Spillrom
Sjiraffen | 20 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 20 |
Mobilspill
Pågående | 8 965 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
gompedyret | 2013-02-10 13:25 | |
Nei. Det er av og til interessante tolkninger, men har ikke sett noen som har vært _bedre_ enn originalen. Har du vært mest utendørs eller mest foran tv'en denne helga? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-02-10 13:28 | |
Ingen av delene. Har vært innendørs, men ikke sett tv. Hvilken planet kunne du tenkt deg å flytte til hvis alle var beboelige? | ||
Snømannen | 2013-02-10 15:20 | |
Gliese 581 g er vel den beste kandidaten. Ellers må man kanskje ta hensyn til reiseveien og da blir svaret Mars. Er tannlegen din rik? | ||
gompedyret | 2013-02-10 15:40 | |
De fleste i Norge er rike. Hvilket dyr smaker best? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-02-10 15:50 | |
min tannlege er rådyr! hahahahahaha sauen smaker best, og bør få leve et trygt og godt liv hva er ditt beste tips når forkjølelse og influensa herjer i kroppen? | ||
Fidelma | 2013-02-10 16:39 | |
Kakao er universalmedisin. Ellers fungerer søvn bra. Bortsett fra ordspill.no, hvilke nettsteder liker du? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-02-10 17:42 | |
Her er det mye morsomt og lærerikt : www.purposegames.com/ Tror du på fremtiden? | ||
nalo | 2013-02-10 18:49 | |
Må jo det, elles er alt håp ute. Fått/gitt mykje oppmerksomhet på morsdagen? | ||
Snømannen | 2013-02-10 20:04 | |
Ikke mottatt mye nei. Har bare ei mor så fikk ikke gitt så mye heller. Trenger mor mer oppmerksomhet enn far? | ||
Sinabelle | 2013-02-11 10:41 | |
Det er vel et individuelt spørsmål. Noen ønsker mye oppmerksomhet, andre ikke. Ergo, hvorvidt det er mor eller far som trenger mest oppmerksomhet er umulig å svare på. Det finnes ingen fasit, mennesker er rett og slett forskjellige. Når vasket du bak kjøleskapet sist? | ||
trud | 2013-02-11 15:20 | |
til jul - det var ikke så ille.... støvsugeren tar litt ellers i året.... hvor er du nå?!? | ||
Lene T | 2013-02-11 17:10 | |
I sofaen min. Syns du det er ok å strikke mens du er tilhører på et foredrag? | ||
nalo | 2013-02-11 19:45 | |
Før ville eg kanskje synest det, men no trur eg eg vil seia at det er litt respektlaust. Er du som meg, så kan du strikka uten å missa konsentrasjonen om det som er rundt deg. Men hugs, den som held foredraget kan oppfatta deg som uinteressert og kvifor skal han/ho gje sitt beste, når publikum ikkje er engasjert? La strikketøyet (spøtet) ligga heime til kveldskosen, er mitt råd. Er det snart slutt på fyringssesongen? | ||
Lene T | 2013-02-11 19:49 | |
(Enig, nalo! Så dette på et foredrag nylig, og lurte på om dette var "allment akseptert" og bare meg som var sær...) Håper det, men tror ikke. Blir nok langt borti 2 måneder til med den slags. Liker du best tidlig eller sen påske? | ||
CaB | 2013-02-11 20:53 | |
Sen påske er å foretrekke mener nå jeg. Vil helst ha sol og varme i påsken. Ikke noe snø på bakken men heller blomster som titter frem:) Hva er det beste med påsken? | ||
bris1 | 2013-02-11 20:58 | |
Best med påsken er besøk av barn og barnebarn, og det håper jeg på også i år! Når man går på et fortau, skal man da gå på høyre eller venstre side når man møter andre? (Jeg føler meg rett som det er som den soldaten som er den eneste som går i takt ;-)) | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2013-02-12 00:51 | |
jeg går høyre og bikkjene veit veldig godt at det er høyrekjøring =) men rart er det, med to store dyr foran meg trenger jeg aldri bytte side om det kommer noen imot. får liksom automatisk fri vei. men jeg strammer inn linene og dyra ser ikke engang på folk vi møter . opplever du det samme? | ||
Snømannen | 2013-02-12 08:44 | |
At jeg møter folk med store bikkjer en må passe seg for?... Ja stadig vekk. Hundeeiere mangler stort sett respekt for andre. At jeg er den eneste som går i takt....joda...det og. Skikk og bruk er vanskelig. Skal mannen gå først eller sist ned en (rulle)trapp? | ||
mamsen2 | 2013-02-12 10:29 | |
Synes mannen skal gå først... er litt godt å ha noen å holde i dersom det blir kollisjon med andre som kommer opp trappen ! Hvem synes du skal gå først inn døren f.eks. på en restaurant - mann eller kvinne? | ||
Snømannen | 2013-02-12 11:05 | |
Kvinnen for mannen skal jo holde døren oppe. Til damene: Har du "mistet" lommetørklet ditt for å komme i kontakt med en herre i det siste? ' Til herrene: Når la du sist jakka de i en søledam for å hjelpe en dame over veien? | ||