Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 567 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
AaseB | 2017-12-29 21:52 | |
I alle fall kl. 23, tenker jeg. Er ikke det en regel som muligens er skrevet et sted(?). Sure ugler trengs helt klart innimellom, spør du meg. Det er kanskje andre naboer som plages som blir glad for at noen sier i fra. Men det er vel smart å vurdere om hvor ville tilstander det er på festen før du bestemmer deg om du skal si ifra, og ikke ta noen sjanser. Hvilken nyhet håper du aller mest å se på avisforsidene i 2018? | ||
Cygnus | 2017-12-30 11:29 | |
At Trump OG Pence trekker seg , kanskje? Vel kanskje heller at det var blitt fred i Midt Østen og 2-statsløsning. Hva er du mest redd for skal skje (sånn på verdensbasis) i 2018? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2017-12-30 13:39 | |
At Kim Jong Un og Trump mister totalt vettet (det lille de har igjen) og starter en 3. verdenskrig! Har du byttet noen julegaver, eller skal du? | ||
Emil1960 | 2017-12-30 18:26 | |
Nei , jeg er veldig fornøyd :-)) ! Hvordan feirer du nytt år , noen tradisjoner ? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2018-01-02 10:33 | |
Vi var som vanlig sammen med et vennepar, spiste kalkun og tok livet med ro. Vi pleier å spille kort (!), men i år var det med to til, så kortspill utgikk. Har du noen nyttårsforsetter? | ||
GreteSB | 2018-01-02 11:40 | |
Å ikke ha noen. :) Hva syns du om at vi bruker millioner på raketter nyttårsaften? | ||
Cygnus | 2018-01-02 13:35 | |
Millionene er ille nok - verre er det med alle skadene, på folk og bygg. Vi burde forby privatraketter og heller ha (dersom en skal ha raketter i det hele tatt!) offentlige fyrverkerishow, slik en gjør det rundt om i verden! Følger du med i sagaen om Trond Giske? | ||
kokaia | 2018-01-03 02:23 | |
Det gjør jeg, og det ser nok ikke så lyst ut for ham akkurat nå. Skal du følge med på OL, og hvilke grener synes du i tilfellet er mest spennende å se? | ||
HannaLo | 2018-01-03 13:53 | |
Ja, litt. Mest spennende er skiskyting og langrenn. Kunstløp kan også være kjekt. Om du skal feriere i vinter, hvor er favorittreisemål og type ferie? | ||
Cygnus | 2018-01-05 00:28 | |
Tror vi drar til Sri Lanka en tur - spennende å utforske! Tror du vi klarer overvinne plasten i miljøet? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-01-05 00:44 | |
Ja, men det tar tid Hva er det største du har gjort for naturmiljøet ? | ||
Emil1960 | 2018-01-13 15:32 | |
Må være den daglige kildesorteringa ! Har du vært på skitur ennå ? | ||
trud | 2018-01-13 17:33 | |
Nei, Emil - ikke flere skiturer på meg - jeg har overlatt Cross country- og slalåmutstyr til barnebarn - vil ikke brekke lårhalsen - spiller golf i Spania i stedet..... :-) Var julen like fin som du håpet på??? | ||
Cygnus | 2018-01-13 17:39 | |
Ja det var veldig koselig Har du et tidlig barndomsminne som gjør deg glad? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-01-14 01:53 | |
Ja . Spilte mølle og svarteper med mormor. Som regel spilte hun så bra at hun slo meg hver gang. Hva slags TV-program liker du best ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-01-15 16:05 | |
Naturprogram. Gjerne med dyr man ikke selv har mulighet til å oppleve "live". Hvem var din favoritt på Barne-tv eller Barnetimen når du var liten? | ||
GreteSB | 2018-01-16 00:19 | |
Anne-Cath. Vestli og Kirsten Langbo er de jeg umiddelbart husker. Leser du alternative medier som f.eks. resett, document, rights? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-01-16 01:07 | |
Sjelden. Har ikke hørt om de du nevner der GreteSB. Hvilken ministerpost ville du ønsket deg ? | ||
Cygnus | 2018-01-16 05:59 | |
Forskningsminister Hva er det pinligeste du har opplevd? | ||
linda_GI | 2018-01-16 09:19 | |
Kanskje ikke det pinligste, men en morsom historie: Hadde flyttet inn i nytt hus. Begynte å komme på plass og hadde stadig besøk av folk som ville se. Hadde omvisning for "svigerforeldrene" til ett av barna som vi bare hadde truffet en gang tidligere. Døren til soverommet sto åpent og jeg la merke til at de virket litt snodige etter å ha tittet inn der. Tenkte at de kanskje syntes det var litt for privat, de er jo litt spesielle. Etrer at de var reist la jeg merke til at hunden vår med løpetid gikk uten truse. Det hender at hun går den av seg. Jeg fant trusa hennes på gulvet foran senga! :-D For de som ikke vet hvordan en tispetruse ser ut: den ligner på ei truse med fransk åpning. Datidens truse var sort med skinndetaljer! På store hunder er disse trusene på størrelse med en dametruse :-D I ettertid har jeg ikke fått meg til å spørre om de så den trusa på gulvet den gangen. Men jeg har helt klart følt behov for å fortelle at den ikke var min! Flere som vil dele pinlige situasjoner? Eller har du opplevd flaue situasjoner pga barn eller kjæledyr? | ||