Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 707 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-21 21:26 | |
Har forresten sett Jo Nesbø dypt inn i øynene for å finne ut av hva slags person det er. Det var interessant.... | ||
gompedyret | 2013-03-21 23:25 | |
Lage et skikkelig bra scrabblebasert mobilspill som blir en avsindig landeplage og gir millioner i kassa etterhvert, for så å ansette noen smartinger til å utvikle greia videre mens jeg spiller rollen som filantrop og blir tatt bilder av mens jeg shaker hands med bill clinton og fattige mongolske barn med et kobbel av dansende giraffer i bakgrunnen. Har du begått noen bommerter i det siste, eller klønet det til skikkelig? | ||
Kirsti | 2013-03-21 23:59 | |
For noen uker siden satt jeg ved siden av en kvinne som omtalte en navngitt herre som en "ordentlig goding". Jeg er ikke påfallende begeistret for nevnte herre, så jeg sa høyt "Nei, vet du hva!". Hvorpå damen kunne informere meg om at han var kjæresten hennes. Nå iler jeg til med å si det samme som jeg ilte til med å si da, nemlig at jeg slett ikke kjenner denne herremannen, mitt inntrykk baserer seg kun på hans mildt sagt uprofesjonelle ledelse av et seminar jeg var med på. Han er sikkert en fin fyr. (Men en goding er'n ikke, spør'u meg.) Og damen og jeg er vel forlikte. Har du noen gang fått blomster fra høyst uventet hold? (I så fall: grei ut.) | ||
Snømannen | 2013-03-22 13:44 | |
SVi kjenner alle ordtaket: Smaken er som baken, den er helt ræva. | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-03-22 20:00 | |
Ja, bortsett fra at avsenderen av blomstene aldri ga seg til kjenne... Jobbet på trygdekontoret, nå Nav, og fikk lange, flotte og røde roser levert på kontoret mitt. Mistenkte lenge mannen min, men han ville aldri brukt penger på det! Hvorfor hører krim påsken til? | ||
sigrid2 | 2013-03-22 21:06 | |
Min teori er at påskekrim-begrepet har kommet som en forlengelse av at vår nære forfedre satt i den hyggelige hytta og fortalte mer eller mindre skumle og uhyggelige historier til hverandre etter mørkets frembrudd - som rent tidsfordriv. Liker du å være alene på hytta, når det er mørkt, altså ? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-23 08:55 | |
Ja har ingen problemer med å være alene på hytta. Bare spennende å se hva som dukker opp .... Hvor mange kvikklunsj og pølser er det sannsynlig at du vil spise i løpet av påska 28/3-1/4. ? | ||
Lene T | 2013-03-23 09:32 | |
Kvikklunsj; kanskje èn, inne. Pølser: forhåpentligvis ingen. Men masse god MAT:)) Er påskeferie for deg en drøy uke, eller fra torsdag-mandag? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-23 10:20 | |
Påskeferien varer i 10 dager, ikke mer enn det bør være. Været er strålende og værmeldingene med :-), - med gode utsikter til å bli brun som kakao! Foretrekker du snø eller sjø i påsken? | ||
Boubou | 2013-03-23 11:25 | |
Ja takk begge deler. Her jeg bor kan jeg velge mellom svaberg og skog, jeg har solvegg og ordentlig kjøkken, alle bøkene mine, venner rundt hjørnet, krokus på vei opp og et par byggeprosjekter (montere drivhus, liste noen soverom...) dersom jeg skulle kjede meg. Hva skal man med hytte da??? Hvilken radiokanal er best i påsken? P1 med påskelabyrint eller P2 med krimhørespill? Eller noe annet? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-23 12:08 | |
Påsken fra 31.mars til 19.mai er vel riktig i følge wikipedia..... P1 høres litt bedre ut. Hva slags brus og ev. annen drikke smaker best til lammesteik mener du ? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-23 12:15 | |
Brus til middag? Snakker vi barneselskap? Neivel, prøv vann eller vin. Varer påskeFERIEN til 19. mai? Du hendelse! Det skal jeg straks gjøre arbeidsgiveren min oppmerksom på, og henvise til både wikipedia og james. Varer påsken helt til pinse, sånn ca? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-23 12:21 | |
Ja dette er kopi fra wikken: Påsken er sammen med julen den mest sentrale av de kristne høytidene, og feires til minne om Jesu Kristi lidelse, død og oppstandelse. Forut for påsken markeres fastetiden og den stille uke, og etter påskesøndag kommer påsketiden, som varer fram til pinse. 31.03 er 1.påskedag ... Favorittfrimerke ? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-23 12:28 | |
PÅSKEFERIEN!!! FERIEN!! Lene spør om påskeferien.... Jeg svarer ang påskeferien..... og james, ja james, ja wikipedia, ja wikipedia.... favorittfrimerket mitt er av en stalker | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-23 12:31 | |
Ja, men påska varer til pinse, det er det ingen tvil om. Nå glemte du stille spm wstine... | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-23 12:39 | |
Javisst gjorde jeg det....... allltid alltid når eg kjem heim, sit katta i vassbøtta, det går meg på nervene. har du et favorittdikt? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-23 12:47 | |
To be, or not to be, that is the question: Whether 'tis Nobler in the mind to suffer The Slings and Arrows of outrageous Fortune, Or to take Arms against a Sea of troubles, And by opposing end them: to die, to sleep No more; and by a sleep, to say we end The Heart-ache, and the thousand Natural shocks That Flesh is heir to? 'Tis a consummation Devoutly to be wished. To die to sleep, To sleep, perchance to Dream; Aye, there's the rub, For in that sleep of death, what dreams may come, When we have shuffled off this mortal coil, Must give us pause. There's the respect That makes Calamity of so long life: For who would bear the Whips and Scorns of time, The Oppressor's wrong, the proud man's Contumely, The pangs of despised Love, the Law’s delay, The insolence of Office, and the Spurns That patient merit of the unworthy takes, When he himself might his Quietus make With a bare Bodkin? Who would Fardels bear, To grunt and sweat under a weary life, But that the dread of something after death, The undiscovered Country, from whose bourn No Traveller returns, Puzzles the will, And makes us rather bear those ills we have, Than fly to others that we know not of. Thus Conscience does make Cowards of us all, And thus the Native hue of Resolution Is sicklied o'er, with the pale cast of Thought, And enterprises of great pitch and moment, With this regard their Currents turn awry, And lose the name of Action. Soft you now, The fair Ophelia? Nymph, in thy Orisons Be all my sins remembered | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-23 13:09 | |
Mitt spm: Du blir av merkelige omstendigheter tvunget til å tilbringe natta innsnødd i hytta med Bjørn Eidsvåg. Han jafser i seg alt dere har av appelsiner og kvikklunsj og drikker opp all soloen. Han forteller deg deretter at han på bakrommet til TV-2 showet Thomas og Harald har hatt en affære med Frp`s Siv Jensen som kunne avsløre at hun og Trond Giske planlegger sydenferie sammen. Og mens appelsinsaften tyter ut av munnvikene på kjendismusikeren og sjokoladepapiret ligger strødd så utbroderer fælt i detaljer om dette. Du har nettopp fått jobb som journalist i Se og Hør. Hva vil overskriften på artikkelen være ? | ||
bris1 | 2013-03-23 15:05 | |
Møt en ekte saltdaling og hans våte drømmer om norske kjendiser! Hvordan har du innredet stua di - antikviteter, moderne møbler eller salig blanding? | ||
Boubou | 2013-03-23 15:39 | |
Skulle gjerne sagt antikviteter, eller salig blanding, men det er nok mest ikea, ja. Men ytterst smakfullt, så klart... Stopper du og spiser kvikklunsj og appelsin og sitter på skiene når du er på tur? | ||