Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 945 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Emmas | 2012-10-12 09:42 | |
Som du ser meg. Annerledes, og VELDIG bra! Mitt barndoms ferieparadis var ULA, mellom Sandefjord og Larvik. Har du et sted du setter over andre? | ||
rotsen | 2012-10-12 14:14 | |
BORACAy , et strandparadis på Filippinene... hva er det som sparkler og gnister i høsten? | ||
Boubou | 2012-10-12 15:59 | |
Sparkler??? Det er sånn man gjør med gipsvegger. Så vi får si at det er håndverkerne; malerne sparkler, og elektrikere lager gnister? Høst, vinter og vår. Følger du gullrekka, eller hva det var? Er ikke det på fredagene? | ||
ubestemt | 2012-10-12 16:04 | |
Gullrekka med beat for beat, nytt på nytt og Skavlan var noe man fulgte med på før i verden mens man koste seg med noe svart og av og til noe rødt i glasset. Nå har man resignert, akseptert familiens argumenter om utdatert TV- konsept og har overlatt fjernkontrollen til partner og/eller barn som helst vil se på noe annet. Er DU en billig håndverker? (Titter på vinduene som skal skiftes ut i huset) | ||
ubestemt | 2012-10-12 16:05 | |
Gullrekka med beat for beat, nytt på nytt og Skavlan var noe man fulgte med på før i verden mens man koste seg med noe svart og av og til noe rødt i glasset. Nå har man resignert, akseptert familiens argumenter om utdatert TV- konsept og har overlatt fjernkontrollen til partner og/eller barn som helst vil se på noe annet. Er DU en billig håndverker? (Titter på vinduene som skal skiftes ut i huset) | ||
ubestemt | 2012-10-12 16:05 | |
Snømannen | 2012-10-12 16:12 | |
Jeg er IKKE en BILLIG håndverker. Ikke ring meg hvis du vil ha staket opp rørene dine. Vil du ha Nobel's fredspris? | ||
rotsen | 2012-10-12 16:21 | |
JA... nobel's fredspris for matlaging for alle som er sulten! så ingen skal tigge, stjele, ingen sulter. har du smakt durian? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-12 16:23 | |
;-) Nei, jeg har ikke fortjent den. Blir det fred på jord noen gang? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-12 16:24 | |
ups, for sein ja. Durian? Nei. Hvordan smaker durian + blir det fred på jord noen gang? | ||
mymlen | 2012-10-12 16:50 | |
Det er nok smaken av Nobel-middagen.... Hva er din favoritt blant de kongelige? | ||
mymlen | 2012-10-12 16:54 | |
(hvem burde det kanskje stått...) | ||
Snømannen | 2012-10-12 17:24 | |
Kongen spå klart. Det blir fred på jorden til slutt. De hadde kunstutstilling på skolen jeg gikk på. Der var det et bilde som het. "Da freden kom". Det var laget av brent avispapir og kullstift. svart jord + røyksøyler. Når vi har urydde oss selv kommer freden. Hva synes du jeg burde spurt om? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-12 17:45 | |
Du kunne spurt om monarkiet har utspilt sin rolle? Ja, monarkiet har utspilt sin rolle. La oss runde av når Harald runder av. Tror du på reinkarnasjon? | ||
leonella | 2012-10-12 17:48 | |
jepp, men så tror jeg nok på det meste som ikke er bevist feil.... Har du prøvd akupunktur ? | ||
mymlen | 2012-10-12 17:49 | |
En nasjon av rein-karer? Det må jo være når sameland løsriver seg og danner egen nasjon på nordkalotten. Med Mari Boine som president over alle rein-kara. Hvis du fikk bestemme - hva skulle årets TV-aksjon være til inntekt for? | ||
mymlen | 2012-10-12 17:50 | |
Hm - sein ute. JA jeg har prøvd. Uten resultat. Og så: Tv-aksjonsspørsmålet... | ||
Lene T | 2012-10-12 21:40 | |
Kreftsaken/kreftsyke barn. Hvor lenge er det siden du var hos tannlegen? | ||
nalo | 2012-10-12 22:08 | |
Forrige månad. Ny tysk tannlege som har tatt over praksisen til han eg har gått til i 35 år. Vedk. favoritt blandt kongelege: Er på ferie i England, på tirsdag traff eg på Dronning Elisabeth II heil tilfeldig då eg skulle ta ein snarveg gjennom eit varehus i Windsor. Var her i juni også, då traff eg på ho 2 dagar etter kvarandre.... så no er det blitt ein vane. Har du vore på haustferie? | ||
Lene T | 2012-10-12 22:49 | |
Nei. Hadde høstferie, men var hjemme:) - Hadde en dagsutflukt til Blindern, bare;) Hva er din største luksus? | ||