Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 764 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Lene T | 2012-12-02 23:28 | |
Nei. Skriver og sender du julekort? | ||
gompedyret | 2012-12-02 23:34 | |
Nei, men da jeg var liten skrev jeg en gang en julebadeball (sann historie!) Første søndag i advent! Hva er ditt syn på dette avisutklippet? www.humor1.net/wp-co...ad vent.gif | ||
Sinabelle | 2012-12-03 10:18 | |
Akk, tenk så stor forskjell "lysestaken" hadde gjort i den setninga. Men, da hadde jeg ikke flirt med skakk nå. :P Skal du lage pepperkaker til jul? | ||
Lene T | 2012-12-03 10:51 | |
Nei. Akkurat pepperkaker syns jeg faktisk nesten er best i kjøpevarianten! Hvor kaldt er det ute når du vegrer deg for å gå ut? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-03 11:31 | |
- 2 grader Hva er galt med å gå i kirka siste skoledagen? (alternativt opplegg for de som ikke kan/skal/bør/orker..... gå i kirka) | ||
AaseB | 2012-12-03 11:51 | |
Det burde vera mulig å finne på noko meir nyttig og inkluderande for alle elevane på ein slik dag. Dei som syns det er meiningsfylt å gå i kyrkja, må for all del gjera det, men bruk fritida. Et spørsmål av generell art: Vil du helst til høgre eller venstre? | ||
Boubou | 2012-12-03 11:53 | |
Jeg tenker at det galeste nesten er å lage kosestund i kirken, slik at alle skal/kan/bør være med. Fordi kirken er et tempel og ikke noen koseklubb, og fordi det da blir vanskelig for de som faktisk ikke ønsker å gå i kirken å la være. På "vår skole" er det et par muslimer, en haug ikkepraktiserende statskirkemedlemmer, fem som har neldt seg ut, fem gode kirkeghengere, og mine to ikketroende katolikker...alle går i kirken. Og får et helt merkelig forhold til det fordi de aldri er der ellers. Samtidig ER det bra at alle kan være sammen om avslutningen... Og jula handler tross alt om den der røverhistorien...Jomfrufø dsel, ja særlig. Er kanskje litt ambivalent likevel. Tror du på Gud? Hvilken Gud? Hvordan praktiserer du din eventuelle tro? | ||
Boubou | 2012-12-03 11:55 | |
For sen, for sen! Vil kanskje bittelitt til høyre, men pleier oftest å ta til venstre. Sånn er livet... Spørsmål om tro over. | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-03 13:37 | |
Nei, jeg tror ikke på "Gud" som sådan. Jeg forsøker etter beste evne å tro på det gode i mennesker, å tro på naturen og dens evne til å tilpasse seg oss som bor her, og å tro at meningen med livet er så enkel som å være snill og grei og være god mot både planter, dyr og medmennesker. Tror du småfuglene liker delfiakake på julaften? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-03 13:49 | |
Nei, delfiakake blir i mektigste laget for en liten fuglemage, tror jeg. Snøen har allerede lagt seg her på Sørvestlandet (en skuffelse - en overraskelse). Er det ikke bedre å oppsøke snøen, enn at snøen oppsøker deg? | ||
Boubou | 2012-12-03 13:59 | |
Generelt, ja. For desember gjør man et unntak og aksepterer metervis med snø og kuldegrader en masse, sålenge vi slipper regn. Jeg fyrer på kjøkkenet på formiddagen og i stua på ettermiddagen og ser at etterisolering av taket i gangen er en nødvendighet. Nå må vi nesten ta på yttertøy for å løpe ut på badet... -13 i dag tidlig (ute, ikke i gangen;-) Har du problemer med foreldre/familie? Blir det verre i jula? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-03 15:04 | |
Nei, de oppfører seg fint. I jula + året ellers. Har du problemer med naboene? | ||
maliins | 2012-12-03 20:39 | |
Ja bikkja tisser på dørmatta mi.. Hva er den favorittjulefilm? | ||
Lene T | 2012-12-03 21:40 | |
Sound of music:) - Den gikk alltid 1. juledag før i tida. Skal du se håndball-EM? | ||
Boubou | 2012-12-03 21:43 | |
Hvis jeg får surret meg til å få ordnet Sumo, OG hvis jeg kan ta inn Sumo via mobilen og se på tv-skjermen, ja. Hat, hat Canal Digital. Har du begynt å følge med på en julekalender på tv? Hvilken? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-03 22:18 | |
hadde på The julekalender, og fulgte sånn halvveis med Hva skal man si om MetteMarit og surrogatsaken? | ||
AaseB | 2012-12-04 08:24 | |
Eg meiner bittelitt og vil bare seie følgjande om det: Nja. Følger du med på "Julekongen", årets julekalender på NRK1? | ||
Lene T | 2012-12-04 10:31 | |
Nei. Hva er din favoritt blant "alle tiders" tv-julekalendere? | ||
Sinabelle | 2012-12-04 11:25 | |
The Julekalender. Hva er det artigste brettspillet du vet om? | ||
Lene T | 2012-12-04 12:35 | |
TP, Geni og den slags. - Og så er Rummikub gøy:) Betaler du årsavgift på bil med glede? | ||