Spillrom
Sjiraffen | 17 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 17 |
Mobilspill
Pågående | 8 718 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-06-03 16:32 | |
Ja. Alle hverdager. Hvilket parti tror du kongen ville stemt på? | ||
Cygnus | 2019-06-03 16:37 | |
SV Hvilket partikunne du ALDRI stemt på? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-06-03 16:45 | |
Senterpartiet. Fy flate for en gjeng. Hva tenker du om FRP som skal ha ekstraordinært møte? Er det bare for å skape seg og gjøre seg viktige i bompengesaken? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-06-03 17:01 | |
He he- ja det kan virke sånn! Hva hvis FRP går ut av regjering nå, på grunn av "bompengesaken"; blir det et hurra! fra velgerne deres tro? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-06-05 13:13 | |
Virker som det er veldig delte meninger der. Hva var den første platen du kjøpte for egne penger? | ||
Cygnus | 2019-06-05 13:57 | |
Eine kleine Nachtmusik m m (Mozart)! Hvilken type musikk bare orker du ikke høre på? | ||
Cygnus | 2019-06-06 09:01 | |
Komisk, bris! Unge Cygnus (12 år??) ville vært horrified over slik vanvørnad!! ;) Ja markeder alle steder! Hva er ditt verste barndomsminne? | ||
Nixita | 2019-06-06 11:24 | |
Siden Cygnus sitt innlegg sto 3 ganger, slettet jeg 2, men kom visst til å slette feil der bris svarer at hun ikke liker disco. Sorry. Mitt verste barndomsminne er en speiderleir vi ble truet til å klatre over høye hindre, og jeg frøs fullstendig. Dårlig gjort, jeg var bare 10. Er du redd for tordenvær og lyn? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-06-06 11:30 | |
Nei, jeg synes heller det er deilig når den trykkende lufta letner underveis der. Synes du det er riktig å fjerne kunstverk fra utstillinger dersom enkelte religiøse grupper finner kunstverket krenkende? | ||
Flyt - Ikke medlem lenger | 2019-06-06 18:58 | |
@Nixita, det går helt greitt. Lurte først på om jeg hadde klart å fornærme noen ved å bruke Mozart som vaskehjelp, men det var det heldigvis ikke. @Cygnus, vet ikke hva 12-åringen ble mest forskrekket over - discoaversjon eller misbruk av Mozart ;-)) @Erik, nei jeg synes ikke at religiøse grupper skal diktere hva som er kunst eller ikke. Skal det tas hensyn til alle som føler seg krenket over det som stilles ut kan det blir lite å vise fram til slutt. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-06-06 19:19 | |
Flyt var inne å kikka på turneringa i går; og jeg synes at hun skulle prøve seg. (Jeg er en snegle; så Flyt går inn og jeg går ut). Synes du Flyt burde prøve? | ||
trud | 2019-06-06 19:26 | |
Har også lyst til å prøve - tørr liksom ikke, jeg.... | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-06-06 19:53 | |
Hvis du er komfortabel med LYN-hastighet, så er det ingen grunn til ikke å prøve! Jeg tåler LYN av og til... Flyt har nok litt lyst hun også! Så da hopper dere inn Trud og Flyt; og jeg ser på... Skulle ønske det var en hastighet midt i mellom STRESS og LYN. Tenk så glad Billy vil bli når dere dukker opp! Hvis det er de samme hele tiden så kan det jo bli litt kjedelig. Kom igjen: HOPP! HOPP ja, har du noen gang hoppa fra 10-metern ? | ||
Cygnus | 2019-06-06 21:13 | |
Flyt: ‘misbruk’ av Mozart!!! Men 73-årige Cygnus er selvsagt ikke enig!!! Nei Hva er du mest redd for? | ||
trud | 2019-06-06 21:18 | |
Du er en stor motivator :) Jeg har lyst, jeg - når er neste spill, og hva skal jeg gjøre for å delta??? NEI - ikke hoppet fra 10- meteren- som 8åring ble jeg holdt under vann av en hjernedød mann med små barn, jeg var halvdød da han slapp meg og jeg kunne gråte ut og gjemme meg på land - etter det har jeg ikke dukket, men holdt meg i båt og svømt med hodet over vannet... seilte mye regatta i sin tid, falt over bord og kom meg opp - respekt for havet... Sånt er livet ;) | ||
Flyt - Ikke medlem lenger | 2019-06-06 21:51 | |
Har du noe spørsmål, trud? ordputter, jeg har spilt ganske mange turneringer før du begynte å delta. Som Bris1. Nå, som pensjonist, har jeg det plutselig så travelt at jeg ikke klarer å få med meg turneringene. Får gjøre et forsøk snart :-)) | ||
Nixita | 2019-06-06 21:51 | |
Uff for en forferdig opplevelse, ikke rart den sitter i enda. Selv har jeg blitt noe bedre med høyder, men slanger eller hoggorm som vi har her, grøss! Har du på TV I bakgrunnen enda du ikke følger med? | ||
Flyt - Ikke medlem lenger | 2019-06-06 22:20 | |
Aldri! (trud, unnskyld min ufølsomhet, det høres ut som skikkelige traumatiske opplevelser) Noen tornadoer i sikte? | ||
Cygnus | 2019-06-06 23:29 | |
Trud og ordspiller: før var det et krav at en måtte ha spilt på pcminst 50 eller 10 ganger. Sånn er det visst ikke mer, men trud må likevel koble seg inn på pc-versjonen glest. En kan ikke delta i turnering på appen. Ingen tornadoer her så langt Liker du firfisler? | ||
GreteSB | 2019-06-07 06:43 | |
Firfisler ja, vi har stadig besøk her. De bringer lykke, visste du ikke det? Hva slags sommer er best, varmt som i fjor eller normal med skiftende vær? | ||