Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 16 |
Mobilspill
Pågående | 8 695 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Sanding | 2017-02-20 21:57 | |
(Takk, Labrune!:)) Har litt grønne fingre, ja (er egentlig utdannet gartner), men er student for tiden, uten eget hus og hage. Men liker det godt! Ferierer du helst i Norge eller i utlandet? | ||
Emil1960 | 2017-02-21 11:16 | |
NORGE ! Har du noe favorittsted her til lands ? | ||
Sanding | 2017-02-21 17:31 | |
Ja, Steigen! En nydelig kystkommune noen mil nord for Bodø, mamma er derfra! Krystallklart vann, kritthvite strender, stolte fjell over alt, og mye fisk i havet. Ikke like kjent som Lofoten, men ikke mindre vakkert av den grunn! Ser du fram til våren? | ||
Cygnus | 2017-02-21 18:14 | |
Å gjett om! Ser det spirer ute allerede og snøklokkene blomstrer ...,hurra!! Eier du en gjenstand som betyr veldig mye for deg! | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2017-02-21 20:41 | |
Gjett om! Jeg har nemlig en flott liten flodhest i utskjært pokkenholt som lyder det velklingende navnet "Pettersen". Den har jeg hatt i snart 30 år, og han blir nok med meg på gamlehjemmet også. Kunne du tenke deg å reise til Bømlo i sommer? | ||
Labrune | 2017-02-21 22:21 | |
Bømlo meg her og Bømlo meg der. Ja, faktisk har jeg tenkt på om jeg skal gjøre akkurat det. Hva er det egentlig med Bømlo? | ||
auau | 2017-02-22 11:18 | |
Bømlo er ihvertfall interessant geologisk sett. Der er det funnet gull, der er marmor og grønnsstein mm. Og sikkert uendelig vakker natur (Erik75 veit alt om Bømlo!). Jeg har aldri vært der. Planlegger raid på Vestlandet i sommer, første stopp trolig ved Sognefjorden, videre til Bergen og sydover til Stavanger. Kanskje en stopp på Bømlo burde plottes inn? Om du hadde hatt lyst, ville det vært mulig å lage snømann hos deg i dag? | ||
Emil1960 | 2017-02-22 11:32 | |
Ja tror det , forholdsvis mye og kram snø i natt ! Har du blitt nærmere kjent med noen på ordspill ? | ||
GreteSB | 2017-02-22 11:46 | |
Ja, ved å delta på liveturneringer. Jeg bor langt unna og får ikke til å bli med så ofte. Veldig hyggelig! Kunne du tenke deg å delta på liveturneringer i scrabble? Evt hvorfor ikke? | ||
Cygnus | 2017-02-22 12:51 | |
Har vært med et par ganger og det er gøy! Deltar du mye i politiske/samfunnsdiskusj oner på facebook? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2017-02-22 13:04 | |
Jeg gjorde det i større grad før. De siste årene nå synes jeg nesten enhver diskusjon ender opp i skittkasting fra både høyre- og venstresiden, hvor folk stemples som enten det ene eller det andre. En trist utvikling som jeg synes gjenspeiler seg i andre deler av samfunnsdebatten også. Jeg skal bake kake til en venn som fyller 60 år i morgen. Hva slags kake synes du jeg burde bake? (Han spiser absolutt alt, og har ingen favoritter selv) P.S. auau : Visste du at det går rutebåt fra bryggen i Bergen over til Rubbestadneset på Bømlo? Derfra er det bare å bestille leiebil og farte rundt på øya. Kanskje ta en liten båttur ut til idylliske Espevær også, øya hvor postkortmotivene kommer like hyppig som folks smil og "hei" :) | ||
CaB | 2017-02-22 16:09 | |
Suksessterte er godt (særlig om man har rett oppskrift!) Eller hva med en appelsinkake? Må du ha med deg appelsin og kvikklunsj på skitur? | ||
auau | 2017-02-22 16:32 | |
Til Erik75: Pavlova er også bankers, men den er litt vrien å frakte når den er "ferdigmontert". Takker for info om hurtigbåten Bergen-Bømlo og andre tips! Og vi kommer vel derfra til Stavanger uten å svømme? CaB:Appelsin er et must. Kvikklunsj var det helt til jeg fikk diagnosen glutenallergi. Heldigvis finnes det alternativer. Vi er inne i årsmøtenes tid. Hvor mange av slaget deltar du i pr år? | ||
Cygnus | 2017-02-22 16:49 | |
Kun 2 nu for tiden - i sameiet vårt og i Bergen humanetisk forbund Har du tenkt å reise til Bømlo i år? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2017-02-22 21:07 | |
Nei, har nok ikke tenkt å reise til Bømlo i år. Men høres ut som en fin øy, så kanskje en annen sommer...:) Skal du på Mammutsalget som starter 6. mars? | ||
CaB | 2017-02-23 10:38 | |
Stabelen med uleste bøker i bokhylla mi forteller meg at jeg bør holde meg unna Mammutsalget.... Men om jeg klarer å unngå det var en annen sak. Går jeg forbi en bokhandel kan det lett bli fristende å ta en titt! Leser du papiraviser lengre? | ||
Cygnus | 2017-02-23 10:53 | |
Yep! Men også mye på nettet - både norske og utenlandske. Tror du vi finner liv andre steder i universet? | ||
enyajenta - Ikke medlem lenger | 2017-02-23 17:12 | |
Tror det er liv der ute, spennende egentlig. Har du/dere vært på tur i det fine vårværet (hvertfall her i Ringerike) ? | ||
Labrune | 2017-02-23 17:13 | |
Jeg tror i alle fall ikke på at liv/intelligens har noe som ligner på samme form noe annet sted. Hva vil forårsake menneskehetens undergang - og når? | ||
Labrune | 2017-02-23 17:15 | |
Dobbeltbooket IGJEN - sorry. Jeg er stadig på tur, og været er nydelig. Da dropper jeg det depressive spørsmålet og slår til med: Hvor ville du helst bodd - og hva ville du gjort - om du kunne velge helt fritt? | ||