Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 941 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-01-07 20:43 | |
Nei, synes nesten det er litt i minste laget...;) Trener du ute i guds frie natur, eller svetter du inne i en sal med mange andre? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2013-01-07 21:37 | |
ute!!!!!!! kan en svett kveld på spinningsykkel med 29 andre måle seg mot en kveld med månelys og godt skiføre? | ||
Boubou | 2013-01-07 21:38 | |
Litt ute, litt inne og litt hjemme i stua. Skulle ønske jeg fikk mer lag/ballspilltrening for det er aller morsomst - en time i uka er langt fra nok! Hvis du kunne endre en enkelt detalj i livet ditt, hva skulle det være? | ||
Boubou | 2013-01-07 21:40 | |
Upps ... For sen .. Arctic: nei, men en time med basketballkamp tre mot tre kan! (Jeg er pinglete og går bare på ski når det er dagslys og blåswixføre). Spørsmål over | ||
Persilleblad | 2013-01-08 02:41 | |
At jeg kunne fly. Går du ofte på kino? | ||
Sinabelle | 2013-01-08 10:45 | |
Ofte er vel å strekke det litt langt, men liker å gå på kino. Forrige kinotur så jeg "The Hobbit: An Unexpected Journey", og tror neste tur blir for å se nyinnspillingen av "Les Misérables". Når laget du snømann sist? | ||
Lene T | 2013-01-08 22:22 | |
Fælt å si det, men det husker jeg ikke en gang. Bør får gjort det snart:) Hva er din favorittmusical? | ||
bris1 | 2013-01-08 22:27 | |
Cats, antagelig fordi det er den eneste jeg har sett "live". Var kjempeheldig med billettkjøp i London for mange år siden, og satt på 1. Rad med "kattene" dansende tett innpå. En del nydelige melodier der også. Hvor har det blitt av Gompedyret? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-01-08 22:33 | |
Han er ute og mater sjiraffen med lapskausrester. Hva tror du sjiraffen til Gompedyret heter? | ||
Persilleblad | 2013-01-08 23:04 | |
Jeg har et spørsmål som er om noe annet. Hvorfor er det sånn at noen tråder forsvinner? Populære tråder. Selv om de ble oppdaterte. Feks bingostafetten? Er det bare jeg som ikke finner den? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-01-08 23:31 | |
Ja. Den er her : www.ordspill.no/foru...ea did=1297 | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-01-09 10:54 | |
Tror sjiraffen til Gompedyret heter Raffmus... Kunne du tenke deg å korrigere noe på kroppen din ved hjelp av kirurgi? | ||
Lene T | 2013-01-09 11:33 | |
Nei. Men kunne ønske jeg hadde guts nok til å gjøre det ved trening.. Skal du til "Syden" til sommeren? - I så fall, hvor? | ||
Boubou | 2013-01-09 14:43 | |
Nei. Har aldri vært i "syden" og det frister ikke all verden. Til sommeren skal jeg bare være hjemme og kose meg med kjøkkenhagen som er under planlegging. Hva bør jeg lage til middag i kveld? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-01-09 14:50 | |
Hva med en deilig varmende tomatsuppe? Fres opp litt finhakket løk, selleristang, vårløk og gulrot i en tykkbunnet kjele, kok opp en halvliter vann i vannkokeren, hell dette over og la det surre litt sammen med en buljongbit. Når den er oppløst heller du over tre bokser knuste tomater og lar det koke en stund. Smak til med salt, pepper, oregano, basilikum, timian og sukker etterhvert, og rund av med en liten fløteskvett oppi mot slutten. Kok egg ved siden av, og vips så har du en deilig varmende suppe på en kjølig dag. Lar du deg imponere over at geografitråden til Boubou snart tar igjen denne i antall innlegg? | ||
AaseB | 2013-01-09 15:29 | |
Takk for den oppskrifta, Erik! Manglar ein tomatboks i dag, men det skal eg ikkje gjera i morgo. Ja, eg er imponert over lengda på den tråden. Og enda meir imponert over kunnskapane folk har om verdenskartet. Veldig interessant og lærerikt å følge med på. Om du kunne gje bort ein million kroner til ein organisasjon, kven skulle fått pengane? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-01-09 15:35 | |
Flere gode kandidater, men tror jeg hadde landet på Frelsesarmeen. (lover å gjøre det hvis jeg sitter som nybakt vikinglottomillionær i kveld) Hva skal man si om Sofia Jupither som mener at Egners Kardemommeby er skadelig for barn? www.aftenposten.no/m...86 101.html | ||
Lene T | 2013-01-09 16:29 | |
Jeg blir provosert, og syns den godeste fr Jupither virker litt småsyk. Hva er ditt beste litterære barndomsminne? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-01-09 19:30 | |
Emil i Lønneberget skapte en egen verden som jeg levde meg inn i. Nyttårsforsett eller lignende ? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-01-10 12:49 | |
Slutte å bekymre meg så mye (for mine nære og kjære...)! Har du kastet/ryddet ut julen? | ||