Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 928 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-05-27 19:24 | |
Jeg har aldri hatt en eneste sak med offentlige myndigheter. Ps Må si jeg stusser over formuleringen din.... "siste sak"... Som om du forventer at ordspillerne har en rekke saker med off. myndigheter.... ;-) Spørsmål: Syns du strafferammen for drap her i landet er for lav - passe - for høy? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-05-27 21:39 | |
Det kommer an på hva du setter den i forhold til. Hvilket yrke kunne du tenke deg å prøve for en dag? | ||
Cygnus | 2019-05-27 22:36 | |
kirurg Hvilket yrke ville du ikke prøvd eller hatt i det hele tatt, samme hva! | ||
auau | 2019-05-27 22:40 | |
Forenkle språkbruken i forordninger, spørreskjemaer, bruksanvisninger mm. Det finnes trolig flere enn meg som har problemer med å finne essensen innimellom. Hvilket yrke dette hører inn under, kan jeg ikke definere. Kall meg språkkonsulent, det dekker så mangt! Er det riktig å sparke fotballtreneren når laget ikke presterer? lurer jeg på. | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-05-28 10:20 | |
Talienxx, i og med at jeg har skjønt at du er offentlig ansatt så må du ha hatt mange saker med offentlige myndigheter, for eksempel lønnsslipp hver måned. Du gikk automatisk utifra at saker som gjelder offentlige myndigheter i mitt spørsmål var av negativ art. Det forteller jo mer om deg enn om meg. Uansett alle mennesker her i Norge har saker med offentlige myndigheter, for eksempel skattemeldingen. | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-05-28 17:04 | |
Betrakter du lønnslipp, skattemelding som sak? :-) :-) Vel, da har jeg en sak gående med off myndigheter en gang i måneden, år etter år..... Auau: tja, i noen tilfeller ja, andre nei. Spm; Tror du RBK kvitter seg med Horneland i løpet av 2019? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-05-28 17:23 | |
Vet ikke hvem det er. Antar det er treneren og tenker , ja. Hva har du fått nok av i år ? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-05-28 17:27 | |
Vurdere elevtekster på nynorsk. Er det ikke på tide å skrote sidemålsgreiene.....????? ??????????????+++ | ||
trud | 2019-05-28 17:36 | |
Det synes jeg også - ett norsk mål holder!! Hvis du kunne velge - hvor ville du ha vært akkurat nå??;) | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-05-28 19:59 | |
Akkurat her med Ordspill og en krone-is! Og hvor vil du absolutt ikke være "akkurat nå" ? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-05-28 20:03 | |
Midt i Sahara Drikker du vann ofte eller ? | ||
trud | 2019-05-28 20:07 | |
Offshore ;) Hvilken festival/spill skal du være på i sommer?? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-05-28 20:09 | |
Ingen planer om festival. men har planer om comeback veteran friidrett om skuldra bedrer seg Hva slags luksus har du spandert på deg selv i det siste ? | ||
trud | 2019-05-28 20:09 | |
Beklager - fikk en telefon midt i svaret og så ikke at jeg var for sent ute........... | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-05-28 20:16 | |
Luksus? artig ord egentlig! Og egentlig synes jeg vi lever i luksus her i Norge jevnt over. Og iskaldt vann er noe av det beste; masse. Alltid flasker i kjøleskapet. Nei, helst ikke festivaler, for mye mas. Men tivoli derimot! berg og dalbane. Liker du berg og dalbane? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-05-28 20:21 | |
¨Ja det ser ganske morsomt ut. Sist jeg prøvde noe lignende var i Los Angeles California. Hva mener du om kampsport ? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-05-28 20:25 | |
Karate og lign er greit, boksing og lign = håpløst. Ja til berg- og dalbane og tivoli, Ordputter :-) Går du på sirkus? (håper du boikotter sirkus med dyr i så fall....) | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-05-28 22:45 | |
Elefanter i kjettinglenke, balanserende pudler, klovner med maskara og sko i størrelse 68, lukten av sagmugg, brølet fra piske-kuede tigre . rumensk trapesakrobatikk med kvinner med superpen kropp. Gamle dager … ah …. Dverger som levde det fri liv og som kunne tjene til livets opphold uten , se der kommer Arnardos sirkusbiler, 20 trailere, Arnardo som kunne triks som gjorde han rik på livet, den pene rumenske trapesdamen som gav Sirkusdirektøren kos en og annen kveld, hestelorten, elefantdumpene, som måtte måkes bort, grave med spade, hull i jorda, borte vekk,, ahhh gamle gode dager... turnelivet, friheten, Tja Hva er det underligste du har sett ? | ||
Cygnus | 2019-05-28 23:21 | |
På flyplassen i Tokyo - stod og så på et kjempedigert fly som var klargjort og skulle sakte rulle ut - da stilte alle mekanikerne (går jeg ut fra de var) seg på en rekke og alle 10 bukket dypt fra midjen i det flyet rullet ut - sa formelt farvel! De bittesmå mennene og det svære flyet og den japanske høfligheten - rareste jeg har sett kanskje! Hvordan feirer du helst bursdagen din? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-05-28 23:23 | |
Spiser krabbe og koser meg i sola med familie/venner. Gjerne på stranda. Syns du Fredrik Solvang er en skjønning? | ||