Spillrom
Sjiraffen | 17 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 19 |
Mobilspill
Pågående | 8 895 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-02-20 13:13 | |
![]() | Helt sikkert, men ikke den med utvanning av pinnekjøtt. Kommer ikke på noen "mattabber" jeg har gjort... Hvilken kjendis kunne du tenke deg å spise en bedre middag med? | |
Maloh | 2013-02-20 20:21 | |
![]() | Little Steven Har du middagstips? | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-02-21 09:39 | |
![]() | Biffstrimler stekt.(kjøttdeig med løk kan også brukes istdeter for biffstrimler) Krydret med peppermix og litt salt. Når stekinga er nesten ferdig så har du på litt grillolje ca 1 spiseskje og lar det steke ca 1 minutt mens du rører litt. Deretter har du oppi. Deretter har du på ca 2 dl kremfølte lar det steke et halvt minutt cirka og så deretter sper du inn ca 1 teskje ketchup i det hele. Dette stekekoker i panne noen få minutter Du har nå fått en fantastisk middagsrett med den herligste saus og det hele går fort og er enkelt å tillage. Tilbehør kan være poteter og grønnsaker. Hvor mange gull får Norge i VM i langrenn tror du ? | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-02-22 11:58 | |
![]() | Bør vel føye til at mengde kjøtt her er ca 400-500 gram og at man gjerne kan bruke 2 spiseskjeer grilloje, og at kjøttet fra begynnelsen av stekes i soft soya margarin. | |
Red - Ikke medlem lenger | 2013-02-22 19:17 | |
![]() | Opptil flere gull til norge ...sannsynligvis...( gjeesp..) Har nettop lest en kjempegod islandsk krim ( Yrsa Sigurdadottir : Dødsskipet) , har du en god krimroman å anbefale? | |
sigrid2 | 2013-02-23 14:30 | |
![]() | Gå løs på Jeffrey Deaver eller Michael Connely. Eller mer islandsk: Arnaldur Indridason. Er det vanlig at store grønne inneplanter feller blader på denne tida? | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-02-23 17:15 | |
![]() | Tror det, akkurat vært hos søsteren, og det var felling på gang der også. Jeg har ikke store, grønne planter, hadde nok ikke overlevd her!:) Liker du oppussings- og interiør/innredningsprogr ammer på tv? | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-02-23 17:16 | |
![]() | Programmer i et ord selvfølgelig... | |
travel - Ikke medlem lenger | 2013-02-23 17:51 | |
![]() | ja, jeg liker slike programmer, og blogger liker hage programmer også......men får ikke gjort så mye sjøl da.... Hugger og kapper du veden sjøl? | |
Torill | 2013-02-23 18:01 | |
![]() | Jaaa! En av mine yndlingssysler Har det hendt du har lest Tanums store rettskrivningsordbok på sengekanten? | |
bris1 | 2013-02-23 19:37 | |
![]() | Jeg har den ikke, og ville vel ikke tatt den med i senga uansett! Nå er rødvinsflaska åpnet og det lukter godt fra ovnen, så her blir det innekos i kveld. Hva gjør du nå? | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-02-23 21:12 | |
![]() | Står over en Zappa-happening fordi jeg ikke er i form, så da blir det f.eks ordspill i stedet. Beste Zappalåt? | |
gomle måsegg | 2013-02-23 21:29 | |
![]() | Bobby Brown Skal du pusse opp i år? | |
travel - Ikke medlem lenger | 2013-02-23 22:56 | |
![]() | ja, jeg skal male en lang gang, med 5 dører..... og legge lister i stuetaket....male tre seksjoner...bokhyller. så du på Lindmo i kveld? Liker du Per Fugeli? | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-02-24 18:37 | |
![]() | Jeg kjenner ikke Per F., men folk flest er helt ok, så det gjelder nok også Per. Nei, jeg så ikke på Lindmo. Jeg utstår ikke lørdagsunderholdning. Hvis du fikk velge; ville du da hatt en flaske Farris fra Ringnes eller en flaske norsk potetsprit fra Polet? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-02-24 18:41 | |
![]() | Jeg ville nok valgt Farris. Synes du også det er en knakende god idé å legge et nytt ordspilltreff til Karmøy til sommeren/senhøsten? | |
bris1 | 2013-02-24 18:50 | |
![]() | Jeg svarer ja, Erik, siden du fremstår som en knakende kjekk og likanes kar. Er det noen som kan fortelle meg hvor landet ligger? | |
Torill | 2013-02-24 18:52 | |
![]() | Jeg synes det er en knakende ide god ide å komme på scrabbleturnering på Karmøy 9. mars. Så får vi se hvordan det går. Husker du hvordan livet ditt var før du begynte å spille ordspill? | |
Torill | 2013-02-24 18:52 | |
![]() | Jeg var for sen, neste man kan svare på Bris sitt spørsmål, | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-02-24 19:01 | |
![]() | 9. mars ligger landet på Karmøy. Og da bør DU være der! Gjentar Torills spm: Husker du hvordan livet ditt var før du begynte å spille ordspill? Til Erik75; husk nå på at farris smaker renset avløpsvann, mens potetsprit bare smaker sterkt. | |