Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 897 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-04-15 18:30 | |
Ja, men av den avslappende liberale typen. Ikke noe jåseri i hagen, men store fine trær av ulike slag plassert landskapsarkitektonisk eksepsjonelt flott. Hva har vært ukens største overraskelse for deg ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-04-17 08:45 | |
Den alt for lange rekken med direkte villedende overskrifter hos Aftenposten. Hvem vil du helst ta en kaffekopp og skravle med, av mennesker du ikke omgås med til daglig? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-04-17 16:26 | |
Veldig godt spørsmål! Jeg er ikke flink til å skravle; men kunne tatt en prat med ?. Ja hvem skulle det være tro. Aller helst Elvis, men det går jo ikke; så, uff dette var vanskelig. Synes han "Jeg mot meg" fyren er interessant, så ja, han kunne det bli. Har du vært i en Geopark her i Norge? (Og hva synes du?) Visstnok lillebroren til UNESCO sin verdensarvliste. | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-04-23 08:55 | |
Nei, det har jeg ikke. Men, det er sikkert morsomt. Hva foretrekker du av belte eller bukseseler? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2019-04-25 10:55 | |
Belte...:-) Savner du en liker-funksjon her inne, lik den på Facebook? | ||
Cygnus | 2019-04-25 12:07 | |
Ja - og dessuten mulighet til å rette opp feilskriving. Hvordan og hva til bruker du facebook? | ||
Emil1960 | 2019-04-25 15:24 | |
Jeg er veldig opptatt av flotte naturfoto , Dachshund , chatter litt med venner/familie , følger med på utbygging/utviklingen i hjembyen min Moss , og gamle bilder f.eks.fra den andre halvdelen av meg ...Nord Østerdal/ Røros , sånt er koselig , spesielt siden jeg driver litt med slektsgranskning :-)) ! Syns du at du kommuniserer godt i parforholdet ? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-04-25 17:17 | |
Ja, faktisk... (mye annet som er "gærent", men kommunikasjonen er på plass). Slektsgransking ja; interessant. Er du "redd" for å finne en morder et stykke bakover? | ||
Emil1960 | 2019-04-25 17:44 | |
Ha ha , nei :-)) ! Men jeg kan være i slekt med Tsarfamilien ...wow ! Hvor mye har du vunnet i flax/ lotto noen gang ? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-04-25 18:11 | |
Tillater meg en liten avsporing: Til Emil: Min bestefar på morssiden kom trolig fra Østerdal/Røros. Har gjort noen små forsøk på å spore ham opp, uten hell. Han døde før jeg ble født (1966). Sannsynligheten for at du har hørt navnet hans er vel ikke stor, men det skader jo ikke å spør? Så jeg sender deg en privat melding med navnet, og ca. fødsels/dødsår. Kanskje du har hørt navnet? | ||
Emil1960 | 2019-04-25 19:01 | |
Har sendt deg svar ...får se hva som skjer etterhvert ! Flere som stammer fra Moss eller Østerdalen/ Rendalen Røros ? | ||
Cygnus | 2019-04-25 20:10 | |
Emil og ordputter: Hvorfor sender dete ikke private meldinger om slike helt private ting ? Dette er tråd for svar og spørsmål - men hva er egentlig spørsmålet nå? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-04-25 20:57 | |
Ok, spørsmålet er: Har du noen gang i ditt korte eller lange liv tenkt at sjelen lever evig, og at vi kan "risikere" å bli født på ny en eller annen gang? | ||
LineErle | 2019-04-25 20:57 | |
Emils to spørsmål: Hvor mye har du vunnet i flax/ lotto noen gang ? Flere som stammer fra Moss eller Østerdalen/ Rendalen Røros ? Vant litt over 6000 en gang, brukt opp for lengst. Nei, men bodde på Rena i Østerdalen ett år. Liker du å opptre som politi, passe på at alt går riktig for seg, liksom? | ||
LineErle | 2019-04-25 20:58 | |
ah, ordputter, kjappingen ... ;-) Nei, tror ikke på reinkarnasjon. Satser på et liv i himmelen heller, at det er siste endestasjon. Gjentar spm: Liker du å opptre som politi, passe på at alt går riktig for seg, liksom? | ||
Cygnus | 2019-04-25 22:25 | |
Overhodet ikke (men jeg tror spill avhenger av at en følger reglene - når jeg spiller sjakk, flytter jeg ikke en bonde hvorsomhelst på brettet) Synes du at det er kjempekreativt å flytte bonden som om den var f eks en dronning? | ||
LineErle | 2019-04-25 22:33 | |
Oi, ja. Kjempekreativt...... Hva syns du er en passende reaksjon for stortingspolitikere som kødder det til med reiseregningene sine? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-04-26 07:13 | |
Hva med å tvinge de til å ta "buss for tog" i rushtrafikken som eneste reisemiddel resten av perioden? Hvilken bok leste du sist? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2019-04-26 07:35 | |
En helt vanlig familie, Mattias Edcardsson! En litt annerledes krim, likte den veldig godt! Far er prest, mor jurist og de har en datter på 19 år som går på skole. Alt snus på hodet når datteren blir arrestert for drap! Hvor langt er en prest og jurist villig til å går for å redde familien... Leste eller så du på krim i påsken? | ||
Emil1960 | 2019-04-26 15:30 | |
Ja , jeg syns serien Vera på Nrk er veldig fin ! Cygnus : vi tullingene skriver privat nå :-)) Har du fått Påskefarge nå ? | ||