Spillrom
Sjiraffen | 20 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 20 |
Mobilspill
Pågående | 8 965 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
HannaLo | 2018-09-03 16:03 | |
Tur til europa med kart og fri reise Har du interesser/hobby eller planer - når høstmørke setter inn? | ||
Emil1960 | 2018-09-03 16:25 | |
Ja , jeg vil gjerne begynne å ri på hest igjen , også har jeg lyst til å synge i kor ...så får vi se hva det blir til :-)) | ||
Emil1960 | 2018-09-03 16:26 | |
Hvilke intr./ hobbyer har du ? | ||
Nixita | 2018-09-03 17:32 | |
Jeg har hest, så rir, bare turridning, ikke konkurranse. Kunne du tenke det at det var sommer hele året? | ||
auau | 2018-09-03 21:21 | |
Aldri i verden! Fire årstider er ønskescenario - alle har sin sjarm - et lite unntak er hålkeføre. Har du vært i skogen og plukket blåbær og tyttebær i år? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-09-03 21:55 | |
Ikke i skogen, men har plukket blåbær i hagen, fra min amerikanske blåbærbusk. Det ble ikke store avlingen i år akkurat. Setter du ut mat til pinnsvinene? | ||
Tom-Tom - Ikke medlem lenger | 2018-09-05 19:26 | |
Nei, men det burde jeg kanskje? Hva gir man til et ungt brudepar i dag som ikke har noen ønskeliste? | ||
Cygnus | 2018-09-05 19:53 | |
Noe vakkert og spesielt (og som de kan bytte, for sikkerhets skyld) Hvilken gjenstand i hjemmet ditt er du mest glad i? | ||
GreteSB | 2018-09-07 16:30 | |
Tja, jeg er veldig glad i en del av bildene mine. Er du spent på resultatet av det svenske valget? Hva håper du resultatet blir? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-09-07 17:54 | |
Jeg er kjempespent, men har ikke større forhåpninger enn at man skal klare å få på plass en styringsdyktig og ansvarlig regjeringsplattform. Og det ser ut til å bli vanskelig, bare det. Har du et rimelig og hyggelig reisemål for en liten to-tre dagers tur å anbefale? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-09-07 18:25 | |
Hm; da blir det jo overnatting, og det er vel aldri særlig billig. For å ligge i telt nå frister vel ikke... Sorry, men ikke mye hjelp å få fra meg, for jeg kan ikke komme på noe annet enn Risør! Men uansett hvor du reiser, så koster det å bo; uff. Hvis ikke det er innlosjering hos kjente/bekjente/nesten kjente... Så derfor sender jeg spørsmålet videre ; ok? Spørsmålet er sendt på nytt. | ||
Nixita | 2018-09-07 20:48 | |
Jeg har aldri tatt Kiel-ferga så det ville nok jeg forsøkt. Skal visst være bra og tror ikke det er så dyrt heller. Får du dårlig samvittighet hvis du skulker den planlagte gå/trimturen? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2018-09-08 15:28 | |
Ja, for da går det utover hunden... Så det skjer vel helst ikke! Hvor ble det av Ritalina?? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-09-08 15:43 | |
Det er i hvert fall jeg den rette til å svare på... dessverre. Men vi var da ikke veldig fæle? Når vi kom innpå temaet personfokus, så følte jeg bare for å si noe noenlunde fornuftig. og det gjorde Aran også helt til slutt i tråden. Så mye som hun har, mer eller mindre fintfølende, har erta ham, så burde hun ha tålt å få svar. Det jeg skrev var bare et, godt eller dårlig, forsøk på å ikke ha så heftig personfokus. Synes hun har sendt ut "dobbeltbudskap" til Aran; og så har hun ikke skjønt det... Men det har hun kanskje gjort nå? Var jo absolutt ikke meninga å skremme henne bort Uff. | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-09-08 15:47 | |
Og, da blir spørsmålet: Tror du at ritalina kommer tilbake igjen ? med et annet navn selvfølgelig. | ||
GreteSB | 2018-09-08 16:01 | |
Hun kommer nok tilbake etter noen timer eller dager med et brak. Skal du følge valgsendingene fra Sverige i morgen? | ||
Tom-Tom - Ikke medlem lenger | 2018-09-08 16:10 | |
Ja, det skal jeg nok. Tipper det blir spetakkel. Går det noe bra på kino for tiden? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2018-09-08 18:22 | |
(Abelon, det har jeg ikke fått med meg...) | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-09-08 20:11 | |
Hvem trenger kino når de har Ordspills forum! Nei, den var ikke morsom... Ja, Mira7, ser ut som om A og A har skremt bort R. Forhåpentligvis ikke for evig tid. Som GreteSB sier, så kommer hun nok tilbake med et "brak"; kanskje helst et brak uten Aran som "målskive"... Var jo ikke meninga å "skremme" henne bort. Men spørsmålet ja : Nei, må sende det videre. | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-09-08 20:37 | |
Jo, her kommer et "dustespørsmål" : kanskje for en av spillvertene. Hvorfor er "standardbilde" forandra fra "hunbilde" til "hannbilde" etter at ritalina avslutta medlemskapet? Snodig. | ||