Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 928 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Emil1960 | 2018-05-18 18:22 | |
Kanskje Italia , Algarvekysten ! Er du opptatt av å bli brun fortest mulig ? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 18:30 | |
Eriks spørsmål: ... flytte til annet sted i Norge? (Italia...emil??) Egentlig ikke, måtte i så fall vært til Sørlandet, eneste landsdelen jeg ikke har bodd i. emils spm: Ja, liker å bli fort og tidlig brun, og det blir jeg som regel også. Mitt spm: Skal vi ikke bli republikk heller? | ||
Cygnus | 2018-05-18 18:34 | |
Jo det synes jeg prinsipielt. Hvor i verden (utenom Norge) kunne du tenke deg å flytte til? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 18:37 | |
Sannsynligvis ikke, siden du spør. Jeg benytter samtidig anledningen til å donere tidenes innsparingsforslag til regjeringen : Vi driter i både republikk og monarki, og blir i stedet én kommune! På den måten gjør vi kort prosess med hele kommunesammenslåingen også. Erna fortsetter, men nå som ordfører. Siv blir rådmann, Bent blir helsesjef, Ketil blir teknisk leder, Frank blir leder for Sivilforsvaret, o.s.v. Tenk på alle de innsparingene vi hadde gjort da, i stedet for at vi skal ha hundre kommuner som slåss om hverandres ressurser. Hva tror du om det forslaget? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 18:38 | |
Here goes it away :) Cygnus : Jeg hadde ikke takket nei til en koselig liten bungalow på den engelske sørkysten. Der hadde jeg følt meg helt hjemme. Spørsmål som over | ||
Emil1960 | 2018-05-18 18:39 | |
Var på bærtur her ...sorry ! Svar Erik | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 18:42 | |
Må bare spør Erik : Sherlock Holmes-spill ? høres litt artig ut. Har du navnet ? Og til Emil: Det er klart man må skrive noe skikkelig "teit" innimellom også!!! | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 18:46 | |
abelon : boardgamegeek.com/bo...me s-murder | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 18:48 | |
Og et spørsmål : Har du noen gang satt i avhør, som vitne, hos politiet og løyet ? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 19:12 | |
Nei, jeg har verken løyet eller vitnet sant i politiavhør. (Men hvorfor lyve?) Mao, aldri vært i avhør, som vitne, og heller ikke som antatt kriminell ;-) Hva er det med disse engelskmennene som går helt av skaftet når det kommer til de kongelige? (Fullstendig sykt, spør du meg...) | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 19:18 | |
ps Erik, hva med deg? På tide å flytte til Bømlo? :-) | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 21:12 | |
(Vinner jeg i Lotto, så flytter jeg på dagen!) Engelskmenn og kongelige, ja. Det må vel være en kultur som henger igjen fra den gang de hersket over de syv hav. Hvilken norsk sommerfrukt/-bær/-grønnsa k gleder du deg mest til å få i butikken? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 21:45 | |
Lotto ? Er det så dyrt å bo i/på Bømlo ? Søte norske jordbær ! Har du bodd/tenkt på å muligens, en gang... bo en stund i en sørlandsby. | ||
HannaLo | 2018-05-19 16:53 | |
Nei, mye heller en by i nord. Hvilken sjokolade sverger du til om du skal velge? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-05-19 18:42 | |
Troika Hvilken sjokolade er best egnet til å kose med i Sverige ? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-19 18:45 | |
Kose med? Hva legger du i begrepet kose med? Er vi nå inne på noe fetisjgreier? Foreslår Bamsemums. Lokalavisa mi (nettutgaven) har side opp og side ned med lokale middelaldrende kjerringer som feirer the royal wedding så det står etter. Hva er det med middelaldrende kjerringer og kongestoff.....? (Lokalavisa er ei møkkaavis, bare så det er sagt) | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-05-19 19:13 | |
Kongen stod sterkere i samfunnet før internett og utviklingen i media. Kongen var en av færre antall kjendiser og generasjonen før oss var derfor mer opptatt av de kongelige som levde / lever et luksusliv med froskelår og gåseleverpostei og russisk kaviar og en trøffel her og der. Hva er ditt favorittdyr ? (ikke tamme dyr) | ||
Cygnus | 2018-05-19 20:01 | |
Tiger Er du redd for/har fobi mot noen dyr? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-19 20:07 | |
Ja, galne sauebønder ;-). Neida, tulla! Liker ikke så godt å møte på hoggorm. Men ikke så himla redd akkurat da. Har du sympati med finnmarkingene som absolutt ikke vil inn i noe ekteskap med Troms? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-05-19 20:23 | |
Nei ingen stor fobi mot dyr, men har ikke stor sans for store edderkopper. Hva er det fineste du eier som veier mellom 10 og 30 kg ? | ||