Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 565 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-04-26 18:10 | |
Ja, har ennå 20 bokser solo i entreen. så fargen er gul., men det var vel pigmentering på huden du tenkte på. den er noe forsterket ja, men ikke fordi jeg soler meg, det er fordi man er litt utendørs. Hvilke 4 toppings på pizza ville du velge deg som favoritt ? | ||
LineErle | 2019-04-26 20:50 | |
reker og blåskjell, ost og lys pizzasaus/dressing. Er du for eller mot dødsstraff? Og hvorfor? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-04-26 22:43 | |
ost og saus kommer av seg selv, jeg tenkte på 4 toppings i tillegg til disse, men ok Er for dødsstraff for seriemordere som dreper for sin egen perverse lystfølelse. Hvorfor: Fordi jeg har en intens antipati mot mennesker som hygger seg fordi at andre lider mye. Hvem ønsker du som Norges neste statsminister ? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-04-26 23:09 | |
Hareide, kanskje. Jensine: Hvem skal ta på seg å drepe seriemorderne da? En bøddel? Blir vel en seriemorder selv etterhvert da. | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-04-26 23:35 | |
ja. når jeg sier antipati, så mener jeg ikke hat. men jeg mener en rettferdig straff er dødsstraff for seriemordere. Det er ikke alltid den som utfører drapet som er morderen, hvilken turistattraksjon har du lyst til å se ? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2019-04-27 08:30 | |
Når jeg var liten, var vi på Baroniet i Rosendal. Jeg husker ikke så mye av besøket, annet enn at det var masse roser i hagen. Dit kunne jeg tenkt meg tilbake! Er du plaget av pollenallergi, og har du eventuelt gjort de forberedelsene du kan? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-04-27 11:57 | |
Nei, er heldigvis ikke plaget med allergi. Bank i bordet! (Rosendal er verdt et gjenbesøk). "Det er ikke alltid den som utfører drapet som er morderen,..", sitat Jensine. Jeg blir ikke klok på den setningen der, noen som kan forklare? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-04-27 12:10 | |
Tenker vel på bruk av leiemordere, da. Har du blitt rammet av flystreiken? Og hvordan har du løst det i så fall? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-04-27 12:26 | |
Nei, kan ikke bli rammet av flystreik når jeg ikke flyr, for jeg liker ikke å fly..... ;-) Leiemorder! Så blir leiemorderen morderen da, og gjør samme avskyelige handling som seriemorderen....... men på oppdrag. Spm: Kan man da fraskrives ansvaret? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2019-04-27 12:27 | |
Jeg ble ikke rammet, ei heller min datter! Men hun skulle fra Bangkok til Amsterdam i går, og flyselskapet hun skulle reise med gikk konkurs (Jet Airways)!! Så hun kom seg avgårde i dag, ganske så mye fattigere! Jentene hun skal møte i Amsterdam (bursdagsfeiring) ble rammet av flystreiken til SAS, usikker på hvordan de løste det! Er du barnslig? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-04-27 15:08 | |
Ja, heldigvis. Befriende deilig ;-) Hender det at når du nettopp har spist en kroneis med jordbærsmak at du bare mååå ha en til, og så gjør du det, spiser en til og blir litt i metteste laget, men allikevel fornøyd og blid? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-04-27 15:10 | |
(Ps, ser nå at Mira (+ meg selv) hoppet galant over mitt forrige spm, så jeg svarer på det selv. (ang dødsstraff). Kan man da fraskrives ansvaret? - NEI, selvsagt ikke.) | ||
Nixita | 2019-04-27 16:17 | |
Nei har ikke spist is på over to år, men kan spise for mye potetgull. Spiser du "5 om dagen"? | ||
Cygnus | 2019-04-27 16:23 | |
Jeg tror det. Har du noen gang en sterk følelse at du har vært et sted tidligere - selv om du vet at du ikke har vært det i dette livet! ;) | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-04-27 17:07 | |
Ja, når jeg ser gamle bilder av New York sine strøk i byen med visse høye bygninger, boligstrøkene utenfor, og for eksempel jernbanestasjonen, så får jeg en lengsel og en helt spesiell følelse. Og i England føler jeg meg hjemme. Hva ville du gjøre om du fikk gratis ferie og 20.000 kr i lommepenger i London ? | ||
AaseB | 2019-04-27 17:35 | |
Først og fremst sørget for å tilbringe 2-3 timer i Kyoto Garden i Holland Park, helst med noen som ikke måtte prate hele tiden. Spist på Wagamama hver eneste dag og reist samtidig med at en artist jeg har lyst til å oppleve live hadde konsert, så jeg fikk vært der. Science museum ville jeg også besøkt. Tror jeg hadde fått litt penger til overs da, men det er jo greit. Hvem beundrer du av norske politikere i dag? | ||
Emil1960 | 2019-04-27 19:56 | |
Ingen !!! Hva ser du på tv på en lørdag ? | ||
LineErle | 2019-04-27 20:05 | |
Ser ikke på tv`n om lørdagen. Ingenting av interesse. Fredagen er litt bedre tv-kveld. Hva tenker du om IS-mødrene og barna? Er det rett å skille mor fra barn? Bør de hentes hjem til Norge? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-04-27 20:10 | |
Jeg synes det er veldig vanskelig å ha noe klart standpunkt hverken den ene eller andre veien der, med så mange hensyn, og så mange potensielt alvorlige komplikasjoner som ligger der. Blomstrer trærne der du bor nå? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-04-27 20:29 | |
Selvsagt! Vi snakker vakre Vestlandet, og her står trær og blomster i blomst. Har vi for mange innvandrere med muslimsk bakgrunn her i landet? | ||