Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 924 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Riaa75 | 2014-09-09 11:02 | |
Ja. Smugspiser du av nugatti boksen? | ||
radioaktiv | 2014-09-09 11:38 | |
Nei ( men "smugdrikker" varm o'Boy) Hvilken bok er den beste du har lest så langt i år? | ||
Emil1960 | 2014-09-09 13:37 | |
Fen kjærlighetsspråk av David Chapman ! Har du en favorittmåte. og uttrykke din kjærlighet overfor partneren på ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-09-09 13:42 | |
Det må vel bli at jeg løfter beina når hun skal støvsuge foran sofaen. Hvilken kjent personlighet ville du helst vært strandet på en øde øy med? | ||
Cygnus | 2014-09-09 23:16 | |
Selvsagt er de alle døde, Mandela, Einstein, osv. Men Clooney hadde jo vært ok kanskje? Tuller du mye med folk og forstår de at du bare tøyser??? | ||
Emil1960 | 2014-09-10 11:08 | |
Tuller noen ganger, spørs hva du mener, uansett forstår mine venner meg ganske godt tror jeg ! Jeg er nok litt " klovn" innimellom- bare sjarmerende... sier de ihvertfall ;-)) ! Hva synd du om det nye " sjokkerende" programmet 'Født i feil kropp'... er vel ikke helt " stuereint" her ennå kanskje, man har vel såvidt akseptert homofile ! Hva er din mening ? | ||
Krepsefrua | 2014-09-10 11:10 | |
Ja jeg tuller en del, folk forstår det ja, men ikke gubben... hehe.. humoristisk ironi er mye av det jeg tuller med. Om du kunne få valgt et ekstra personlighetstrekk , hvilket ville du hatt da? | ||
Krepsefrua | 2014-09-10 11:15 | |
Min datter/sønn er født i feil kropp og min exsvigerinne er reinbarka "lespe" Jeg har sett en del merkelige reaksjoner hos folk, og folk burde tenke seg godt om før de ytrer sin mening, mener jeg. De aner ikke hvor sårende det er for dem det gjelder. Jeg har ikke sett programmet, men som sagt har jeg en (datter) som sliter. Folk er som de er, og det må de få lov, man kan ikke for hvordan man er skapt :) Andre som har meninger om dette? | ||
GreteSB | 2014-09-10 11:17 | |
Emil1960: Jeg får ikke inn norsk TV, men har lest om det. Syns ikke det er spesielt sjokkerende. Fælt for de det gjelder. Krepsefrua: tja, snartenkt kanskje, har alltid beundret folk som har svaret klart, uansett. | ||
GreteSB | 2014-09-10 11:18 | |
Der ble det feil, gitt! Jeg har vel allerede svart:). Er nordmenn tolerante? | ||
Krepsefrua | 2014-09-10 11:30 | |
Vel det kommer vel an på, men mest nei, tror jeg. Hvordan ser du for deg pensjonist tilværelsen din? | ||
Emil1960 | 2014-09-10 11:31 | |
Min følelse av at Nordmenn er tolerante er : absolutt ikke umiddelbart, vi tror sjøl vi er verdens beste, men det fins varmere folkeslag enn oss ! Men , som på bygda i forhold til byen, og som Norge i forhold til andre land : bare de blir kjent med deg ... ja da går det som regel godt !!!!! Til Krepsefrua : ønsker dere åpenhet, framgang ig mot - virkelig lykke til ! Noen flere meninger ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-09-10 12:18 | |
Jeg gleder meg til å bli pensjonist, jeg! Null stress og god tid gjør jo at man får tid til å gjøre alt det man har lyst til både på egne og andres vegne. Forhåpentligvis har jeg en liten hage med litt planter og trær jeg kan stelle med også. Ville du tatt "Jammen, du er jo sånn derre Ser-For-Mye-På-Nyheter-Sm art, du!" som et kompliment? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-09-10 14:56 | |
Ja, spesielt fordi jeg ikke ser så mye på nyheter. Hvem er den mest berømte personen du har snakka med ? Og i hvilken sammenheng skjedde dette ? | ||
bris1 | 2014-09-10 15:07 | |
Tja, jeg hadde Torbjørn Egner som bordkavaler en gang, teller det. Og fått klem av Erik Bye. Hendelsene er noe tilbake i tid, som dere skjønner. Noen fine soppsteder i Vestfold? Anyone? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-09-10 15:09 | |
Med og med... Jeg har iallefall blitt snakket TIL av Kronprins Haakon. Historien går som følger. Jeg var i '95 på et sivilt Kystvaktskip som sambandsoperatør. Og siden det var et sivilt skip med delvis sivilt mannskap og tilbrakte mesteparten av tiden i Nordishavet og Svalbard-traktene, var vi ikke så himla nøye på uniformer og sånt når vi var ute til sjøs, bare når vi var i land. Vel. Etter noen uker til sjøs, ankom vi basen på Sortland. Som sambandsoperatør var det alltid litt arbeid å gjøre etter et tokt, så jeg ble sittende i radiorommet utover kvelden, før jeg ved 22/23-tiden gikk ut på dekk for å trekke litt frisk luft. Ved samme kai ligger det en skvadron MTB'er som tydeligvis er her på øvelse, og på kaia så drar jeg kjensel på en vakt som jeg gikk på rekruttskolen med. Uten å skifte eller fjonge meg opp (herregud, det var jo sent på kvelden inne på basen, og lengst ut på kaia!), tusler jeg derfor ut for å hilse på denne gamle kjente. Og joda. Han var blid han, men etter kun noen få ord kommer vakthavende offiser på MTB-skvadronen for å inspisere vakten. Og ser meg. - Ubarbert på 10-12 dagen - Rustflekkete arbeidsbukse, med raggsokker godt oppover leggene - Tresko - T-skjorte med motiv fra Barentsburg under en oppkneppet sivil genser av "lusekofte-type". Fikk en liten overhaling, for å si det sånn. Men, det blir jo en god historie den dagen han evt. overtar som konge. For da har jeg jo fått kjeft av kongen :) Hva synes du er den flotteste plassen i Norge? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-09-10 15:10 | |
Ops... For sein. Se spørsmål på forrige side. | ||
KariKr | 2014-09-10 16:34 | |
For noen gode historier du har Erik;-) Altid levende fortalt... og eg ler både av flekker på klær og kles stil i møte med kronprinsen. :-D Bris: Jeg skulle gjerne hilst på både Torbjørn Egner og Erik Bye. I vestfold er det mange flotte steder.... Tjøme med verdens ende syns jeg er flott i pent vær. Den flotteste plassen i Norge er selvfølgelig ved Barndomshjemmet i Telemark der det er flott sandstrand v Nosjø. (Og Telemark er jo Norge i miniatyr).... phu det var reklamen....Har desverre flytta fra alt d..... | ||
KariKr | 2014-09-10 17:45 | |
Så var d spørsmål da.... Lengter du tilbake til ett spesielt sted? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-09-10 17:59 | |
Har også møtt kronprinsen. Vi dulta borti hverandre da vi stod og så på bladhylla i en Narvesenkiosk ved Karl Johans gate i Oslo. Ca 1994. | ||