Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 924 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2017-10-03 18:09 | |
En pille, mot alt som er ille... :) Hva var den siste filmen du så som du gjerne anbefaler fordi den var så bra? | ||
ChilliApril | 2017-10-03 19:42 | |
Ser for det meste på serier :-) og der er det mye bra ;-) Planer om oppussing i høst/før jul? | ||
Emil1960 | 2017-10-04 13:55 | |
Mira : Sara’s nøkkel ...kjempebra ! ChilliApril: Ingen planer om oppussing ! Er det sol og fint høstvær der du bor ? | ||
Cygnus | 2017-10-04 14:24 | |
Nei det er fryktelig akkurat nå, vind og pøsregn, men jeg kikker på mine kjære ringblomster innimellom (skinner som små soler!) og hører deilig musikk - og nå må jeg ta en marsj ut i regnet ! Har du en yndlingsblomst? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2017-10-05 15:56 | |
Engsoleie Hva liker du best på pizzaen ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2017-10-06 15:25 | |
Tomatsaus, skinke, ananas og ost. Tror du det er et marked for tankestyrte gå-hjelmer med blinklys, til bruk i travle gågater? | ||
CaB | 2017-10-06 16:16 | |
(Ananas på pizzaen - fysj da! Ananas og andre søte ting har ikke noe å gjøre i middagsmaten. Det er dessert! :) ) Slike hjelmer hadde jo vært kanonkjekt! Men om folk er villige til å kjøpe de, og bruke de, var en annen sak. Ser de ut som en "byggeplasshjelm med blinklys", så hadde jeg neppe gått rundt med en slik hjelm til daglig! Er ananas, mango, eple og annet søtt godt i salater, på pizza og i andre middagsretter? | ||
GreteSB | 2017-10-06 16:44 | |
Ja, hvorfor ikke? Nå har vi akkurat spist pizza med skinke og ananas som topping. :) Og eple er friskt og godt i salat. Hva er livretten din og hvordan lages den? | ||
Cygnus | 2017-10-06 16:54 | |
CaB - ananas er mye brukt i store deler av verden som ingrediens sammen med kjøtt og fisk osv!! :) Grete: det varierer, men en stadig gjengangerlivrett er chillikrabbe - en rett fra Singapore. Fins diverse oppskrifter, men jeg lager en enkel en ved å lage sterk tomat og chillisaus - så skal krabben inn (hvis død, skjær i to og fjern pave og gjeller, knus klørne slik at sausen kan trenge inn. Hvis levende - vel!), til slutt pisk inn et egg. | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2017-10-06 17:06 | |
Vanskelig å svare på, men jeg tror jeg vil gå for Antwerpen. Hva tror du spørsmålet til Cygnus var her? | ||
AaseB | 2017-10-06 18:44 | |
Hvilken by er du aller mest sikker på av alle at ikke ligger i Asia, er mitt tips. Tror du Mannen (med stor m) kommer til å sige ut og ned i fjorden før nyttårsaften 2020? | ||
Cygnus | 2017-10-06 18:45 | |
Oops! Synes du religion spiller for stor rolle i samfunnet? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2017-10-06 19:44 | |
Ja. Du får reise tilbake i tid for å oppleve én enkelt hendelse "live" før du sendes tilbake til nåtiden igjen. Hvilken hendelse velger du deg som tilskuer? | ||
eskhh | 2017-10-07 17:12 | |
Wien 1824, urframføring av Beethoven's 9.symfoni, dirigert av den døve komponisten sjølv!!- rett nok med hjelp av orkesteret sin kapellmestar. Kva er det beste og verste med hausten? | ||
Cygnus | 2017-10-08 18:53 | |
Det verste: at sommeren er over! Det beste: at høstlukter i skogen og andre høststemninger er så fantastiske! Har du en yndlingsårstid? Og hvorfor er den din yndling? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2017-10-08 19:21 | |
Høsten! Nå har vi hatt strålende vær noen dager, fargene er bare fantastisk. Ingen mygg, ingen veps, ei heller knott eller klegg... Ikke så varmt at du må slå opp parasollen, og friskt og kaldt om natten, slik at man sover bedre... :)) Har du begynt å tenke på julen? Er visst ikke så langt unna har jeg skjønt... Var på Bohus i går, der sto det en nisse ved inngangen! | ||
CaB | 2017-10-08 20:03 | |
Ja, jeg har begynt å tenke på julen. Har kjøpt noen julegaver allerede (+ bursdagsgaver til noen som har bursdag i romjula). Når synes du det er rett tidspunkt for at julevarene dukker opp i butikkene? | ||
trud | 2017-10-08 20:06 | |
Hjelpe seg - julefølelsen blir oppbrukt før tiden. Da jeg bodde i England for 40 år siden begynte de med falske juletrær i sine stuevinduer den 1. november - jeg var helt sjokkert, men nå er vi kommet etter... Handelstanden står på !!! Hva med advent - er du opptatt av denne høytiden?? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2017-10-08 20:24 | |
Jeg synes vi skal feire jul hele året, jeg! Advent, derimot.... Nei, det klarer jeg meg godt uten så lenge jeg får min gløgg. Hva spiser du/dere på julaften? | ||
trud | 2017-10-08 21:31 | |
Enten: Ribbe m/tilbehør eller Pinnekjøtt Kanskje kalkun i år pga min engelske partner... Hvordan går det med deg nå i mørketida - tar du denne på strak arm - hva er ditt triks.... | ||