Spillrom
Sjiraffen | 18 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 18 |
Mobilspill
Pågående | 8 947 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-09-24 10:54 | |
![]() | Det første man da må forstå er at man ikke kan bruke ubegrenset med penger for da går verdien av pengene ned mot null, og verden blir i tilfelle et kaos. Dvs. at man må begrense til et fåtall viktige prosjekter. Så ville jeg ha startet et internasjonalt firma som sørger for å jobbe med teknologi og praksis innen drikkevannanskaffelse. Midler til utdanning i alle land basert på et firma. Midler til organisasjon til bekjempelse av religiøs aktivitet som begrenser menneskers frihet . Midler til en organisasjon som arbeider med prevensjon. Midler til et firma som jobber med naturmiljø og global forurensning. Hvilken frukt liker du best ? | |
Cygnus | 2015-09-24 10:58 | |
![]() | Plommer og mango Hva er det beste med høsten? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-09-24 11:05 | |
![]() | Åh.... Alle fargene i naturen....den friske luften... skumtoppene på sjøen når ruskeværet setter inn... Listen er uendelig! Jeg liker høsten. Liker du opera? | |
GreteSB | 2015-09-24 14:07 | |
![]() | Nei, det er ikke helt min smak. Operetter derimot liker jeg godt. Hva slags musikksjanger liker du best? | |
Nixita | 2015-09-24 16:03 | |
![]() | Country Er det lenge siden du har sett et teaterstykke? | |
AaseB | 2015-09-24 21:18 | |
![]() | Jeg så Oliver Twist på Oslo Nye Teater våren 2013, så det er litt for lenge siden sist. Hvorfor bor du ikke på landet (du som ikke gjør det)? | |
MaAnHe | 2015-09-24 22:02 | |
![]() | Fordi Stord fikk bystatus i 1997. Følger du Symesterskapet på NRK? | |
bris1 | 2015-09-24 22:49 | |
![]() | Absolutt, og jeg har fulgt den britiske serien tidligere. Søm er absolutt en av mine favoritthobbyer. Må du ha med dagsrevyen hver dag? | |
AaseB | 2015-09-25 08:46 | |
![]() | Nei, jeg ser lite på TV for tiden, og får nyhetene med meg mange ganger i døgnet ellers på nettet. Hvorfor bor du ikke i byen (du som ikke gjør det)? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-09-25 17:09 | |
![]() | Vel, jeg bor i byen, men skulle ønske jeg ikke gjorde det, for å kunne ha litt mer ro og natur rundt meg enn en blokktilværelse i et støyende og hektisk bymiljø kan by på. Hvilken fugl er din favoritt? | |
Nixita | 2015-09-25 20:49 | |
![]() | Linerlen, fordi jeg husker de så godt fra jeg var liten, og spesielt en ble nesten tam, kom hver gang vi spiste ute. Mener å huske de digget brunost :) Går du på jakt? | |
AaseB | 2015-09-25 20:52 | |
![]() | Jeg så en flokk med sidensvans i en snødekt eplehage for noen år siden, og det vakre synet glemmer jeg ikke. Sidenssvansen oppholder seg visst i Sør-Norge om vinteren og hekker i Nord-Norge om sommeren. Om det da ikke etterhvert har endret seg nå som så mye annet. Hvilket dyr har du mest til felles med? | |
AaseB | 2015-09-25 20:54 | |
![]() | Der svarte vi visst omtrent samtidig, Nixita! Jeg jakter på gode opplevelser, blant annet bingoer. Spørsmål over | |
trud | 2015-09-25 21:36 | |
![]() | Katten - jeg elsker katter.. De er intelligente, selvsentrerte, bekvemmelige, stolte, beveger seg med verdighet og gratie - de lar seg oppdra og er kjærlige men fremfor alt selvstendige - de klarer seg selv! Er det viktig å ha en bestevenn?? | |
pellkjell | 2015-09-25 21:41 | |
![]() | Like viktig å ha flere gode venner. Hva er det med alle disse hverdagsrasistene? | |
Cygnus | 2015-09-25 21:53 | |
![]() | De er syke, eller kanskje redde? Ekkelt er det iallefall! Blir du provosert av folk som har meninger som tenderer mot det fremmedfiendtlige? | |
auau | 2015-09-25 22:07 | |
![]() | Ikke provosert, snarere engstelig - for ikke å si skremt. Hvorfor kan ikke menneskene bruke fornuft og være konstruktive? | |
AaseB | 2015-09-25 22:35 | |
![]() | Fordi samfunnet nå i aksellererende fart belønner egoisme. Vi bør tenke på at det faktisk lønner seg mest for alle i det lange løp å spille på lag. Og slutte å fokusere på det lille som skiller oss, i stedet for alt det grunnleggende som vi faktisk har felles. Men det er kunnskap det skorter på. Hvilken ministerpost burde du ha hatt, og hva er det første du ville ha gjort i den jobben? | |
pellkjell | 2015-09-25 22:41 | |
![]() | helseminister, lovfestet enerom på aldershjem. nytt på nytt scorer godt på ordspillspørsmålet. Savner du Nærum ennå, nå som Golden har fått prøvd seg noen runder? (Det gjør jeg, nytt på nytt blir aldri det samme) | |
Cygnus | 2015-09-25 22:53 | |
![]() | Jeg savner Nærum - ingen over ingen ved siden - men Golden er ikke verst! Er du sjokkert over VW- skandalen, eller tror du alle har svin på skogen?? | |