt på 7-800 kvadrat i "svært sentralt strøk", altså i såkalt "pressområde"? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 13:44 | |
SElv har jeg vel klatrer ca 5 meter opp på det høyeste kommer ann på hva slags strøk. Kriminalstrøk i Oslo eller Aker brygge eller sentralt i Kirkenes. Blir jo ulike priser av det. Hva er det største du har snekra sammen ? | ||