Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 930 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
GreteSB | 2019-11-05 09:24 | |
Det er bra at Aftenposten avslørte dette sånn at politikerne/ansvarlige myndigheter kan ta tak. Det høres Unektelig ikke bra ut. Har du tillit til regjeringen vår? | ||
Cygnus | 2019-11-05 09:53 | |
Ikke helt og holdent egentlig! | ||
Cygnus | 2019-11-05 09:56 | |
Er du en som kan og husker navnet på planter? | ||
bris1 | 2019-11-05 11:17 | |
Jeg kan en del om planter, både hageplanter, urter og ville vekster. Forsøker å lære både norske og latinske navn, men å huske er ikke fullt så enkelt. Bruker mye av alle tre kategoriene i matlaging og såpe/sjampolaging. Hører du på radio? | ||
GloriaM | 2019-11-05 11:20 | |
Hører kun på FM-radio i bilen. I stille protest mot DAB. Hva synes du om berget med FM-radioer som måtte kasseres, sånn i disse klimatider? | ||
bris1 | 2019-11-05 18:15 | |
Har man virkelig kassert FM-radioene? FM kommer nok tilbake, DAB fungerer virkelig ikke som alternativ. Om radioene er kastet synes jeg det er - forkastelig! Har du tatt ullundertøyet i bruk i høst (vinter?)? | ||
Nixita | 2019-11-05 21:14 | |
Ja både stilings, luer og varme sko har vært i bruk noen uker. Er mye ute, i kveld var det minus 5. Gleder du deg til det blir snø? | ||
Angina | 2019-11-05 21:34 | |
Håper det kommer rett før jul og smelter rett over nyttår :) Hvordan takler du at det er mørkt når du drar på jobb og mørkt når du kommer hjem igjen? | ||
GloriaM | 2019-11-06 13:59 | |
Jeg jobber turnus, så det er ikke så stort problem. Hvor mange timer bruker du på ordspill i uka? | ||
Nixita | 2019-11-06 21:46 | |
Mange!!! Skal du følge Eirik Jensen saken? | ||
bris1 | 2019-11-06 22:37 | |
Følge og følge, jeg får da med meg nyhetene og regner med å bli oppdatert fortløpende. Når tar du fram julepynten? | ||
Cygnus | 2019-11-07 13:12 | |
Like før jul Har du juletradisjoner som trofast følges? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-11-07 17:16 | |
Ja, plastjuletreet mine foreldre kjøpte til meg setter jeg opp i stua noen uker før julaften. Og jeg kjøper en eller to nye julepynt-ting hvert år for å henge opp i treet. I år har jeg kjøpt en tøystjerne i kongeblått ca 8 cm diameter, og en metallic-brun julekule med gullfarget glitter. Hvilken åndelig forløsning som du her vil nevne har du satt skikkelig pris på ? | ||
Cygnus | 2019-11-07 17:43 | |
Før vi evt svarer, kunne du definere åndelig forløsning?? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-11-07 22:09 | |
Åndelig forløsning: Alt fra at det skjer noe med ens tankegang, ens indre, slik at man ser verden på en klart ny/annen og bedre måte sammenlignet med før. Til at man føler man har en enrom transformativ åndelig opplevelse der man føler seg løsrevet den fysiske verden og gjerne også at man merker at man eksisterer i en annen dimensjon som er minst like virkelig som den fysiske dimensjon, og derfra får enorme overblikk og ens eget liv, meningene med tilværelsen, oversikt over andres liv, svar på de dypeste spørsmål man måtte ha, kontakt med åndsvesener man for eksempel kan forbinde med de høyeste åndelige skikkelser eller til og med Gud, med mer... | ||
LilleLaila | 2019-11-08 20:11 | |
Min største åndelige forløsning var da jeg oppdaget at det finnes en Gud, og det var en svært virkelig opplevelse for meg i en tid i livet da jeg strevde! Tror du på Gud? | ||
PalleP - Ikke medlem lenger | 2019-11-08 20:18 | |
Ja. Hvordan oppsto religionene? | ||
LilleLaila | 2019-11-09 09:06 | |
Både kristendommen, jødedommen og islam har vel sin opprinnelse i jødenes stamfar Abraham Er det mye snø der du bor? | ||
auau | 2019-11-09 14:33 | |
Nok til å skli når en minst venter det. Har du en lokalspesial matrett fra ditt hjemsted? | ||
bris1 | 2019-11-09 15:07 | |
Fylte torskemager ble laget enkelte steder i nord. Min mor hadde sin egen variant på fyllet, men de fleste fylte den ganske enkelt med torsskelever. Skikkelig sølete arbeid å rengjøre magene, men det var utrolig godt. Ble servert med torskemølje, lever og rogn. Dagen etter - om det var noen igjen - ble disse stekt på glødende kull i ovnen i kjøkkenet. Klarer du å gjengjelde ondskapsfullhet med godhet? | ||