Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 567 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-05-01 21:09 | |
Har brukket omtrent det som er, for det meste på fotballbanen i yngre dager. Hva er din favoritt blandt våre småfugler? Grei ut! | ||
gompedyret | 2013-05-01 21:24 | |
Kjøttmeisen, for den har slikt et saftig navn. Hvitt kjøtt, rødt kjøtt, frukt, fugl eller fisk? Drøft. | ||
linda_GI | 2013-05-01 22:26 | |
Det blir for voldsomt å svare på for en ernæringsfysiolog! ;) Personlig foretrekker jeg det meste du har ramset opp, med unntak av svinekjøtt. Hva er din favoritt drikk når du er i festlige lag? | ||
Fidelma | 2013-05-01 22:32 | |
Mørkt, sterkt overgjæret øl. Har du alle planer for sommeren klare eller tar du ting på sparket? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-05-01 22:43 | |
Here goes it on the kick. Blir det meldt pent vær en helg, så fyker jeg vestover til Bømlo :) Hvis du måtte : Hvilken kroppsdel ville du utsatt for plastisk operasjon? | ||
Ettigrib | 2013-05-01 22:51 | |
Hvis jeg absolutt måtte, at jeg ble truet til det liksom, ikke hadde en mulighet til å si nei, så ville jeg fikset på puppene. De kunne godt vært litt større, altså! Men bare litt. Nå som vi nærmer oss sommeren: Du får i oppgave å lage en is. Hvordan blir den? | ||
Boubou | 2013-05-02 08:52 | |
hmm... det blir en 50/50 blanding med skikkelig mørk is med ordentlig sjokoladesmak og en sorbet, av mango eller blodappelsin eller noe annet friskt og syrlig. Ingen sauser eller nøtter eller dill og dall, men gjerne en sprø, god kvalitets-iskjeks. Den vil nødvendigvis bli svært dyr og det er slett ikke umulig at bare jeg liker den. Hva bruker man alle fridagene i mai til? | ||
AnnikenN | 2013-05-02 12:55 | |
De brukes til å kose seg sammen med familie og venner. Får man godt vær med på kjøpet så er alt bare fryd og gammen:) Hva gleder du deg mest over til sommeren? | ||
Sanding | 2013-05-02 14:32 | |
Jeg gleder meg til båtturer, og kanskje en tur til vakre Nordland! Så skal jeg campe på leir ei uke. Hvor ville du absolutt ikke tilbrakt sommerferien? | ||
nalo | 2013-05-02 19:26 | |
Heima. Alt dette skriveriet om sommar og ferie. Er det fordi me lengtar så inderleg til sol og varme? (sludd og hagl her i dag!) | ||
linda_GI | 2013-05-03 07:45 | |
Det har kanskje en sammenheng med tidligere års dårlige sommervær. Vanskelig å ha troen da. Selv har jeg booket to reiser til sydlige strøk, for å være sikker, selv om jeg egentlig drømmer om en knallbra sommer her hjemme, med dagsturer i skogen, på stranden osv. Er du klar for å reise hjemmefra hvis vi får dårlig vær i ferien? | ||
Lene T | 2013-05-03 08:46 | |
Ja, har alt booka en uke med garantert sol først i ferien - så har jeg litt å gå på. - Lurer på om en uke egentlig er nok.... Er fint vær viktig for at du skal være fornøyd med sommeren? | ||
AaseB | 2013-05-03 12:29 | |
Ja, egentleg. Men har etterkvart kome fram til at det er best å møte sommaren med låge forventningar og varme klede. "Pust ikke forgjeves, spill tuba", har eg hørt. I dag er det tubaens dag, skal du feire? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-05-03 13:16 | |
Gjett om. Jeg lar aldri en anledning til å feire noe gå fra meg! Hva er din favorittsang med tuba? | ||
gompedyret | 2013-05-03 13:32 | |
Det er helt definitivt denne: www.youtube.com/watc...Lq oKO-VorM Når spiste du muffins sist? | ||
Ettigrib | 2013-05-03 13:52 | |
Forrige fredag. 26 april, mao. Det var under presentasjon av et oppdiktet firma som ble lagt ut for salg. Oppdiktet salg, selvsagt. Og jeg var en potensiell investor, som satte stor pris på muffins. Jeg bare latet som at jeg var potensiell investor, riktig nok. Men muffinsen, den var så ekte som en muffins kan være. Hva er din favorittkake/muffins? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-05-03 15:26 | |
kake: alle mulige sjokoladekaker Bør vi innføre karakterer fra og med femte klasse? | ||
Lene T | 2013-05-03 17:56 | |
Ja, det tror jeg faktisk. - I basisfagene, i hvert fall. Gleder du deg til Eurovision Song Contest? | ||
Fidelma | 2013-05-03 18:24 | |
Jupp! Men det holder med en gang i året. Er du lykkelig? | ||
bris1 | 2013-05-03 18:37 | |
Ingen konstant følelse, men heldigvis med hyppige blaff av intens lykke! Og etterhvert har de største lykkestundene dreiet seg om de gylne stundene med barnebarns armer om halsen. Er du vårslapp? | ||