Spillrom
Sjiraffen | 24 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 25 |
Mobilspill
Pågående | 8 974 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Red - Ikke medlem lenger | 2013-04-19 21:03 | |
For å samle litt opp,har sett Tangeruddampen sporadisk...skikkelig flott program... Middag i dag var SUSHI..nam,nam.... Spørsmål : Din siste ,store lese\høreopplevelse?? | ||
AaseB | 2013-04-19 21:20 | |
Dagens skum av Boris Vian. Surrealistisk perle. Kven av nåtidas forfatterar vil bli lesen om hundre år? | ||
Boubou | 2013-04-19 21:34 | |
Ah, Boris Vian!!! Men hvem kan oversette slikt? Stor diktkunst! Til saken: Jeg hørte i går en litteraturprogram på p2 som omhandlet en av mine yndlingsbøker - som definitivt vil kunne leses om 100 år. A Fine Baalance - eller "Balansekunst" av han fabelaktige indisk-canadiske parsi-fyren... (møkkamedisiner gjør meg surrete og jeg glemmer både ord og navn)... (googliserer) Rohinton Mistry. Av smalere litteratur som ikke vil forsvinne er blant annet Thomas Pynchon, og litt mer mainstream; Haruki Murakami tror jeg fremdeles vil kunne fungere. Spørsmåle var så fint at jeg tar en oppfølger: Hvilke musikere av i dag vil verden huske om 100 år? | ||
Red - Ikke medlem lenger | 2013-04-19 21:57 | |
Da velger jeg min egen favoritt blant alle favoritter .Let It Be med Beatles...: www.youtube.com/watc...tu 3yEE9ACE Har du andre forslag? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2013-04-19 22:35 | |
wish you were here, pink floyd? har du andre forslag? | ||
Toneeeee | 2013-04-20 00:54 | |
Ikke bedre, men annerledes og meget bra, - Dexys! Reiser til London for å oppleve dem live på mandag, gøy! :)) | ||
Toneeeee | 2013-04-20 01:16 | |
Glemte nytt spørsmål: Synes du 60,, 70, og tidlig 80-talls musikk fremdeles er verdt å lytte til, - kanskje til og med i en klasse for seg? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-04-20 11:19 | |
Ja! Mye av den beste musikken kommer fra de tiårene, syns nå jeg da. Hva engasjerer du deg i? (ser bort fra hobbyvirksomhet som f.eks ordspill) | ||
meso | 2013-04-20 17:19 | |
Litt av hvert, er med i en frimerkeklubb og er med på å organisere seniordans. Hva synes du om Justin Biber-hysteriet | ||
Red - Ikke medlem lenger | 2013-04-20 19:50 | |
Synes det er greit nok;mine foreldre var nok også drittleie av The Band,Janis Joplin ,Jimi Hendrix m.fl,m.fl som dundra fra jenterommet,helt til et superdupergigantisk headset ble innkjøpt.. (hvordan skrives det egentlig :headset? headseat.??) Her midt i landet -nesten- har hestehoven forlengst tittet fram,har hatt besøk av høytrykk,men også tilbakeslag av snøbyger av forbigående art i går,grågåsa har siste måneden fløyet skveldrende i plog forbi....Er våren kommet skikkelig i gang der du bor? Evt.hvilke vårtegn? | ||
meso | 2013-04-20 20:02 | |
Vårtegn???? Ja nu er det bare ca 1m snø på plenen foran huset, men veiene er bare så jeg har tatt frem sykkelen Skriver du værdagbok? | ||
sigrid2 | 2013-04-20 22:12 | |
Jeg har en bok som det er meningen å skrive i, men det blir bare sporadisk. Har du vært på Sporadene, og er det fint der? | ||
CaB | 2013-04-21 17:51 | |
Har desverre aldri vært på Sporadene, eller andre steder i Hellas. Men ut fra bildene jeg fant nå (takk google!) ser det da riktig så fint og koselig ut der! Er skinkesteik og karamellpudding den ultimate søndagsmiddagen? Eller foretrekker du heller noe annet? | ||
Boubou | 2013-04-22 13:39 | |
Skinkestek ja, men ikke karamellpudding (uwhæææhæhæ). Skinkestek og waldorfsalat er for øvrig min yndlingsversjon av høye smørbrød (hvorfor er de i ferd med å forsvinne??? Sukk! Er jo bare i begravelser man får sånt lenger!) Hva er ditt beste høye' ? | ||
gompedyret | 2013-04-24 00:22 | |
En Dagobert-sandwich! Kylling, potetsalat, feta, grønn salat, paprika, laks, biff, rekesalat, majones, hvit ost, sennepsdressing og leverpostei. Slafs. Eller iallefall en av de ingrediensene. Hvilket dataspill spilte du sist, bortsett fra Ordspill og Wordfeud? | ||
Liddell | 2013-04-24 02:29 | |
Championship manager 1994-versjonen (!). Veldig simplistisk i forhold til hva som finnes nå om dagen, men minst like moro. Har du en fast frokost du spiser hver dag, i så fall hva? | ||
linda_GI | 2013-04-24 08:12 | |
Nei, ingen fast frokost. Sannheten er at jeg ikke er så veldig glad i mat om morgenen. Allikevel tvinger jeg nedpå et par knekkebrød med brunost eller en liten porsjon havregrøt, samt et stort glass ferskpresset juice. Har jeg dårlig tid tyr jeg til en yoghurt med musli. Er du opptatt av av å spise riktid med tanke på helsa? | ||
Fidelma | 2013-04-25 12:30 | |
Er opptatt av å spise sunt, men er på ingen måte fanatisk. Hva er vanskeligst av å stå opp og legge seg? | ||
Boubou | 2013-04-25 12:41 | |
Ingen av delene, hvis jeg bare får gjøre det når jeg vil... Hvilke varer kjøpte du sist i en spesialbutikk (og ikke på sentre eller kjedebutikker)?? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-04-25 16:53 | |
En automatisk kortstokker. Genialt for oss med vonde armer! Hvilken oppfinnelse savner du? | ||