Spillrom
Sjiraffen | 20 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 20 |
Mobilspill
Pågående | 8 598 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
trud | 2018-05-14 17:51 | |
Nikker med den lange halsen sin og danser krysschasse m/ lockstep.... ;-) Hva gjør du for å holde deg i form ??? | ||
HannaLo | 2018-05-15 07:14 | |
Lever livet mye ute og svinger meg rundt så ofte det lar seg gjøre til god musikk :) Hva gleder du deg mest til ved fridager nå i mai? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-05-15 15:46 | |
Legalisering av kstra is , brus og grill. Kankje ? Med mine jobber som begge er veldig fleksible ang. arbeidstid så er egentlig begrepet fridag ikke så aktuelt. Hva er det beste tilbudet for den nå for tiden i dagligvarebutikkene ? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-17 15:25 | |
BLÅBÆR ! Store og saftige og ikke dyre. | ||
Cygnus | 2018-05-17 15:38 | |
Abelon! I denne tråden svarer du på forrige spørsmål - og stiller et nytt selv! Som tittelen også sier!! | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-17 15:57 | |
He he - bortreist type ! Spørsmål ? MÅL ja . Hva er ditt neste mål her i livet ? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-05-17 19:26 | |
Rive det gamle og sette opp et gjerde nytt ved huset mitt + annet arbeide. Hvor mange ganger i ditt liv har du laget sjokoladekake i langpanne i steikovnen ? | ||
bris1 | 2018-05-17 19:34 | |
Flere enn jeg har tall på. Har tre barn, voksne nå, som var med i diverse aktiviteter som medførte kakebaking til bingo osv. Kjekk løsning. Har du gått i tog i dag? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2018-05-17 20:24 | |
Nei! Har feiret 17. mai på hytta, gått i fjellet! Kunne du tenke deg å droppe den tradisjonelle 17. mai-feiringen, og heller reise bort? | ||
Cygnus | 2018-05-17 21:46 | |
Ja - gjør ofte det faktisk! Hva irriterer deg mest - folk i køen som ikke får betalt fordi de ikke klarer legge fra seg mobilen mens de leter etter kort/penger? Eller folk som sniker i køen? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-17 22:21 | |
Ingen av delene faktisk. Kanskje fordi jeg bodde mange år i en småby, og der tok man det med ro. Irriterende svar kanskje... Svar ja, hva svarer du hvis du, som en "anonym person" i et sangkor, blir best om å synge SOLO ? på en øvelse. | ||
Emil1960 | 2018-05-18 15:24 | |
JA ! Hva gjør du hvis en av samme kjønn byr deg opp til dans ;-)) ? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 16:56 | |
DET spørsmålet er det kanskje litt artig hvis en av "hannhundene" vil svare på ! | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 17:44 | |
Jeg takker nok høflig nei. Jeg får gjester igjen i morgen. Hva synes du jeg skal lage til middag : Coq au vin eller fiskesuppe? | ||
Cygnus | 2018-05-18 17:48 | |
Jeg synes begge deler er deilig, men en bouillabaise sommerstid er jo deilig da! Hva får vi deg ALDRI til å spise?? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 18:03 | |
"Gjester igjen" ? Er det fordi du lager så mye god mat ? Hæ ? Ku AU ! med vin ? Fyttirakkern ; hva med "Ordspillvennene" dine da ? Kan det hende at vi en dag kan få den ære å "bli bevertet" hos deg med en matrett med Q i ; som i hvert fall jeg aldri har vært i nærheten av... Server dem posefiskesuppe du, kanskje de ikke kommer tilbake! Spørsmål ja; "Hvilken type" gjester får æren av å tilbringe tid med deg ? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 18:04 | |
sorry , "kolliderte litt" med deg Cygnus | ||
Emil1960 | 2018-05-18 18:12 | |
Herlighet , noe så TEIT skrevet !!!!!!!! Stå på Cygnus , tommel opp ! Er du en person som snakker rett fram ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 18:15 | |
Jeg tror de kommer tilbake igjen fordi de vet de alltid får kake senere på kvelden, abelon ;) Cygnus : Det eneste jeg ikke vil spise er ting jeg allerede har spist. Hadde bl.a. en uheldig episode med torsketunger når jeg var til sjøs. Jeg vet ikke hva som var galt med de, men de bitene jeg spiste var bare som skjelvende fettklumper. Får fortsatt vemmelse bare av å tenke på de. Så aldri mer! (Dessverre, for det går jo for å være en delikatesse?) abelon : Mine gjester er denne gang, som sist, brettspillere. Vi skal spille et veldig morsomt Sherlock Holmes-spill, hvor vi alle er på samme lag, og skal forsøke å løse en mordgåte ved hjelp av ledetråder (hvilke og hvordan er avhengig av hvem og hvor vi besøker først etc.), og hvor målet er å løse den med færre ledetråder enn Holmes har gjort. Kunne du tenke deg å flytte til et annet sted i Norge? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-05-18 18:17 | |
Emil : Ja Spørsmål som over. | ||