Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 9 136 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Yber - Ikke medlem lenger | 2012-10-03 03:32 | |
![]() | Katten Hvilket dyr så du sist i skogen ? | |
Lene T | 2012-10-03 09:15 | |
![]() | Ekorn:) Liker du makeover-program på tv? | |
Boubou | 2012-10-03 15:27 | |
![]() | Liker ikke TV, så, nei. Tar du IQ- og andre hjernetrimtester du kommer over? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-10-03 16:50 | |
![]() | Ja. Har du bakt kake og tatt med blomster til en snill gammel dame i nabolaget som du synes fortjener det? | |
Mortil5 | 2012-10-03 17:46 | |
![]() | Nei, har ingen gamle damer i nabolaget. Men har tatt med vin og blomster til en gammel mann /nabo - fordi han er så snill. Hva er det første du gjør når du står opp om morgen ? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-10-03 18:16 | |
![]() | Tisser! Får du sove hvis du ikke har pusset tennene? | |
leonella | 2012-10-03 19:26 | |
![]() | ja, glatt...... desverre..... Synes du at morgenstund har gull munn eller er tull igrunn ? | |
Månestråle00 | 2012-10-03 19:27 | |
![]() | Nei det er som å ikke törke seg i baken etter et toabesök!!! Å det gjör vi alle sammen håper jeg:) hihihi Går du på offentlige toaletter uten desinfensere toaringen först? | |
Boubou | 2012-10-03 19:55 | |
![]() | Ja, heldigvis. Sunn toleranse for litt skitt og lort er nyttig. Men jeg går IKKE derfra uten å desinfisere puselankene, jeg tar aldri i dørklinken på vei ut og jeg spiser ikke kommunale peanøtter (og har nesten aldri magesjau, bare en bitteliten smule i Indua en gang). Har du reist i land som er seriøst uhygieniske? Hvordan reagerte du? | |
Boubou | 2012-10-03 19:57 | |
![]() | Åh, hoppet over Leonella. Morgenstund har definitivt gull både her og der:-) elsker verden før de andre våkner. Spørsmålet over gjelder. | |
Snømannen | 2012-10-03 20:01 | |
![]() | Definer useriøst uhygienisk. ;-) Svaret er nok tja. Uten tvil tja. Hva er det som gjør at du får lyst til å reise et sted? | |
Boubou | 2012-10-03 20:04 | |
![]() | Seriøst uhygienisk - den lista må du nok legge selv... Synes du det var det, fortell. Hvis ikke, ikke noe å fortelle om...? | |
Kirsti | 2012-10-03 20:13 | |
![]() | Ja, jeg har vært i India, der standarden for hygiene – av til dels svært forståelige grunner – er mildt sagt annerledes enn vår. Ekskrementer fra så vel tobeinte som firbeinte av alle slag overalt, selv inne i storbyene, bare for å nevne ett eksempel. Og å oppleve et slakterhus i Mumbai ... vel, vi kan si det slik at jeg hadde mest lyst til å ta et bad i lut etterpå for å være sikker på at jeg var ren. Men vegetarianer ble jeg ikke, gitt. Reagerte kanskje først og fremst med å innse hvor ubegripelig privilegerte vi er her oppe i nord, pluss en nokså forhøyet toleranse for interessante lukter etter hvert som reisen skred frem. Og India er fantastisk, kommer garantert til å reise tilbake igjen. Sånn, det var ordentlig svar til Bobou, og Snømannen skal få svar, han også: Det er først og fremst ønsket om å oppleve en annen kultur og se hvordan folk lever andre steder, samt at det finnes konkrete ting på reisemålet jeg har lyst til å se og oppleve. Hyggelig klima er heller ikke noe minus. Du kommer skrubbsulten hjem, gleder deg til middag, og blir såååå skuffet, for på menyen står ... hva? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-10-03 21:52 | |
![]() | Salat. (Som jo er godt, men som ikke metter når en er skikkelig sulten!) Hvilket bryggeri har den beste pilsneren her i Norge? | |
Fidelma | 2012-10-03 21:54 | |
![]() | Drikker minst mulig pils. Hvorfor drikke pils (kattepiss) når det finnes så mye godt og smakfullt øl å velge mellom? | |
Lene T | 2012-10-04 00:07 | |
![]() | Fordi smaken er delt, og ikke alle er enige med deg i den karakteristikken av pils. Går du ut i regnvær - mer enn du må? | |
arctic - Ikke medlem lenger | 2012-10-04 04:17 | |
![]() | ja, regnvær kan være fint hva gleder du deg til å gjøre ute til vinteren? | |
Grøpp | 2012-10-04 05:54 | |
![]() | Gå mest mulig på ski med hundene mine. Håper på flotte snøforhold på Østlandet. Hvilken farge er hovedfargen til jul i hjemmet ditt? | |
Boubou | 2012-10-04 07:52 | |
![]() | Til jul blir det rødt, grønt og hvitt og gull, på det som kan byttes eller legges til. Men ikke før 1. desember!! Hvilken by er best, og i hvilken situasjon elsker du den høyest? | |
Lene T | 2012-10-04 08:43 | |
![]() | Nice. Når jeg er der på varme sommerdager:) Har du begynt å forberede julen? | |