Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 565 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-03-08 20:31 | |
Gått i tog? Nei. Jo, det er gjør det jo... men det er det ingen som "tør" å si høyt. (Altså Maskulinisme). Vi trenger en RETTFERDIGHETSDAG her i Norge. For eksempel så kunne mennesker med Downs Syndrom fått en større plass i "offentligheten". Det er virkelig noe å gå i tog for! Andre gode grunner for å gå i tog; i rettferdigheten navn synes du ? | ||
Cygnus | 2019-03-08 22:08 | |
Det er nok mange som sier og skriver om maskulinisme, ordputter!! | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-03-08 22:51 | |
Men hva vil du gå i tog for? Nå tenker jeg på en motvekt til feminismen; for å få en bedre balanse. (Altså maskulinisme). Spørsmål: Er det "greit" at så mange (unge) menn tar sitt eget liv, og at det ikke blir satt større fokus på? Vi vet jo at hvis det hadde vært (unge) kvinner; så ville fokuset vært stort! Kan det kalles likestilling? | ||
AaseB | 2019-03-08 23:32 | |
Flest unge menn tar livet sitt, men flere unge jenter prøver på det. Mange unge sliter. Punktum. Det er et stort samfunnsproblem. Så jeg mener du er på bærtur her. Det trengs både mer sunn maskulinitet og sunn feminisme i form av synlige eksempler. Dårlige eksempler på begge disse har vi nok av i media. Hvor og hva skulle du da du tok fly sist gang? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-03-08 23:34 | |
Haugesund, på øytur og fotballkamp. Er du enig i det gamle ordtaket "Bak enhver sterk kvinne står en svak mann"? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-03-09 00:22 | |
Uff da! Har aldri hørt det ordtaket. Sikker på at du ikke har surra med ordene her? (Drister meg til å kommentere AaseB sin kommentar om min bærtur: Menn gjennomfører altså oftere, mens kvinner bare "prøver"; enig i at det er like ille på mange måter; men det betyr kanskje at fortvilelsen er større hos gutter/menn og da går de mer drastisk til verks. Terskelen for å be om hjelp er nok høyere for gutter/menn, og det burde det fokuseres mer på). | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-03-09 00:27 | |
Spørsmål ja : Med en litt humoristisk vri, men noe sannhet...: Hvis jeg var mann (noe jeg på sett og vis er) så ville jeg kalt meg feminist bare for å få ro i heimen! ENIG? | ||
GreteSB | 2019-03-09 05:43 | |
Hvis du ikke viser det i praksis vil du bli fort avslørt, tenker jeg. Under hvilken parole ville du gått i 8. mars-tog? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-03-09 09:27 | |
"Ja til forbud mot barnehijab i barnehager og barneskoler" Hvilken dato tror du vi får det siste snøfallet denne våren/sommeren? | ||
Tom-Tom - Ikke medlem lenger | 2019-03-09 10:10 | |
17 mai Ser du på femmila i dag? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-03-09 10:18 | |
Hvis det er en "god gammeldags" femmil med intervallstart så høres det bra ut. Hvis du ser noen år tilbake i livet, omtrent hvilket år ville du ha likt å ha en "hvilepause", og stoppe aldringsprosessen. En hvilepause på 5 år! ??? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-03-10 21:36 | |
8 år. Men, da vil jeg også ha 5 årig sommerferie på den gamle hytta vår ved sjøen! Gleder du deg til noe den kommende uken? | ||
auau | 2019-03-11 11:19 | |
Ja, men enda mer til uken deretter, faktisk! Favorittdrikke i solveggen? | ||
BrittP - Ikke medlem lenger | 2019-03-11 16:11 | |
Champagne :) Hva tenker du om alle hendelsene rundt huset til justisministeren vår? | ||
rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2019-03-11 16:43 | |
Jeg synes uansett hvem det gjelder av våre folkevalgte , regjeringen etc som er valgt i ett demokratisk samfunn, så finnes det andre måter å si at man er uenig politisk. Hva synes du er det viktigste i livet ?? | ||
Cygnus | 2019-03-11 16:46 | |
Familien min, bøker og musikk På en skala fra 1 til 10, hvor snill synes du at du er? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-03-11 17:58 | |
10, sa han. Uten blygsel :) Når gjorde du sist en god gjerning, og hva var det? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-03-11 22:45 | |
Hvis jeg ser bort ifra den gjerningen som nå har dura og gått i noen år, så er det jammen ikke lett å komme på noe som er "godt nok"... Ikke redda jeg katta ned i fra treet; ikke hjalp jeg gamla over gata og ikke strødde jeg for postbudet så han skulle holde seg på beina! Så nei, absolutt ingenting :O( Underlig at de fleste av oss synes "gjennomsnittlig" ikke passer på oss... Det er liksom ikke bra nok. Ville du omtalt deg selv som gjennomsnittlig i "det ene eller det andre" ? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-03-12 08:41 | |
Ja det er sikkert flere ting jeg er gjennomsnittlig i på en eller annen skala og som jeg kunne uttalt om meg selv at man er gjennomsnittlig i. Hvilken kombinasjonsstruktur setter du mest pris på ? (Prøv å gi et svar selv om spørsmålet er uvanlig. Du kan selv definere hva som menes med dette ) | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-03-24 13:12 | |
Evnen til å svare på et spørsmål, og så følge opp med et nytt spørsmål som folk faktisk forstår. Har du planter i hage eller på balkong? | ||