Spillrom
Sjiraffen | 21 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 21 |
Mobilspill
Pågående | 8 933 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
AaseB | 2018-07-01 19:19 | |
![]() | Folk som slipper unna med å oppføre seg som duster og slipper unna med det fordi de har de riktige vennene. Jeg tenker selvsagt på de siste justisministerne i landet nå. Hvor mye er nok sol og varme for deg? | |
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-07-01 19:30 | |
![]() | Aase! Hallo! Long time......så godt å se at du henger med :-) ja, de justisministerne, altså..... godt de ikke er venneløse ;-) Jeg trives strålende i sommerværet, men det trenger ikke bikke noe særlig over 25 grader. Sverigedemokraterna er nest størst parti nå, hvorfor? | |
kokaia | 2018-07-03 22:44 | |
![]() | Partiprogrammet appellerer tydeligvis til stadig flere velgere. Hva er sommerens vakreste eventyr for deg? | |
HannaLo | 2018-07-03 23:04 | |
![]() | Havet Hva gir deg mest når du skal unne deg en skikkelig ferie? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-07-05 17:28 | |
![]() | Ikke helt sikker på om jeg forstår spørsmålet rett, men ferie for meg må iallefall inneholde nærhet til ett eller annet vann. Helst sjø, men et vann eller tjern (hva er egentlig forskjellen?) på fjellet kan også duge, bare det er stort nok. Har du en favorittsjokolade? | |
Dragon lady | 2018-07-05 17:33 | |
![]() | Sjokolade er ikke min forte - vil heller ha tørrfisk! - men mandelstang og lohengrin er ok! Følger du med på fotballverdensmesterskape t? | |
Cygnus | 2018-07-05 17:44 | |
![]() | Litt - siden ektefellen er ivrig! Hvilken norsk politiker synes du er mest troverdig? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-07-05 18:22 | |
![]() | Tja. Si det. Jeg synes egentlig vi jevnt over har ganske redelige og troverdige politikere her til lands, men må jeg velge én så velger jeg APs Jan Bøhler. Har du blitt solbrent ennå? | |
trud | 2018-07-05 18:50 | |
![]() | Nei - koser meg ute i skyggen - får sol mesteparten av året og er redd for hudkreft siden jeg solte meg altfor mye som ung - uten beskyttelse. Naturlig frisk farge nå.. Hvordan reagerer du når noe du gruet deg for/var redd for viste seg ikke å være farlig?? | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2018-07-06 13:39 | |
![]() | Med lettelse & glede! Hva skal man gjøre for å få folk til å skjønne at man IKKE etterlater dyr eller barn i bilen i den varmen som har vært nå?? | |
Cygnus | 2018-07-06 14:46 | |
![]() | Jeg tror det er håpløst - de skulle prøvd det selv!!! Har du noensinne angret på yrkesvalget ditt eller andre ‘livsvalg’? | |
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-07-06 23:46 | |
![]() | Ja, men gjort er gjort. Hva er det mest eksotiske dyret du har tatt på ? | |
Cygnus | 2018-07-07 00:26 | |
![]() | En koala Hvilket dyr ville du vært?? | |
trud | 2018-07-07 10:39 | |
![]() | En katt - jeg elsker katter men må lan jeg ikke ha dyr - er altfor mye på reisefot.... Cygnus: syntes det var en bra straff, jeg - la de som etterlater barn/dyr i varme biler få som straff å oppholde seg der en god stund - innelåst, under skjult oppsyn!! Kan du svømme så godt at du kan redde deg selv i en krisesituasjon? | |
trud | 2018-07-07 10:40 | |
![]() | Trykkleif:... men nå kan jeg ikke.... | |
Cygnus | 2018-07-08 12:26 | |
![]() | Ja - hvis distansen ikke var for lang! Hva er ditt beste eller verste minne fra barndommen? | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2018-07-09 09:54 | |
![]() | Jeg har mange gode barndomsminner, vanskelig å plukke ut hva som er det beste! Men ferielykken, da vi satte oss i bilen og kjørte nordover, stoppet på en rasteplass og koste oss med maten mor hadde laget. Det var ingen "kjapp pølse på en bensinstasjon" da... Eller leken med barna i gata, vi var ute stort sett hele tiden, indianer og cowboy, rotte, boksen går... Eller når vi fikk vår første hund... Har du vært på Lillehammer noen gang, og besøkte du Maihaugen? | |
bris1 | 2018-07-09 14:44 | |
![]() | Jeg har vært på Lillehammer, og har besøkt Maihaugen. Veldig gode minner fra den dagen. Hva finner du på når (om) du kjeder deg? | |
trud | 2018-07-09 14:56 | |
![]() | Hører på lydbok, spiller Ordspill, leser, ringer en venn, går en tur - sjekker mobil/PC, kjører en tur - noen flere forslag?? Ser på TV... Hva gjør du hvis du er ordentlig lei deg og/eller såret?? | |
Cygnus | 2018-07-09 19:43 | |
![]() | Jeg gråter !! Hvilke miljøtiltak fokuserer du mest på i dagliglivet? | |