Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 874 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-07-07 08:57 | |
Niks. Men, jeg skal garantert mange turer ut i skog og mark for å forsøke å se noen dyr. Hvis du fikk opphevet ett lovforbud, hva ville det vært? | ||
Emil1960 | 2014-07-07 14:14 | |
Bl.a. at folk som virkelig vil ha barn, uansett kjønn/ legning etc. , og som er SKIKKET til det skal få den muligheten ! Det er altfor mange tilfeldigheter, og folk som ikke egner seg som foreldre ! Har du barn, event. hvor mange ? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-07-07 15:11 | |
Jeg har to, en gutt og en jente, 20 & 21 år. Gikk du i barnehage når du var liten? | ||
AaseB | 2014-07-07 16:28 | |
Nei, jeg gjorde ikke det. Begge foreldrene mine jobbet hjemme ( bodde på gård), har en lillebror jeg kunne plage litt (noen år til han ble så stor at han tok igjen) og lekekamerater som var tilgjengelige. Jeg er takknemlig for det i ettertid, mange unger har nå altfor stram timeplan fra de er små. Jeg tror ikke det er bra for dem, og det er synd at mange foreldre ikke har noe valg. I dag har vi fått greie på at Oslo er en av kandidatene som kan bli valgt ut til å arrangere OL i 2022. Er det verdt det, for samfunnet vårt, å ev bruke såpass mye penger på et slikt arrangement? | ||
Cygnus | 2014-07-07 16:45 | |
Nei, og det tror jeg mange synes! Hvilken farve synes du hus IKKE burde ha? | ||
Riaa75 | 2014-07-07 17:50 | |
Lilla ! Bryr du deg med hva naboen bedriver? | ||
frida8 | 2014-07-07 20:12 | |
Bare hvis han spiller høy musikk hele natta.. Har du begynt på ferien? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-07-07 20:39 | |
Tar litt ferie nå og da. Sjelden jeg tar ferie når det er de tradisjonelle ferietidene. La meg så bøye meg i støvet i nesegrus beundring for frida8 som greide talloppgaven i en annen tråd. Hva mener du om østeuropeiske kvinners aktiviteter i Norge ? | ||
Red - Ikke medlem lenger | 2014-07-08 10:51 | |
Alle de østeuropeiske kvinnene jeg kjenner\kjenner til,jobber og har familie,lever et "vanlig" liv. Har du fordommer? | ||
Fidelma | 2014-07-08 20:27 | |
Arrogante franskmenn pleier stort sett å bekrefte mine fordommer:-) Hvordan er det mulig å overbevise seg selv om at husarbeid er en god ide når det er nærmere 30 grader innendørs? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-07-08 21:17 | |
Jeg har prøvd, men ikke klart å overbevise meg selv... Har snudd på det, og har klart å overbevise meg selv om at husarbeid kan gjøres når det er dårlig vær, sommerens fineste dager må brukes på noe annet en støv, skitne gulv og andre kjedelige aktiviteter...:) Hva serverer du til middag en varm sommerdag? | ||
Cygnus | 2014-07-08 21:21 | |
Grillet fisk og en liten salat Har du opplevd å mislike noen sterkt med en gang du møtte dem nesten?? | ||
Emil1960 | 2014-07-09 16:35 | |
Ja jeg tror det , en slags autoradar som slår seg på ! Er du en omtenksom person ? | ||
Riaa75 | 2014-07-09 19:58 | |
Ja, synes det :-) Hva er det som gjør sommeren helt perfekt for deg? Grei ut! | ||
Toneeeee | 2014-07-10 01:50 | |
Sol og varme, slik som nå! Ferie, båt, hav og øy for oss selv! Grilling av blodfersk fisk med salt og einebær på øyen hvor hundene går fritt og avkjøler seg i havbasseng. Familien samlet og lyse sommernetter med brettspill, latter og glede på hytten og en rødmende kveldshimmel som forteller at morgendagen blir like vakker! :-) Ville du tatt et skadet dyr i pensjon til det var klart for livet i det fri igjen? | ||
bearo | 2014-07-10 02:11 | |
De farligste pattedyrene er de store kattene. Det er vanligvis svekkede eller sårede individer som dreper mennesker. Nei takk! Om eg spurte fint, ville du gått på date med meg? | ||
Toneeeee | 2014-07-10 02:25 | |
Uten tvil! ;-) Er det uutholdelig lenge å vente på neste sesong av Game of Thrones eller har livet så mye annet å by på at du ikke vører det en tanke? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-07-10 11:06 | |
Er det en fjernsynsserie? I så fall har jeg komplett Helgenen med Roger Moore på dvd, og trenger således ingen andre serier :) Har du noen gode tips for å få sove skikkelig når det er så varmt som nå? | ||
Riaa75 | 2014-07-10 12:57 | |
Aircondition, eller en skikkelig traurig bok:-) Sitter på kafé i Hellas, synes det er skikkelig usmakelig med folk som nyter kaffen kun i badebukse og bikini. Topp eller t skjorte gjør seg. Hva synes du? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-07-10 13:14 | |
Helt enig, et eller annet lett klesplagg over bikinien eller badebuksa når man beveger seg bort fra bassenget eller stranda! Er du avhengig av koffein? I så fall, hva slags kaffe, eller kanskje energidrikk? | ||